Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokranantaja, kerro yksin hyvä asia, jota teet vuokralaisellesi SÄÄNNÖLLISESTI

Vierailija
27.03.2022 |

Tuli vain mieleen, että kun vuokranantajat ovat kaikki rahanahneita, että jos he tekisivät jotakin hyvää SÄÄNNÖLLISESTI vuokralaisilleen. Itse asun kaupungin vuokra-asunnossa ja isännöitsijä on ylimielinen diktaattori kun lämpömittariakaan ei saa asentaa ranskalaiselle...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan vielä tullut vastaan sellaista vuokranantajaa joka asettaisi asiakaspalvelun rahanahneutensa edelle. M27

Koska sinä et ole mikään asiakas vaan vuokralainen. Teitä ei säätele kuluttajansuojalaki vaan huoneenvuokralaki.

Useimmat vuokranantajat käyttäytyvät niin kuin olisivat itse maksavia asiakkaita, joita vuokralaisten tulee palvella nöyrästi.

Osta vinkunaama oma kämppä…

Vierailija
62/65 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mun pitäisi vielä alkaa hyysäämään jotain yhteiskunnan rahoilla makaavaa elämänkoululaista joka kuvittelee että olen sille jotain velkaa koska hän nyt sattuu maksamaan mulle vuokraa? Just.

Vierailija
64/65 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän asuntoni tyhjänä koska vuokralaiset ovat niin iso riski.

Vierailija
65/65 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle sattunut suht mukavia vuokranantajia, mutta aika ahneita kyllä joukossa:). Kuitenkin asiallisesti on asiat hoituneet.  Mikä on vaikeaa kun olen "sisustaja" ja aina mainitsevat, no jos yhden tai kaksi taulua.  Eihän se nykyään ihan noin mene. Tarvitsisin pari hyllyä ja silti ehkä ne kaksi tauluakin:)  Tykkäisin myös luvasta , saada vaikka maalata pari seinää, edes sillä lupauksella jos maalaan ne takaisin valkoiseksi lähtiessäni.

Kuitenkin suhit sitä kammottavaa väriäsi kattoon ja lattiaan ja listoihin.