Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nettideittiongelma (miehet apua!)

Vierailija
11.09.2015 |

Minulla on nettideittiprofiili, jota olen yrittänyt hioa oikeanlaiseksi siinä onnistumatta. Ongelma on seuraavanlainen: olen kiinnostunut kivan näköisistä (ei malli-, tosi treenattu tms.) kiltin ja hieman nörtin oloisista miehistä, ja itse lähestyn heitä. Kuitenkin minuun ottavat yhteyttä lähes vain seuraavanlaiset miehet: nuoret ja komeat (seksiä vongatakseen), oman ikäiset ok-näköiset, mutta täysin vääränlaiset deittimielessä (kovat arvot, ns. menestyjä) ja sitten ulkomaalaiset, joita ei voi oikein laskea, kun osa ei puhu auttavasti mitään kieltä, jota minä puhuisin. 

Kysymys kuuluu: miten niitä kivoja ja kilttejä  miehiä saadaan kiinnostumaan niin, että laittavat viestiä? Olen tosiaan itse aloitteellinen ja tällöin aina päädyn treffeille, joskaan harmi kyllä en ole löytänyt "sitä jotakin". Miehistä aika moni olisi tahtonut jatkaa tapailua, eivät tosiaan kaikki.

Mutta mutta, profiilissani on jotain pielessä, mikä se voisi olla? En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta tai tuloja (itse hoitoalalla, en mainitse että minulla on myös maisterintutkinto sh:n lisäksi), en ole listannut ulkonäkökriteereitä vana ihan sen, minkä tyyppistä ihmistä etsin ja millainen olen (luonne, kiinnostuksen kohteet). Olen mielestäni ihan nätti, mutta en erityisen kaunis. Normaalipainoinen ja naisellinen, liikun aktiivisesti. Ikää 39 (tahattomasti lapseton, mitä en kyllä kerro profiilissa, en tapaa miestä jolla on valittuna lastenhaluamisoptio).

Voihan olla, että kaikki muutkin haluvat ne samat miehet ja aloitteelliset vievät potin, missä tapauksessa tilanteeni ei ole kovin huono, kun en odottele vain vastauksia. En kuitenkaan haluaisi säikyttää niitä minulle oikeanlaisia pois, joten auttakaa pliis av-mammaa mäessä! (Olen lapseton mutta aktiivipalstailija yhtä kaikki, eikös se ole av-mammauden merkki :D).

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, en nyt luovuta.

ap

Vierailija
2/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse se maisterintutkinto. Ainakin minun silmissäni se nostaa pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saat miehiin yhteyden sanomalla kaikki asiat niin kuin ne on. Kirjoitat minkätyyppisistä miehistä olet kiinnostunut ja minkätyyppisistä et ole. Mikäli et itse tiedä mitä haluat, niin se ei taas ole valitettavasti korjattavissa.

t. mies

Vierailija
4/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, tiedän mitä haluan ja se lukee profiilissa, siitä on useampi sanonut että kiva kun ei ole sellainen päämäärätön (profiili tai ihminen). 3, pitää varmaan sitten mainita se jossain sopivassa kohtaa. 

Vierailija
5/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli tietenkin ap.

Vierailija
6/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tapaa miestä, joka on valinnut ilmoitukseen haluavansa joskus tulevaisuudessa lapsia. Ja ihmettelet sen jälkeen miksi törmäät suuressa määrin uraohjuksiin, joille tärkeitä ovat lähinnä ulkoiset tekijät kuten raha?

Vierailija
7/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, miehellä voi olla lapset tehtynä jo. 

ap

Vierailija
8/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaahas, ilmeisesti ap:llä on sama ongelma tässä ketjussa, ei vastauksia niiltä joilta toivottaisiin...

Vierailija
9/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran näet niitä miehiä palstalla, koita nyt itse tehdä jotain ottaaksesi yhteyttä. Ei niitä kiinnostavia niin montaa ole, ettetkö heitä löytäisi yhden illan selailulla. Jos taas tuntuu, että niitä on parikymmentä, sun sisälukutaidossa on vikaa.

Vierailija
10/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:08"]

Minulla on nettideittiprofiili, jota olen yrittänyt hioa oikeanlaiseksi siinä onnistumatta. Ongelma on seuraavanlainen: olen kiinnostunut kivan näköisistä (ei malli-, tosi treenattu tms.) kiltin ja hieman nörtin oloisista miehistä, ja itse lähestyn heitä. Kuitenkin minuun ottavat yhteyttä lähes vain seuraavanlaiset miehet: nuoret ja komeat (seksiä vongatakseen), oman ikäiset ok-näköiset, mutta täysin vääränlaiset deittimielessä (kovat arvot, ns. menestyjä) ja sitten ulkomaalaiset, joita ei voi oikein laskea, kun osa ei puhu auttavasti mitään kieltä, jota minä puhuisin. 

