Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja masennus, seksi, ylipaino..

Vierailija
11.09.2015 |

Olen kolmekymppinen nainen ja mulla on paha masennusjakso, johtuen pitkään jatkuneesta työstressistä ym. Masennuslääkkeet ja muutenkin suruun syöminen ovat lisänneet painoani reilusti niin että ylipainoa on nyt ihan paljon (n. 170cm/95kg). Tapasin reilu kuukausi sitten mukavan miehen, joka on kovin kiinnostunut ja itsekin pidän hänestä. Mies kohtelee hyvin ja kehuu nätiksi, ja on hyvä olla kanssaan. 

Ongelma nyt se, että seksiin ei ole mulla kauheasti haluja. Varmasti sekä masennus,että lääkkeet vaikuttavat. Iso asia on myös se että lihoamisesta johtuen koen vartaloni rumaksi ja epäseksikkääksi, vaikea kuvitella että yksikään mies pitäisi minua haluttavana :( 

neuvoja miten päästä tilanteessa ja suhteessa eteenpäin? Mies tietää,että masennusta on mutta sen enempää ei olla puhuttu, en haluaisi kaataa ongelmiani uuteen suhteeseen...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"]

Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä.

[/quote]

Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä!

[/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois.

[/quote]

Oletpa sinä ilkeältä vaikuttava ihminen, naurusi on irvokkaan ruma tuossa tekstissä, ja toki sinä saat plussaakin, koska osa ihmisistä täällä on täysin välinpitämätöntä ja ilkeää, huomaahan sen mistä tahansa ketjusta. Se on kuitenkin aina vain osa, tyhjät tynnyrit kolisevat maailmassa yleensä eniten, ja ihan katteetta. Näet tämänkin epäilemättä kehuna itseäsi ja kovuuttasi kohtaan, vaikka viisas tietää että enemmän painoarvoa vaakakupeissa ei ole suurella määrällä huonoa ja karkeaa laatua, vaan sillä toisessa kupissa olevalla rohkealla, itsenäisesti ajattelevalla ja itsenäisesti valitsevalla osalla, joka haluaa tietoisesti valita hyvän pahan sijasta kerta toisensa jälkeen. Se on paljon vaikempaa tässä elämässä. Siellä on se ihmisyys, joka on rakentanut tässä maailmassa ison osan hyvistä jutuista, siellä toisessa kupissa on se osa, joka lyö lyötyä, koska koskaan eivät saaneet konkreettista hiljaiseksi pistävää oppia ja malliesimerkkiä paremmasta.

[/quote]Aargh mitä tekstipuuroa. Pilkkua toisen perään ja monen rivin maratonlauseita - eihän tuota tekstiä jaksa Erkkikään lukea. Vedä jo henkeä ja rauhoitu. Ehkä provoilin, mutta miksi provosoiduit?

Vierailija
22/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi hyvänen aika, että vielä näinäkin aikoinamme löytyy näitä irvokkaita natsimaisia henkilöitä, joiden mielestä seksi, rakkaus ja parisuhde kuuluu vain täysin täydellisille täydellisen terveille ihmisille. Olet kuule pelkkä vitsi, muttet välttämättä koskaan käsitä sitä tuolla kapasiteetilla itse. Ja niin toivon sulle kolhuja elämäsi varrelle. Sinun tulisi nöyrtyä!

[/quote]Kylläpä kalikka kalahti! :D Huomasitko peukuista, että aika moni oli samaa mieltä siitä, että pää kuntoon eka? Ei kai oikeasti kukaan täysjärkinen mies halua olla naisen kanssa, joka on ihan tillin tallin masentunut? Taitaa olla mies silloin vain ihan vain ainoastaan sen pilden perään ja huomannut epätoivoisen, lihavan ja masentuneen ap:n hyväksi kohteeksi päästä edes jonkun housuihin...? Sehän asia paistoi jo aloituksestakin, eli miehellä alkaa kohta käämit palaa kun ap vaan panttaa vaikka mies kuinka lirkuttelisi. Mutta onnea matkaan vaan kaikille masentuneille ja muille, eipä teidän onnenne ole minulta pois.

[/quote]

En ole tuo jolle kommentoit, mutta ihan vain tiedoksesi: masentunut ei ole "tillin tallin" eli sekaisin. Nyt googlettamaan masennuksen oireita ja piskelemalla ja itseä sivistämällä ennakkoluulot romukoppaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se jo ole sinua sen verran katsellut, että tietää, ettet ihan hoikka ole ilman vaatteita ja silti haluaa seksiä kanssasi, joten ei sitä ylipainosi kovin paljoa voi häiritä!

Miksi et sanoisi miehelle, että nolostelet vähän vartaloasi ja ehkä jännität vähän seksiä ja kokeilette sitten mitä tapahtuu ilman kovia odotuksia. Aluksi vaikka pimeässä, ettet mieti sitä miltä ehkä näytät miehen silmissä etkä siten ole tilanteessa yhtään läsnä. Seksissä seurustelu/tapailukumppanin kanssa on se hyvä puoli, että uusia kertoja tulee varmasti ja seuraavalla kerralla voi sitten mennä paremmin. ;)

Vierailija
24/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se jo ole sinua sen verran katsellut, että tietää, ettet ihan hoikka ole ilman vaatteita ja silti haluaa seksiä kanssasi, joten ei sitä ylipainosi kovin paljoa voi häiritä!

Miksi et sanoisi miehelle, että nolostelet vähän vartaloasi ja ehkä jännität vähän seksiä ja kokeilette sitten mitä tapahtuu ilman kovia odotuksia. Aluksi vaikka pimeässä, ettet mieti sitä miltä ehkä näytät miehen silmissä etkä siten ole tilanteessa yhtään läsnä. Seksissä seurustelu/tapailukumppanin kanssa on se hyvä puoli, että uusia kertoja tulee varmasti ja seuraavalla kerralla voi sitten mennä paremmin. ;)

Vierailija
25/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"] Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä. [/quote] Olipas empaattinen reaktio. Ei jatkoon. ei Ap [/quote] Mutta totta. Et voi olettaa tai velvoittaa miestä rinnallesi nostamaan itsetuntoasi tai seuraamaan mielialojesi nousuja ja laskuja. Empatia ei auta sinua. Kaikkihan me haluaisimme vaan istua sohvalla ja syödä suklaata.

[/quote]

Itse asiassa olet aivan väärässä, mutta tiedät varmasti itsekin etteivät heittosi perustu _yhtään mihinkään_. Kunhan auot päätäsi kun voit. 

Newsflash: miehistäkin löytyy yllättävän paljon niitä, jotka ymmärtävät elämässä olevan kaiken hyvän ohella raskaita puolia, epäonnea ja vaikeita jaksoja. He kavahtavat ajatustasi, että ihmisen pitäisi olla yksin kunnes saa koko elämänsä, mielensä ja ruumiinsa kympin tikkiin, tai muuten olisi jotenkin taakaksi muille. Tuo ajatus tarkoittaisi sitä, että nainen olisi valmis kylmästi jättämään kaverin hädässä, jos elämä potkiikin päähän, kuten se meille kaikille joskus tekee.

Ja mitä tulee empatian auttamiseen, kyllä se todella auttaa. Terapiasuhteetkin toimivat sitä paremmin, mitä luottavaisempi ja hyväksytympi olo asiakkaalla on. Samoin rakkaus, lämpö, kumppanuus, kyllä ne kaikki auttavat rakastamaan itseäänkin enemmän ja löytämään taistelutahtoa.

Ihminen on laumaeläin ja olisi naurettavaa, että ihmisen pitäisi eristäytyä ja jotenkin maagisesti parantua yksin. Kyllä näkee, ettet ole koskaan ollut masentunut, kun maailmankuvasi on noin epärealistisen jyrkkä.

Vierailija
26/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ylipainoisena oman vartalon kanssa sinuiksi tulemiseen auttoi liikunta, nimenomaan sellainen jumppaava ja notkeutta lisäävä. On aika mahtava huomata, miten pienen harjoittelun jälkeen se oma läski vartalo pystyykin toistamaan samoja liikkeita kuin hoikka nainen jumppavideollakin, ja kun pääsee alkuvaikeuksien yli, niin koko ajan pystyy edistymään vähän lisää.  Ja seksiäkin jaksaa paljon paremmin.

Toisaalta mies on varmaan nähnyt sinut jo vaatteet päällä, joten luultavasti hänellä ei ole ongelmaa ulkonäkösi kanssa. Asiasta voi myös puhua ja pitää valot poissa päältä tai esim. rintsikat päällä,  jos siitä tulee itsevarmempi olo.

Vierailija
27/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:35"]

Mulla samanlaista. Mutta uusi meis ei niinkään näe kilojani kuin luonteeni ja kauneuteni muuten. Ei ole seksistä oikein kiinnostunut kuitenkaan ja koen sen johtuvan ylipainostani. Ei kai tähän auta kuin laihduttaa ne kilota pois ja saada itsetuntoa. Mä en ainakaan hyväksy itseäni tällaisena.

[/quote]

kiitos kokemuksestasi. Siis koetko ettei mies ole kiinnostunut seksistä, vai etkö itse ole? Minulla mies kyllä haluaisi edetä pidemmälle ja olen tähän asti vain sanonut että haluan odottaa vielä, nyt mies alkaa olla vaan sitä mieltä että odottanu jo tarpeeksi kauan. Mutta pelottaa että alastomana häntä ällöttäisi kroppani ja kaikki tämä ylipaino, selluliitti, raskasarvet.... Hän tuntuu myös pitävän minusta luonteen vuoksi ja muuten kauniina. Ilmeisesti kilot eivät ole hänelle ykkösasia naisessa mutta silti mietin että asia haittaa häntä. 

Ap

[/quote]Ap, mies haluaa vain sitä yhtä asiaa... "mies alkaa olla sitä mieltä, että on odottanut jo tarpeeksi kauan", näin kirjoitit ja siinä on sitten vastaus moneen kysymykseesi. Muut asiat mitä luettelit, olivat vain mutu-ajatuksiasi. Olisiko yhtään ajatusta jutella miehen kanssa peloistasi ja jännityksestäsi? Niin saattaisi selvitä myös miehen motivaatio jatkoon mahdollisen seksin jälkeen. Jos juttelun jälkeen vähääkään asia mietityttää, niin en lähtisi seksiin. Siinäpä se vasta horatsun olo tulisi jos touhuamisen jälkeen mies haihtuisi kassit keveänä.

Vierailija
28/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:04"]

Mulla samanlaista. Mutta uusi meis ei niinkään näe kilojani kuin luonteeni ja kauneuteni muuten. Ei ole seksistä oikein kiinnostunut kuitenkaan ja koen sen johtuvan ylipainostani. Ei kai tähän auta kuin laihduttaa ne kilota pois ja saada itsetuntoa. Mä en ainakaan hyväksy itseäni tällaisena.

[/quote]

kiitos kokemuksestasi. Siis koetko ettei mies ole kiinnostunut seksistä, vai etkö itse ole? Minulla mies kyllä haluaisi edetä pidemmälle ja olen tähän asti vain sanonut että haluan odottaa vielä, nyt mies alkaa olla vaan sitä mieltä että odottanu jo tarpeeksi kauan. Mutta pelottaa että alastomana häntä ällöttäisi kroppani ja kaikki tämä ylipaino, selluliitti, raskasarvet.... Hän tuntuu myös pitävän minusta luonteen vuoksi ja muuten kauniina. Ilmeisesti kilot eivät ole hänelle ykkösasia naisessa mutta silti mietin että asia haittaa häntä. 

Ap

[/quote]Ap, mies haluaa vain sitä yhtä asiaa... "mies alkaa olla sitä mieltä, että on odottanut jo tarpeeksi kauan", näin kirjoitit ja siinä on sitten vastaus moneen kysymykseesi. Muut asiat mitä luettelit, olivat vain mutu-ajatuksiasi. Olisiko yhtään ajatusta jutella miehen kanssa peloistasi ja jännityksestäsi? Niin saattaisi selvitä myös miehen motivaatio jatkoon mahdollisen seksin jälkeen. Jos juttelun jälkeen vähääkään asia mietityttää, niin en lähtisi seksiin. Siinäpä se vasta horatsun olo tulisi jos touhuamisen jälkeen mies haihtuisi kassit keveänä.

[/quote]

Kiitti kaikille neuvoista

Ei mies suoraan ole sanonut että on odottanut tarpeeksi kauan, vaan siis olen huomaavinani turhautumista kun minä vetäydyn aina pois kun hommat etenee tiettyyn pisteeseen... Ei hän ole painostanut mutta vihjailee kyllä haluavani ihan kunnolla vällyjen väliin kanssani. 

Onkohan se niin, että vaatteiden päältä tajuaa miltä suunnilleen näytän alasti? Käytän imartelevia vaatteita ja en näytä vaatteet päällä niin läskiltä ja löysältä kuin alasti..haluaisin tavallaan miehen kanssa puhua näistä, mutta en tiedä jos häneltä menisi fiilikset jos mä olen epävarma ja häpeän itseäni tällä tavalla. Itsevarmuus kun on seksikästä. 

Mies vaikuttaa olevan ihan tosissaan kiinnostunut musta. On kaikin tavoin se aktiivisempi osapuoli, soittelee ja laittaa viestiä oma-aloitteisesti ja usein ja ehdottaa aina tapaamisia ja mitä tehtäis.

ap

Vierailija
29/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:25"]Hoida pääsi kuntoon ja ala sitten vasta tapailemaan miehiä.
[/quote]

Voihan sillä miehelläkin on esim. masis-taustaa tms...

Vierailija
30/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata ainakaan alkaa nyyhkimään löllöistä, raskausarvista ja omasta rumuuden pelosta, se ei ole kovin kiihoittavaa. Mielummin sanot, että et ole aikoihin ollut tässä tilanteessa ja se jännittää sinua aika paljonkin. Tuskinpa mieskään mikään miesmalli on kropaltaan? Sitten vain romanttista kynttilänvaloa syyskuun pimeään iltaan, lasi viiniä ja kauniit uudet alusvaatteet niin eiköhän homma etene painollaan. Ehkä siinä sinä et saa ilotulitusta nähdä, mutta pärjäät varmasti. Tänään on muuten luvattu vähän revontulia, eli peitto kainaloon vaan ja pihalle miehen kanssa niitä katselemaan!

Vierailija
31/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei mies suoraan ole sanonut että on odottanut tarpeeksi kauan, vaan siis olen huomaavinani turhautumista kun minä vetäydyn aina pois kun hommat etenee tiettyyn pisteeseen... Ei hän ole painostanut mutta vihjailee kyllä haluavani ihan kunnolla vällyjen väliin kanssani. 

Onkohan se niin, että vaatteiden päältä tajuaa miltä suunnilleen näytän alasti? Käytän imartelevia vaatteita ja en näytä vaatteet päällä niin läskiltä ja löysältä kuin alasti..haluaisin tavallaan miehen kanssa puhua näistä, mutta en tiedä jos häneltä menisi fiilikset jos mä olen epävarma ja häpeän itseäni tällä tavalla. Itsevarmuus kun on seksikästä. 

Mies vaikuttaa olevan ihan tosissaan kiinnostunut musta. On kaikin tavoin se aktiivisempi osapuoli, soittelee ja laittaa viestiä oma-aloitteisesti ja usein ja ehdottaa aina tapaamisia ja mitä tehtäis.

ap
[/quote]

Ihana mies! Ei selvästikään välitä koostasi yhtään. Ja kyllä varmastiosaa kuvitella suunnilleenmiltä näytät alasti. Jos hän haluaisi vain pillua niinkun täällä monet väittävät niin hän saisi sitä varmasti helpommallakin mutta hän välittää sinusta aidosti. Joten puhu miehelle epävarmuudestasi ja sitten anna mennä vain. Tsemppiä ;)

Vierailija
32/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa sinä ilkeältä vaikuttava ihminen, naurusi on irvokkaan ruma tuossa tekstissä, ja toki sinä saat plussaakin, koska osa ihmisistä täällä on täysin välinpitämätöntä ja ilkeää, huomaahan sen mistä tahansa ketjusta. Se on kuitenkin aina vain osa, tyhjät tynnyrit kolisevat maailmassa yleensä eniten, ja ihan katteetta. Näet tämänkin epäilemättä kehuna itseäsi ja kovuuttasi kohtaan, vaikka viisas tietää että enemmän painoarvoa vaakakupeissa ei ole suurella määrällä huonoa ja karkeaa laatua, vaan sillä toisessa kupissa olevalla rohkealla, itsenäisesti ajattelevalla ja itsenäisesti valitsevalla osalla, joka haluaa tietoisesti valita hyvän pahan sijasta kerta toisensa jälkeen. Se on paljon vaikempaa tässä elämässä. Siellä on se ihmisyys, joka on rakentanut tässä maailmassa ison osan hyvistä jutuista, siellä toisessa kupissa on se osa, joka lyö lyötyä, koska koskaan eivät saaneet konkreettista hiljaiseksi pistävää oppia ja malliesimerkkiä paremmasta.

[/quote]Aargh mitä tekstipuuroa. Pilkkua toisen perään ja monen rivin maratonlauseita - eihän tuota tekstiä jaksa Erkkikään lukea. Vedä jo henkeä ja rauhoitu. Ehkä provoilin, mutta miksi provosoiduit?

[/quote]

Vieläkö sinä pupujussi rutiset täällä? Tulin monen tunnin jälkeen katsomaan tätä, ja niin sinä vaan vieläkin janoat mm. minulta huomiota. No, ei tipu enää. Oli varmaan tarpeeksi selkeästi sinun kieltäsi.

Vierailija
33/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vieläkö sinä pupujussi rutiset täällä? Tulin monen tunnin jälkeen katsomaan tätä, ja niin sinä vaan vieläkin janoat mm. minulta huomiota. No, ei tipu enää. Oli varmaan tarpeeksi selkeästi sinun kieltäsi.

[/quote]Eikö tipu enää? Enkö saa sinua enää vastaamaan viestiin? Ja jos muuten vilkaisit aikoja milloin viestit ovat lähteneet, niin sinä täällä janoinen olet kulta pieni hassulainen, mamman oma mussukka. Pus pus! :)

Vierailija
34/37 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:02"]Auttaisiko joku seksikäs asu jota ei tarvitse riisua kokonaan. Itselläni on sellaisessa parempi olo, se on jostain seksikaupasta tilattu, rinnat ja alapää paljaina, mutta esim. vatsa peitossa. Sellainen pitsinen body. Samoin stay up sukat on nätit, tosin läskissä jaloissa ei kannata vetää ihan ylös asti reisiin kiristämään. 

Terv. 180/120 N42 
[/quote]

Eikö olis helpompi vaan laihduttaa? Kamala näky varmaan olet

Vierailija
35/37 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

ap
[/quote]

Ihana mies! Ei selvästikään välitä koostasi yhtään. Ja kyllä varmastiosaa kuvitella suunnilleenmiltä näytät alasti. Jos hän haluaisi vain pillua niinkun täällä monet väittävät niin hän saisi sitä varmasti helpommallakin mutta hän välittää sinusta aidosti. Joten puhu miehelle epävarmuudestasi ja sitten anna mennä vain. Tsemppiä ;)
[/quote]
Kiitos kannustuksesta :) Ap

Vierailija
36/37 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies tietää, miltä aikuinen nainen näyttää ja sama toisin päin. Mies on onnellinen kun saa seksiä. 

Vierailija
37/37 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tekee hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä