Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja masennus, seksi, ylipaino..

Vierailija
11.09.2015 |

Olen kolmekymppinen nainen ja mulla on paha masennusjakso, johtuen pitkään jatkuneesta työstressistä ym. Masennuslääkkeet ja muutenkin suruun syöminen ovat lisänneet painoani reilusti niin että ylipainoa on nyt ihan paljon (n. 170cm/95kg). Tapasin reilu kuukausi sitten mukavan miehen, joka on kovin kiinnostunut ja itsekin pidän hänestä. Mies kohtelee hyvin ja kehuu nätiksi, ja on hyvä olla kanssaan. 

Ongelma nyt se, että seksiin ei ole mulla kauheasti haluja. Varmasti sekä masennus,että lääkkeet vaikuttavat. Iso asia on myös se että lihoamisesta johtuen koen vartaloni rumaksi ja epäseksikkääksi, vaikea kuvitella että yksikään mies pitäisi minua haluttavana :( 

neuvoja miten päästä tilanteessa ja suhteessa eteenpäin? Mies tietää,että masennusta on mutta sen enempää ei olla puhuttu, en haluaisi kaataa ongelmiani uuteen suhteeseen...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä.

Vierailija
2/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaista. Mutta uusi meis ei niinkään näe kilojani kuin luonteeni ja kauneuteni muuten. Ei ole seksistä oikein kiinnostunut kuitenkaan ja koen sen johtuvan ylipainostani. Ei kai tähän auta kuin laihduttaa ne kilota pois ja saada itsetuntoa. Mä en ainakaan hyväksy itseäni tällaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"]

Mulla samanlaista. Mutta uusi meis ei niinkään näe kilojani kuin luonteeni ja kauneuteni muuten. Ei ole seksistä oikein kiinnostunut kuitenkaan ja koen sen johtuvan ylipainostani. Ei kai tähän auta kuin laihduttaa ne kilota pois ja saada itsetuntoa. Mä en ainakaan hyväksy itseäni tällaisena.

[/quote]

kiitos kokemuksestasi. Siis koetko ettei mies ole kiinnostunut seksistä, vai etkö itse ole? Minulla mies kyllä haluaisi edetä pidemmälle ja olen tähän asti vain sanonut että haluan odottaa vielä, nyt mies alkaa olla vaan sitä mieltä että odottanu jo tarpeeksi kauan. Mutta pelottaa että alastomana häntä ällöttäisi kroppani ja kaikki tämä ylipaino, selluliitti, raskasarvet.... Hän tuntuu myös pitävän minusta luonteen vuoksi ja muuten kauniina. Ilmeisesti kilot eivät ole hänelle ykkösasia naisessa mutta silti mietin että asia haittaa häntä. 

Ap

Vierailija
4/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olipas empaattinen reaktio. Ei jatkoon.

ei Ap

Vierailija
5/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on ollut samanlainen tilanne ja samanlaisia fiiliksiä. Tavallisesti en ajattele seksiä ollenkaan, eikä seksi kiinnosta minua, mutta kun annan miesystäväni pitää minua lähellä, halut nousevat pintaan. Anna miesystävällesi mahdollisuus pitää vartalostasi, vaikka se sinulle itsellesi olisikin vaikeaa.

Vierailija
6/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Olipas empaattinen reaktio. Ei jatkoon.

ei Ap
[/quote]

Mutta totta. Et voi olettaa tai velvoittaa miestä rinnallesi nostamaan itsetuntoasi tai seuraamaan mielialojesi nousuja ja laskuja.
Empatia ei auta sinua.
Kaikkihan me haluaisimme vaan istua sohvalla ja syödä suklaata.

Vierailija
7/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla aika paljon painoa kertynyt ja eiköhän mies ole sinun vartalon ongelmakohdat jo nähnyt vaikka mitä kaapuja pitäisit. Ehkä et ole mikään kaunokainen ilman vaatteita, mutta tuskinpa myöskään vaatteet päällä, joten mitä nyt enää pihdata sitä seksiä? Se on eri asia haluatko sinä sitä, mutta jos et todellakaan halua, niin sano asia sille miehelle niin, että hän ymmärtää myös. Turhaan häntä roikotat mukanasi jos et halua muuta kuin jutustella ja mies haluaa muutakin. Ja se mitä joku toinen jo kirjoittikin, että kannattaa hoitaa pää kuntoon ennen kuin alkaa tapailemaan miehiä, on minunkin mielestäni totta. Samaan ohjelmaan voisit hoitaa myös painoasian kuntoon niin ei tarvitsisi sitäkin itkeä kaiken muun lisäksi.

Vierailija
8/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko joku seksikäs asu jota ei tarvitse riisua kokonaan. Itselläni on sellaisessa parempi olo, se on jostain seksikaupasta tilattu, rinnat ja alapää paljaina, mutta esim. vatsa peitossa. Sellainen pitsinen body. Samoin stay up sukat on nätit, tosin läskissä jaloissa ei kannata vetää ihan ylös asti reisiin kiristämään. 

Terv. 180/120 N42 

Vierailija
9/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tuon, että pää pitäisi hoitaa kuntoon ennen uutta miestä. Mulla vaan niin, että mies ei halua olla erossa ja itse kilttinä vaan roikun mukana ihan kaverina vaan.

Vierailija
10/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies tykkää susta, niin paino ei ole este. Jos paino on este, niin eiköhän se jättäis sut aika äkkiä/olisi jo jättänyt?

Vierailija
11/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä!

Vierailija
12/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se hyvän miehen rakkaus ja ihana seksi voi ihan oikeasti olla hyväksi itsetunnolle ja mielelle. Sillä voi olla niin parantava vaikutus. Oksitosiinia, endorfiinia... En ole itsekään mikään missi, mutta mies sanoo että nauttii kun ei luut kolise ja on mistä puristaa. Ja pillu on kuulemma tiukka! Anna vaan palaa ja keskity tuottamaan kumppanille nautintoa.

Vierailija
13/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tykkään kurvikkaista naisista, joilla on pyöreitä muotoja. Ja kun kunnolla naidaan, niin kalorit palaa.

Eikä meillä miehilläkään aina ole niin itsetunto kunnossa, vaikka muuta esitetään... Onko kalu tarpeeksi iso, kestänkö riittävän kauan, saako nainen.... Oonko liian nolo.

Vierailija
14/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"]

[/quote]

Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä!

[/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois.

Vierailija
15/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"]

[/quote]

[/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois.
[/quote]

Vielä joku masentunut sun miehen vai miksi hiekkaa pillussa? xD

Vierailija
16/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa sinä ilkeältä vaikuttava ihminen, naurusi on irvokkaan ruma tuossa tekstissä, ja toki sinä saat plussaakin, koska osa ihmisistä täällä on täysin välinpitämätöntä ja ilkeää, huomaahan sen mistä tahansa ketjusta. Se on kuitenkin aina vain osa, tyhjät tynnyrit kolisevat maailmassa yleensä eniten, ja ihan katteetta. Näet tämänkin epäilemättä kehuna itseäsi ja kovuuttasi kohtaan, vaikka viisas tietää että enemmän painoarvoa vaakakupeissa ei ole suurella määrällä huonoa ja karkeaa laatua, vaan sillä toisessa kupissa olevalla rohkealla, itsenäisesti ajattelevalla ja itsenäisesti valitsevalla osalla, joka haluaa tietoisesti valita hyvän pahan sijasta kerta toisensa jälkeen. Se on paljon vaikempaa tässä elämässä. Siellä on se ihmisyys, joka on rakentanut tässä maailmassa ison osan hyvistä jutuista, siellä toisessa kupissa on se osa, joka lyö lyötyä, koska koskaan eivät saaneet konkreettista hiljaiseksi pistävää oppia ja malliesimerkkiä paremmasta.

Vierailija
17/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"] Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä. [/quote] Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä! [/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois. [/quote] Vielä joku masentunut sun miehen vai miksi hiekkaa pillussa? xD

[/quote]Täh? Jaa että hiekkaa pildessä? Ehei ja masentunutkaan en ole koskaan ollut. Mieheni saat tulla ottamaan jos haluat, tuskinpa kelpaat kuitenkaan. :)

Vierailija
18/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"] Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä. [/quote] Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä! [/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois. [/quote] Vielä joku masentunut sun miehen vai miksi hiekkaa pillussa? xD

[/quote]Täh? Jaa että hiekkaa pildessä? Ehei ja masentunutkaan en ole koskaan ollut. Mieheni saat tulla ottamaan jos haluat, tuskinpa kelpaat kuitenkaan. :)

[/quote]

Mä luulen että siellä on syanidia. Olisi ihanaa puhua tuollainen tyyppi todellisessa elämässä penkin alle. Mutta sielläkin sinä alkaisit vain tuolla kulkusettomalla monille yläasteelta tutulla otetaanpa joukkovoima käyttöön -tyylillä argumentoida että katso miten paljon mä sain (muutamilta muilta kiusanhengiltä) plussaa, haha, katso miten monta plussaa, ja ihan saman mille hötölle sait. Niin, katsos kun määrä ei milloinkaan korvaa laatua, se ois se oppitunti nro 1.

Vierailija
19/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Mä luulen että siellä on syanidia. Olisi ihanaa puhua tuollainen tyyppi todellisessa elämässä penkin alle. Mutta sielläkin sinä alkaisit vain tuolla kulkusettomalla monille yläasteelta tutulla otetaanpa joukkovoima käyttöön -tyylillä argumentoida että katso miten paljon mä sain (muutamilta muilta kiusanhengiltä) plussaa, haha, katso miten monta plussaa, ja ihan saman mille hötölle sait. Niin, katsos kun määrä ei milloinkaan korvaa laatua, se ois se oppitunti nro 1.

[/quote]Tekstisi oli omituista ja hankalaa lukea, kirjoittaisitko sen vähän tiivistetymmin ja selkeämmin? Osaatko?

Vierailija
20/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:52"]

[/quote]

[/quote]Tekstisi oli omituista ja hankalaa lukea, kirjoittaisitko sen vähän tiivistetymmin ja selkeämmin? Osaatko?
[/quote] tyhmänä et tajuis kuitenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän