Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nettideittiongelma (miehet apua!)

Vierailija
11.09.2015 |

Minulla on nettideittiprofiili, jota olen yrittänyt hioa oikeanlaiseksi siinä onnistumatta. Ongelma on seuraavanlainen: olen kiinnostunut kivan näköisistä (ei malli-, tosi treenattu tms.) kiltin ja hieman nörtin oloisista miehistä, ja itse lähestyn heitä. Kuitenkin minuun ottavat yhteyttä lähes vain seuraavanlaiset miehet: nuoret ja komeat (seksiä vongatakseen), oman ikäiset ok-näköiset, mutta täysin vääränlaiset deittimielessä (kovat arvot, ns. menestyjä) ja sitten ulkomaalaiset, joita ei voi oikein laskea, kun osa ei puhu auttavasti mitään kieltä, jota minä puhuisin. 

Kysymys kuuluu: miten niitä kivoja ja kilttejä  miehiä saadaan kiinnostumaan niin, että laittavat viestiä? Olen tosiaan itse aloitteellinen ja tällöin aina päädyn treffeille, joskaan harmi kyllä en ole löytänyt "sitä jotakin". Miehistä aika moni olisi tahtonut jatkaa tapailua, eivät tosiaan kaikki.

Mutta mutta, profiilissani on jotain pielessä, mikä se voisi olla? En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta tai tuloja (itse hoitoalalla, en mainitse että minulla on myös maisterintutkinto sh:n lisäksi), en ole listannut ulkonäkökriteereitä vana ihan sen, minkä tyyppistä ihmistä etsin ja millainen olen (luonne, kiinnostuksen kohteet). Olen mielestäni ihan nätti, mutta en erityisen kaunis. Normaalipainoinen ja naisellinen, liikun aktiivisesti. Ikää 39 (tahattomasti lapseton, mitä en kyllä kerro profiilissa, en tapaa miestä jolla on valittuna lastenhaluamisoptio).

Voihan olla, että kaikki muutkin haluvat ne samat miehet ja aloitteelliset vievät potin, missä tapauksessa tilanteeni ei ole kovin huono, kun en odottele vain vastauksia. En kuitenkaan haluaisi säikyttää niitä minulle oikeanlaisia pois, joten auttakaa pliis av-mammaa mäessä! (Olen lapseton mutta aktiivipalstailija yhtä kaikki, eikös se ole av-mammauden merkki :D).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:08"]

Minulla on nettideittiprofiili, jota olen yrittänyt hioa oikeanlaiseksi siinä onnistumatta. Ongelma on seuraavanlainen: olen kiinnostunut kivan näköisistä (ei malli-, tosi treenattu tms.) kiltin ja hieman nörtin oloisista miehistä, ja itse lähestyn heitä. Kuitenkin minuun ottavat yhteyttä lähes vain seuraavanlaiset miehet: nuoret ja komeat (seksiä vongatakseen), oman ikäiset ok-näköiset, mutta täysin vääränlaiset deittimielessä (kovat arvot, ns. menestyjä) ja sitten ulkomaalaiset, joita ei voi oikein laskea, kun osa ei puhu auttavasti mitään kieltä, jota minä puhuisin. 

Kysymys kuuluu: miten niitä kivoja ja kilttejä  miehiä saadaan kiinnostumaan niin, että laittavat viestiä? Olen tosiaan itse aloitteellinen ja tällöin aina päädyn treffeille, joskaan harmi kyllä en ole löytänyt "sitä jotakin". Miehistä aika moni olisi tahtonut jatkaa tapailua, eivät tosiaan kaikki.

Mutta mutta, profiilissani on jotain pielessä, mikä se voisi olla? En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta tai tuloja (itse hoitoalalla, en mainitse että minulla on myös maisterintutkinto sh:n lisäksi), en ole listannut ulkonäkökriteereitä vana ihan sen, minkä tyyppistä ihmistä etsin ja millainen olen (luonne, kiinnostuksen kohteet). Olen mielestäni ihan nätti, mutta en erityisen kaunis. Normaalipainoinen ja naisellinen, liikun aktiivisesti. Ikää 39 (tahattomasti lapseton, mitä en kyllä kerro profiilissa, en tapaa miestä jolla on valittuna lastenhaluamisoptio).

Voihan olla, että kaikki muutkin haluvat ne samat miehet ja aloitteelliset vievät potin, missä tapauksessa tilanteeni ei ole kovin huono, kun en odottele vain vastauksia. En kuitenkaan haluaisi säikyttää niitä minulle oikeanlaisia pois, joten auttakaa pliis av-mammaa mäessä! (Olen lapseton mutta aktiivipalstailija yhtä kaikki, eikös se ole av-mammauden merkki :D).

[/quote]

hoitoala ja koulutuksen puute (kun ei mainitse korkeakoulutusta) saa kuulostamaan että on ajatukseton tusinatavara. Suomessa tuntuu olevan satoja tuhansia hoitsuja ja se ei nappaa juuri pätkääkään älykkäitä miehiä.

Miten määrittelet kovat arvot, menestyjä? Mies joka on töissä yksityisellä sektorilla jossa vaaditaan paljon?

mistä ne kiltit miehet ovat kiinnostuneita?  ehkä niillä on alemmuuskompleksi huonommasta ulkonäöstä ja kuntoilun puutteesta ja ajattelee ettei tuhlaa aikaa naiseen jolle ei riitä.  julkisuudessa naisilla on niin paljon vaatimuksia miehille että he proaktiivisesti säästävät aikaa eivätkä lyö turhaan päätä seinään uudestaan.

ehket vain huou sellaista ilmapiiriä että kanssasi on kivaa ja kiinnostavaa.

jos toisella on vahvoja mielipiteitä/ideologioita niin kukaan ei jaksa sellaista arkea että kuuntelee niistä koko ajan.  mainitseko esim. kissaihminen/koiraihminen, vegetaristi/vegaani/ruokarajoitteinen, joku sairaus, poliittinen kanta, ...

[/quote]

Ärsyttäviä tällaiset aivopierut, että hoitajat on tusinatavaraa. Me tusinatavarat hoidetaan teidän ja teidän perhe, kun sairastutte. Mieti sitä seuraavan kerran, kun on hoitajalle tarvetta. Jos älykkäät miehet halveksuu hoitajia, niin hyvä, että ne älykkäät miehet ei sitten meitä lähestykään.

Vierailija
22/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:42"]

Haluan vain toivottaa onnea miehenmetsästykseen. Vaikutat oikein mukavalta. Terv. Muuan ukkomies

[/quote]

Kiitos kovasti. ^_^

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:26"]7, miehellä voi olla lapset tehtynä jo. 

ap
[/quote]
Sanot tiukkaan, että tapaa miehiä, joilla on tuo mahdollinen lapsenteko valittuna. No, minulla esimerkiksi on lasten kohdalla ehkä. Minulla on kaksi lasta, lisää en halua mutta jos nainen haluaa, niin voisin jopa suostua, siksi tuo ehkä. Mutta sinä siis rajaat minutkinnheti pois?
En saanut selvää, oliko sinulla kuva profiilissasi. Minä en ainakaan ole kovin innostunut kuvattomille naisille vastaamaan. Saan ihan mukavasti vastauksia omaan kuvalliseen profiiliini ja aina kun kuvaton nainen lähestyy, joku kello soi. Jos nainen ehdottaa heti, että voi lähettää, niin ok. Mutta jos haluaa pitkään jutella ilman kuvan lähettämistä, niin todennäköisesti lähettämättömyydelle on syy.

Vierailija
24/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:26"]7, miehellä voi olla lapset tehtynä jo.    ap [/quote] Sanot tiukkaan, että tapaa miehiä, joilla on tuo mahdollinen lapsenteko valittuna. No, minulla esimerkiksi on lasten kohdalla ehkä. Minulla on kaksi lasta, lisää en halua mutta jos nainen haluaa, niin voisin jopa suostua, siksi tuo ehkä. Mutta sinä siis rajaat minutkinnheti pois? En saanut selvää, oliko sinulla kuva profiilissasi. Minä en ainakaan ole kovin innostunut kuvattomille naisille vastaamaan. Saan ihan mukavasti vastauksia omaan kuvalliseen profiiliini ja aina kun kuvaton nainen lähestyy, joku kello soi. Jos nainen ehdottaa heti, että voi lähettää, niin ok. Mutta jos haluaa pitkään jutella ilman kuvan lähettämistä, niin todennäköisesti lähettämättömyydelle on syy.

[/quote]

En tapaa miehiä, jotka haluavat lisää lapsia, kun en pysty niitä samaan.

Kuvia on, sekä kasvot että vartalo näkyvät. Kuvista käy ilmi, että olen liikunnallinen, ei mitään duck face- tai tissikuvia. Itsekään en innostu kuvattomista, kaikkihan siellä ovat samalla asialla. :) 

Vierailija
25/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 oli ap, loppulause jäi pois, piti olla "itsekään en innostu kuvattomista, kaikkihan siellä ovat samalla asialla, joten olisi turhaa kainostella ja jättää kuva pois".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan