Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla hakea apua raivokohtauksiini

Vierailija
11.09.2015 |

Taas tekisi mieli hakata paskaksi kaikki kodin irtaimisto. Seinään löin jo nyrkillä täysiä ja nyt on rystyset auki. Onneksi vituttaa jo niin paljon, että kohta varmaan taju lähtee. Tekisi mieli huutaa niin lujaa, kuin ikinä lähtee ja niin kauan, ettei enää pysty muodostamaan mitään ääntä. Ei tämä voi mitään PMS olla, kun menkatkin on jo alkaneet. Ei voi kuin hokea epätoivoisesti voi vittua itsekseen, välillä kirota niin että sylki lentää ja välillä itkeä pillittää. Jos menen tästä lääkärille puhumaan, niin hulluksihan minut leimataan tai ehkä narkkariksi tai määrätään pakkohoitoon. Mua ei enää koskaan sen jälkeen oteta todesta lääkärillä asioidessani.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan masennusta. Minäkin olen lyhytpinnainen (en kyllä hakkaa ketään tai mitään) ja siihen auttaa mielialalääkitys.

Vierailija
2/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin veikkaan et pms vielä. Ootko minkä ikäinen? Hae vaan lääkäristä apua voi olla hankalaa mut jos tulee hyvä lääkäri vastaan niin auttaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeitä, ne auttaa.Mullakin oli raivoa ennen lääkitystä

Vierailija
4/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä syön kans nykyään citalopramia, ymmärsin hakea apua, ennenku lapsilta lähti tukka päästä. nykyään oon rauhallisempi, tottakai ei oo "luontoa otettu pois" että kiivastun herkemmin kuin jotkut, mutta hillittömät raivarit on loppunut. ite hain ensin neuvolan kautta apua, sitte ohjas debressiohoitajalle ja sitä kautta sit lääkitys..

Vierailija
5/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kilpirauhashormoni raivoamiseen. Koita saada sitä tavalla tai toisella.

Vierailija
6/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Tyroksiinin aloittamisen jälkeen raivareita ei oikeastaan ole ollut.

Vierailija
7/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi vuonna 2015 kirjoittaa debressio? Yleensä vain vanhat ihmiset osaa sekoittaa ulkolaista perua olevat sanat? Vai lukihäiriö sitten? Sen ymmärrän.

Vierailija
8/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ongelma olisikin mielenterveydessä, se ei leimaa koko loppuelämääsi ja voi olla ohimenevä. Se voi myös olla hornonipohjainen. Hae vain apua :) ei se ketään satuta.

Vierailija
9/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:59"]

Mulla auttoi kilpirauhashormoni raivoamiseen. Koita saada sitä tavalla tai toisella.

[/quote]

Ja siis sitä ennen oli cipralex masennukseen, kun vajaatoimintaani luultiin siksi, mutta se ei poistanut raivareita. Ne itseasiassa pahenivat sen syömisen loppuaikoina. (2. Raskauden jälkeen.)

Vierailija
10/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole miestä, saatika lapsia. Ja taas löytyy sekopää naiselle ymmärrystä. Voivoi, jaxuhalit, naisen hulluudelle löytyy aina selitys, you go girl!

Vierailija
11/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huolehtinut munan saamisestasi?

Vierailija
12/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavalta kuulostaa tuollainen riehuva nainen. Hakkaamalla nuo ongelmat lähtee.

Vierailija
13/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole miestä eikä lapsia ja jos olisikin osaan kyllä puhua vaivastani. Kurkunkehrä/kilpirauhanen on kyllä joskus ollut kipeä ja sitä tutkittiin ja verikokeet otettiin, mutta ei kuulemma mitään ongelmaa missään. Olen 26-vuotias. En ole mielestäni masentunutkaan, en koe minkäänlaista toivottomuutta näitä raivotiloja lukuunottamatta. Ap

Vierailija
14/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:59"]

[/quote]

Sama juttu. Ne raivarit oli jotain ihan kamalaa.

Vierailija
15/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:28"]

Ihan naurettavalta kuulostaa tuollainen riehuva nainen. Hakkaamalla nuo ongelmat lähtee.

[/quote]

Ja sinä jos joku olet sairas päästäsi!!

Vierailija
16/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako ärtyneisyys jos syöt kunnolla? Onko vapinaa ja tunnetko olosi heikoksi? Sitten voi olla hypoklygemiaa eli alhainen verensokeri.

Vierailija
17/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:44"]

Helpottaako ärtyneisyys jos syöt kunnolla? Onko vapinaa ja tunnetko olosi heikoksi? Sitten voi olla hypoklygemiaa eli alhainen verensokeri.

[/quote]

siis hypoglykemia

Vierailija
18/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä. Pitkästä terapiasta on usein apua. Helpointa on maksaa itse, ensimmäiset kolme vuotta voi saada osittain Kelan piikkiin, mutta se ei riitä.

Vierailija
19/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua! Oothan sanout niille kenelle raivoot että se ei oo niiden syy?

Onko sulla ollu huonot vanhemmat?

Vierailija
20/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:46"]Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä. Pitkästä terapiasta on usein apua. Helpointa on maksaa itse, ensimmäiset kolme vuotta voi saada osittain Kelan piikkiin, mutta se ei riitä.
[/quote]
Suosittelen kognitiivista terapiaa, psykoanalyysi oli ihan höpö höpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme