Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko lopettaa puhumisen siitä adoptiosta?t.ammattivalittaja

Vierailija
11.09.2015 |

Turhaan sellaista muistelette.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

Ap:sta nousee esille aina oikeassa oleva teinityttö, jonka argumentteja ovat juupas, eipäs ja kylläpäs.

[/quote]Olen sitten ensiviikolla 42v täyttävä teinityttö.ap
[/quote]

Kommenteistasi päätellen olet juuri sitä.

Vierailija
22/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

Ap:sta nousee esille aina oikeassa oleva teinityttö, jonka argumentteja ovat juupas, eipäs ja kylläpäs.

[/quote] Ymmärrämme kyllä, että olet heikkolahjainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:50"]Multa on taas jääny jotain hauskaa väliin, saisiko tiivistelmän joltakulta :D
[/quote]
Et missannut mitään uutta, on pitkin päivää jankutettu samoja asioita mitä joka viikko muutenkin jauhetaan tämän rinsessan aloituksissa.

Vierailija
24/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

[/quote] Ymmärrämme kyllä, että olet heikkolahjainen.
[/quote]

Ja unohdin vielä oleellisimman teinikommentin "te ette vaan tajuu".

Vierailija
25/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valittajan kannattaisia mennä valittamaan psykiatrille?

Joku on pielessä, jos täällä on jo vuosia jaksanut tilittää keksimäänsä elämää.

Vierailija
26/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keksiinkyllä syyn miksi ei voi apua itselleen järjestää. Apu ei auta, kokeilin jo, ei toimi jne.

Vierailija
27/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siitä ei saa puhua?

Vierailija
28/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"]

Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen.

[/quote]Muuthan sitä täällä jokaisessa mun ketjussa jankuttaa vaikka kysyisin mitä niin joku tulee siitä jankuttamaan.ap

Miksi sinun on vaikea ymmärtää, että asia otetaan täällä jatkuvasti esille? Ja ei, en aio sitä sinulle selventää.

Vierailija
29/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"]

Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen.

[/quote]Muuthan sitä täällä jokaisessa mun ketjussa jankuttaa vaikka kysyisin mitä niin joku tulee siitä jankuttamaan.ap
[/quote]

Lopeta täällä.palstailu, niin saat meidän puolestamme unohtaa menneisyyden erheesi eli synnyttämäsi lapsen. Mutta se päivä tuskin koittaa, että lopetat.

Vierailija
30/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet kehitysvammainen? Niinkö? Ei siinä mitään, se on ok. Olla köyhä 0% tuloilla, vammainen ja hyvää ruokaa halvalla laittava kotiäiti, joka ottaa ja ei ota vastaan muiden lahjoittamia lahjakortteja ja sai perinnön, joka meni jo ja jonka vanhemmat elää ja ei elä ja jolla on lapsi tai toinenkin, joka nyt pn adoptoitu. Menikö se tiivistelmä näin ? Olen seurannut palstaa vasta pari vuotta.

Vierailija
31/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:50"]Multa on taas jääny jotain hauskaa väliin, saisiko tiivistelmän joltakulta :D
[/quote]

Laitoin tiivistelmän äsken. Lue huolella, niin olet perillä ;)

Vierailija
32/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:17"]Siis olet kehitysvammainen? Niinkö? Ei siinä mitään, se on ok. Olla köyhä 0% tuloilla, vammainen ja hyvää ruokaa halvalla laittava kotiäiti, joka ottaa ja ei ota vastaan muiden lahjoittamia lahjakortteja ja sai perinnön, joka meni jo ja jonka vanhemmat elää ja ei elä ja jolla on lapsi tai toinenkin, joka nyt pn adoptoitu. Menikö se tiivistelmä näin ? Olen seurannut palstaa vasta pari vuotta.
[/quote]

Isän pitää muuttaa siskon luo, koska isän tulot ei riitä asua yksin. Tai pitää lopettaa syöminen. Ap:n mielestä ei ole syytä hakea apua sossusta. Lisäksi ap:lle sanottiin nuorena, että ei hänen pidä seurustella muiden kuin vammaisten kanssa. Hänellä ei ole tuloja, koska ei halua olla loinen, eli verotiedot tuli turhaan. Menikö oikein täydennys?

Vierailija
33/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:17"]Siis olet kehitysvammainen? Niinkö? Ei siinä mitään, se on ok. Olla köyhä 0% tuloilla, vammainen ja hyvää ruokaa halvalla laittava kotiäiti, joka ottaa ja ei ota vastaan muiden lahjoittamia lahjakortteja ja sai perinnön, joka meni jo ja jonka vanhemmat elää ja ei elä ja jolla on lapsi tai toinenkin, joka nyt pn adoptoitu. Menikö se tiivistelmä näin ? Olen seurannut palstaa vasta pari vuotta.
[/quote]

Isän pitää muuttaa siskon luo, koska isän tulot ei riitä asua yksin. Tai pitää lopettaa syöminen. Ap:n mielestä ei ole syytä hakea apua sossusta. Lisäksi ap:lle sanottiin nuorena, että ei hänen pidä seurustella muiden kuin vammaisten kanssa. Hänellä ei ole tuloja, koska ei halua olla loinen, eli verotiedot tuli turhaan. Menikö oikein täydennys?
[/quote]
Varamummoksi on ilmottauduttu, sukkapuikot alkaa heilumaan kun pakolaiset saavat villasukkia, adopoidun lapsen voi unohtaa poistamalla facebook-kavereista, seksielämä on hurjaa mutta taas toisaalta mitä pahaa on pettämisessä, kondomiin voi pistellä neulalla reikiä ja työttömiltä joutaisi tuet pois. Puuttuko vielä jotain?

Vierailija
34/34 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se käy laatuun. Se lapsi ansaitsee kuitenkin tulla muistetuksi.