Kysymys kuuluu: miten niitä kivoja ja kilttejä  miehiä saadaan kiinnostumaan niin, että laittavat viestiä? Olen tosiaan itse aloitteellinen ja tällöin aina päädyn treffeille, joskaan harmi kyllä en ole löytänyt "sitä jotakin". Miehistä aika moni olisi tahtonut jatkaa tapailua, eivät tosiaan kaikki.

Mutta mutta, profiilissani on jotain pielessä, mikä se voisi olla? En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta tai tuloja (itse hoitoalalla, en mainitse että minulla on myös maisterintutkinto sh:n lisäksi), en ole listannut ulkonäkökriteereitä vana ihan sen, minkä tyyppistä ihmistä etsin ja millainen olen (luonne, kiinnostuksen kohteet). Olen mielestäni ihan nätti, mutta en erityisen kaunis. Normaalipainoinen ja naisellinen, liikun aktiivisesti. Ikää 39 (tahattomasti lapseton, mitä en kyllä kerro profiilissa, en tapaa miestä jolla on valittuna lastenhaluamisoptio).

Voihan olla, että kaikki muutkin haluvat ne samat miehet ja aloitteelliset vievät potin, missä tapauksessa tilanteeni ei ole kovin huono, kun en odottele vain vastauksia. En kuitenkaan haluaisi säikyttää niitä minulle oikeanlaisia pois, joten auttakaa pliis av-mammaa mäessä! (Olen lapseton mutta aktiivipalstailija yhtä kaikki, eikös se ole av-mammauden merkki :D).

[/quote]

hoitoala ja koulutuksen puute (kun ei mainitse korkeakoulutusta) saa kuulostamaan että on ajatukseton tusinatavara. Suomessa tuntuu olevan satoja tuhansia hoitsuja ja se ei nappaa juuri pätkääkään älykkäitä miehiä.

Miten määrittelet kovat arvot, menestyjä? Mies joka on töissä yksityisellä sektorilla jossa vaaditaan paljon?

mistä ne kiltit miehet ovat kiinnostuneita?  ehkä niillä on alemmuuskompleksi huonommasta ulkonäöstä ja kuntoilun puutteesta ja ajattelee ettei tuhlaa aikaa naiseen jolle ei riitä.  julkisuudessa naisilla on niin paljon vaatimuksia miehille että he proaktiivisesti säästävät aikaa eivätkä lyö turhaan päätä seinään uudestaan.

ehket vain huou sellaista ilmapiiriä että kanssasi on kivaa ja kiinnostavaa.

jos toisella on vahvoja mielipiteitä/ideologioita niin kukaan ei jaksa sellaista arkea että kuuntelee niistä koko ajan.  mainitseko esim. kissaihminen/koiraihminen, vegetaristi/vegaani/ruokarajoitteinen, joku sairaus, poliittinen kanta, ...

Vierailija
11/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että hakemasi miestyypin miehet eivät säikähdä aloitteellista naista. Turha pelko, eli jatka samaan malliin.

Et voi vaikuttaa juuri lainkaan siihen ketkä profiiliasi lähestyvät, vain sen kenelle olet aktiivinen.

Vierailija
12/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja, 12 ja 11. En ole mikään radikaali tai superinnostunut jostain asiasta, siitä ei ole siis kysymys. Fiksut miehet kyllä kiinnostuvat (tai enemmänkin älykkäät). Yksityinen sektori tai haastava työ ei tee kenestäkään materialistia, vaan se miten mies puhuu niistä (työ on tärkeintä, painottaa materian tärkeyttä). Sinänsä ihmettelen, mitä nämä miehet näkevät minussa, kun emme mielestäni sovi ollenkaan yhteen - en etsi itseäni varakkaampaa miestä, joka elää ihan eri elintasoa, vaan rakastettua jonka kanssa jakaa tavallista elämää. Tämä käy myös ilmi profiilista.

Muutin koulutustiedot jo, muuta en osannut ainakaan vielä muuttaa. Aktiivinen aion olla edelleen, ja tosiaan omakin kokemukseni on, että kiltit miehet voivat olla vähän ujoja, eivätkä ole pahoillaan naisen aloitteesta. Voi olla, että täällä ei osata kommentoida oikeisiin asioihin, kun en aio kirjoittaa koko profiilia tänne, joku roti. :D

Vierailija
13/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku kovilla arvoilla varustettu osaa vastata tuohon epäsuhtaiseen kiinnostukseen. 

T. ap

Vierailija
14/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että nuo kovia arvoja kannattavat miehet, jotka ottavat rohkeasti yhteyttä tekevät sitä miltei kaikille muillekin naisille. Tästä syystä sinulle syntyy se psykologinen harha, jonka mukaan juuri sinun profiilisi houkuttelisi juuri tuon tyylisiä miehiä. Tosiasiassa valtaosa naisista saa aloituksen ja samanaikaisesti etsimäsi miestyyppi ei pommita suurta osaa naisista samalla intensiteetillä mitä tuon tyyliset miehet.

Täytyy myös muistaa, että suurin osa miehistä luulee, että naisille kuuluu puhua varallisuudesta. En ole aikuisiällä ollut muistaakseni koskaan sellaisen miehen seurassa, joka ei olisi katsonut asiakseen kertoa tarkalleen omistuksistaan, autoistaan tai jättänyt pätemättä omaan (merkittävään) työhönsä liittyen. Se on vain fakta, että miehet tekevät tuota ja paljon.

Vierailija
15/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*seurassa treffeillä siis. Lisäys 15.

Vierailija
16/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:25"]

Et tapaa miestä, joka on valinnut ilmoitukseen haluavansa joskus tulevaisuudessa lapsia. Ja ihmettelet sen jälkeen miksi törmäät suuressa määrin uraohjuksiin, joille tärkeitä ovat lähinnä ulkoiset tekijät kuten raha?

[/quote]

Ap on 39 v. kuten minäkin, tosin olen vela. Minua huvittaisi mies, joka haluaa minun ikäistäni seuraa ja "lapsia joskus tulevaisuudessa". 

Vierailija
17/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat, että pienipalkkainen hoitsu on elättäjää vailla. Miehillä aika urpo itsekehu on tapa tehdä naisiin vaikutus. Minunkin mieheni oli tutustumisvaiheessa samanlainen. Ei pelkoakaan kovista arvoista, antaa pitkäaikaistyöttömänä minun mielellään elättää häntäkin.

Vierailija
18/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:10"]

Fakta on, että nuo kovia arvoja kannattavat miehet, jotka ottavat rohkeasti yhteyttä tekevät sitä miltei kaikille muillekin naisille. Tästä syystä sinulle syntyy se psykologinen harha, jonka mukaan juuri sinun profiilisi houkuttelisi juuri tuon tyylisiä miehiä. Tosiasiassa valtaosa naisista saa aloituksen ja samanaikaisesti etsimäsi miestyyppi ei pommita suurta osaa naisista samalla intensiteetillä mitä tuon tyyliset miehet.

[/quote]

Juu, varmaankin näin. En ole erityisen naivi, niin olen toki tietoinen siitä, millaiset miehet tekevät eniten aloitteita (tämä on totta myös baareissa, tosin käyn niissä harvoin, mutta tuskin se on nuoruudesta muuttunut). Olen ajatellut, että osa varmaan ajattelee saavansa seksiä helpommin, kun tulee lompakko edellä paikalle, viis siitä  mitä mies lopulta on etsimässä (ei välttämättä muuta kuin seksiä). No, en tiedä, spekulointia yhtä kaikki, en ole päätynyt kenenkään tällaisen miehen kanssa yhtään mihinkään. 

Jos myös voidaan olettaa, että ne minun etsimäni miehet eivät aloitteita tee, niin sittenhän teen jo kaiken voitavani olemalla aloitteellinen. :)

ap

Vierailija
19/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:10"]

[/quote]

Juu, varmaankin näin. En ole erityisen naivi, niin olen toki tietoinen siitä, millaiset miehet tekevät eniten aloitteita (tämä on totta myös baareissa, tosin käyn niissä harvoin, mutta tuskin se on nuoruudesta muuttunut). Olen ajatellut, että osa varmaan ajattelee saavansa seksiä helpommin, kun tulee lompakko edellä paikalle, viis siitä  mitä mies lopulta on etsimässä (ei välttämättä muuta kuin seksiä). No, en tiedä, spekulointia yhtä kaikki, en ole päätynyt kenenkään tällaisen miehen kanssa yhtään mihinkään. 

Jos myös voidaan olettaa, että ne minun etsimäni miehet eivät aloitteita tee, niin sittenhän teen jo kaiken voitavani olemalla aloitteellinen. :)

ap

[/quote]

Mitä ajattelet lapsista? Olettaisin, että hakemasi tyyppisillä miehillä on usein lapsia. Jos luulevat että olet vela etkä pidä lapsista? Jos lapset ovat ok, niin se kannattaisi ehkä tuoda esille ilmoituksessa.

Vierailija
20/25 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain toivottaa onnea miehenmetsästykseen. Vaikutat oikein mukavalta. Terv. Muuan ukkomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän