Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

_/\_ Tammenterhot Tiistai _/\_

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että mitä siinä sokerirasituksessa oikein tehdään.. Ku joudun varmaan siihen tässä muutaman viikon aikana ku on tuo paino noussut niin paljon...

tietääkö muuten kukaan mikä voi koneessa olla vikana ku näppikset yhtäkkiä irtisanoo sopimuksen, eikä toimi, paitsi sit taas ku sammuttaa välillä koneen...??

no mut kohta alkaa salkkarit... jee :)

myrtti- rv23

Vierailija
22/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollut aika vauhtipäivä. aamulla menin äitin luo ja siellä surruttelin ompelukoneella pinnarisuojan, pakkauksen pehmusteen, päiväpeiton, " tyynyn" , tyynynpäällisen... sit hain miehen töistä ja käytiin pikana kotona ennen kuin mentiin uimahalliin. oli muuten ihana lillutella (eli uida kilometri). sit viä kauppaan. nyt alkaakin energia oleen vähissä. mut onneks sitä saa syömällä, äsken syötiin kebakoita ja ranskiksii ja viä tosca-omena-paistos uunissa... nam...

sokeri-rasituksesta: sitä ennen pitää paastota 12 tuntia. sit labrassa otetaan kolme näytettä tunnin välein, ja tänäkään aikana ei saa syyä eikä hirveesti liikkua.

hui, tuiskua sairaalaan menossa... toivottavasti vauveli ei ihan vielä ois tulossa bd

huomenna palaan enemmän kirjotteleen...

tigru ja simppis 27+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tuiskualle toivottelen tsemppiä sairaalareissulle! Toivottavasti vauva kuitenkin vielä malttaisi pysyä masussa, vaikka viikkoja onkin jo sen verran että ennuste on varsin hyvä vaikka maailmaan jo tulisikin. Mutta jospa ei nyt kuitenkaan. Tulehan laittamaan kuulumisia, jos tietokoneelle pääset/jaksat kirjoittaa.

En nyt yhtään muista, onko Tuiskualla jo lapsia? Kyllä niin hurjalta

tuntuisi, jos nyt pitäisi lähteä sairaalaan ja jättää esikoinen kotiin ihmettelemään:( Mutta niinhän se olisi tehtävä, jos vauvan terveys sitä vaatii; se nyt on viimeinen asia mitä tässä vaiheessa haluaa riskeerata.

tikru

Vierailija
24/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään mulla oli lääkäri neuvola ja kaikki oli masukilla hyvin:)noin 2 viikon päästä on toka ultra ja aion kyllä kysyä josko nyt suostuis kertomaan kumpi on tulossa..tytöt on kyllä ollu tän koko päivän tosi levottomia,johtu varmaan siitä kun ei viittiny lähtee ulos heidän kaa koska sato vettä:(josko sitte huomenna pääsis..kun meidän esikoinen oli 5kk vanha nii me mentii mieheni kans naimisiin ja meillä kaikilla on sama sukunimi..

ihan uteliaisuuttani kyselen että minkä ikästä porukkaa täällä kirjottelee?ja kellä on jo ennestään lapsia ja kenelle tulossa ensimmäinen?mä ite oon 24v ja kolmas lapsi jo tulossa..eka lapsi synty 12/04 ja toka 12/05

onko kukaan muu jo miettiny nimiä valmiix tulokkaalle?meillä on jo nimet valmiina sekä tytölle että pojalle,mut saas nähä kumpi sieltä nyt tällä kertaa sitte tulee..

Vierailija
25/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskualle kovasti voimia ja vauvelille tietysti kanssa, että jaksaa pysytellä vielä siellä masussa!!!

Mä sit oon ollut tänään saikulla, vaikka onkin huono omis töistä. En ees tiedä onko tämä flunssaa vai mitä ihmettä, joka paikkaa särkee, erityisesti selkää, ja on niin voimaton olo, ettei meinaa jaksaa edes istua. Ihan outoa.

Painonnoususta piti kommentoida eli täällä päässä tullut +5,5 kg. En ole vielä huolissani, esikosta tuli puoliväliin mennessä 6 kg ja loppupuoliskolla 4 kg, yhteensä 10 kg ja painoindeksi oli silti vissiin " vaan" 23. Eli tuohon kymppiin yritän tähdätä tälläkin kertaa, alussa niitä kiloja tosiaan kertyy pahoinvoinnin vuoksi, mutta sen jälkeen ruokahalu vähenee dramaattisesti. Ja onneksi ei ole mitään kauheita mielitekoja :)

Nyt on pakko mennä nukkumaan, ihan ihme olotila päällä.

ariella & paavo 23+3

Vierailija
26/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... naimisissa ollaan ja koko porukalla miehen sukunimi. Ikää mulla on 29 v (apua...) ja toinen tulossa (eka 02/05).

ariella

Vierailija
27/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskualle tsemppiä :)

Sain todella ikävän uutisen yhdeltä parhaimmista kaverista. Sen poika (9v) on joutunut teholle eilen ja on kriittisessä tilassa. Sillä pitkittynyt flunssa ja ripulia, taustalla on reumaa jolle on kokeiltu jos minkälaista lääkitystä sitä oikeaa kuitenkaan löytämättä. Ja nyt tää :( Kuulemma keuhot todella pahassa jamassa, ei oikeen tiedetä mitä poika rukalla on. Et on surkee olo.

Painosta, mulla on tullut n 2.5kg edellisilläkin kerroilla suht saman verran. Ekan kanssa n 8kg yht ja tokan kanssa n9kg yht.

Me mentiin naimisiin kauan ennen lapsia ja silloin otin miehen nimen joka on aika tavallinen suomenruotsalainen nimi. Tää nimi sattuu vielä olemaan mun mummon tyttönimi ;) Vihdoin ei aina tarvii selitellä että oon ruotsin kielinen (tai kyllä suomi on mulla kanssa hyvin vahva), sen siis tajuu paremmin nyt mun nimestä.

Nimistä: tytölle on aikas varmasti nimi, mutta pojalle ei ole. Ollaan oikeastaa käytetty kaikki meidän mielessä olleet nimet meidän kullan nupuille. Mutta nyt näyttäis että tyttö olis tulossa.

(o) vatsa kasvaa hurjaa vauhtia ja baby möyrii ihan mielettömästi. On varmaan vaistonnut että mamma on kipeenä. Eilen nukuin lähes koko päivän tänään pirteempi, oon ollut työn johtajana miehelle kun se on tehnyt piha hommeleita ;D Ei se vaan aina ota hyvällä kun mä käsken sen tekemään asiat niin kuin mä haluun. Karmee akka oon mä :)

Eipä tääsä sitten muuta kuin tervetuloa kaukki uudet ja hyviä öitä kaikille.

-MM- ja baby 23+4

Vierailija
28/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lapsukaisia meillä ennestään 5/02 ja 5/04 syntyneet pojat ja ikää tällähetkellä 34v.

Hui, oonko mä vanhimpia tässä porukassa?

-MM-

Vierailija
29/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty. Kelan paprut antoi sekä myös ajan sokerirasitukseen. Sinne rääkkiin pitäs mennä 23.10. Onneks on vielä vähän aikaa. Neuvolassa kaikki OK, paino oli noussut 520g/vko ja tähän mennessä on noussut 3,1 kg. Verenpaine oli myös OK, 124/74, hemppaa ei tänään mitattu kun se mitattiin viime kerralla. Kohdun pohjalla oli korkeutta 24, eli ilmeisesti ylärajoissa mennään, ainakin käyrien mukaan. Sydänääniä yritin itte laskea kun meidän terkkari ei suostu laskemaan kun ei siitä kuulemma voi päätellä mitään. Sain itse kumminkin sykkeet tuonne 140-150 paikkeille. Vähän oli vaikeaa kun muksu liikkui koko ajan. 24.10 olisi sit lääkärineuvola jos pörrö suostuisi sit jo paljastamaan kumpaa sukupuolta on. Ihan mielenkiinnosta olis kiva saada tietää.

Gallubbeja

SukunimiG: Minulla on miehen sukunimi sekä lapsilla myös. Ensimmäisen kohdalla käytiin tunnustus, mut toisen syntyessä olimme jo naimisissa.

Ikä- ja lapsilukuG: Ikää on kertynyt 28v ja lapsia kaksi 9/96 ja 1/98.

SINDA: Laitoin jälleen kerran ne kuvat sinulle. Nyt ei ainakaan sähköposti herjannut, joten toivottavasti tulee perille.

Hyvät illanjatkot kaikille!!! JA AI NIIN, TÄRKEIN MEINAS UNOHTUA. TUISKUA´LLE JAKSAMISTA, KOETAHAN VIELÄ JAKSAA MUUTAMA VIIKKO SINNITELLÄ NIIN SAISIT PIKKUISEN VÄHÄN ISOMMAKSI.

T; B ja pörrö rv 23+5

Vierailija
30/30 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 21 vuotta ja eka vauva on tulossa... :)

Siitä sokerirasituksesta vielä; että mitenkä paljon sitä litkua sit joutuu juoda, ja onko se ihan kamalan makuista/tuleeko siitä pahaolo?

Mutta nyt pitänee mennä nukkumaan...

Huomenna taas aamulla työharjoitteluun koululle :)

myrtti-