Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ihmiset lopettavat noiden turhien maskien käytön?

Vierailija
27.03.2022 |

Kävin tänään isossa kaupassa ja mitä silmäni todistivat, varmaan 80% oli maski päässä!? Miksi edelleen pidetään maskeja, vaikka niistä ei ole tutkitusti mitään hyötyä, päinvastoin haittaa? Tähän kaipaisin näkemystä. Ja aikuiset miehetkin, ei hyvänen aika....

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
122/124 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset lopettavat typerän tupakoinnin tai liiallisen paikallaan olemisen ja ylensyömisen tai kuluttamisen yli varojensa?

Asiat, mihin et voi itse vaikuttaa, miksi pyörität niitä pienessä päässäsi. Keskity ihminen asioihin, mihin voit vaikuttaa. Mites, jos vaikka siivoaisit tai menisit nukkumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asia tietenkin, mutta yli puolivuotta sitten:

Käytin maskia, pidin 1-2 metrin turvavälin, pesin käsiä tavallista useammin ja jopa tarkemmin, ja silti koko joululoman olin koronassa 2 viikkoa. Makuaisti ei toiminut, hajuaisti ei toiminut, yskää, räkää riitti, kuumetta ei sentään tullut, ja 2 rokotetta alla.

Ymmärrän kyllä, että meuhkataan mutta eipä mun kohdalla näistä ohjeistuksista ollut apua.

Ennenkuin joku kysyy olinko juhlimassa, niin en ollut. Normi arkea kuin ennenkin perheen kanssa. Silti tuli korona, vaikka kuinka varovainen olisi ollut. Että se siitä meuhkaamisesta.

Vierailija
124/124 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset lopettaa kaikkien älyvapaiden kysymysten esittämisen Vauva-palstalla?

Siis joku ihan tosissaan kysyy KESKUSTELUPALSTALLA että koska ihmiset lopettaa maskien käytön?? Kuvitellen että täällä kansalaiset osaisi vastata tuohon? Ei, me täällä emme tiedä koska maskien käyttö loppuu. Ei sitä tiedä kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän