Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi pyörryttää yhtäkkiä ja iski epätodellinen olo

Vierailija
11.09.2015 |

Onkohan tää vaan joku paniikkikohtaus? Itken kans suht hysteerisesti. Join ison kupin kahvia kaks tuntia sitten pitkästä aikaa ja koitan järkeillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla paniikkikohtaus, tai migreenityyppistä oireilua tms. Mutta turha sitä kovin paljon vatvoa mikä se on, sen enempää kuin miettiä että tarviiko mennä hakemaan apua vai ei. Jos on esimm. aivohalvauksen oireita niin sitten heti lääkäriin. Mutta jos oli vain tuollainen ja ehkä on jo vähän menossa ohikin, anna vaan sen mennä ja jatka elämääsi. Usein oireiden vatvominen ja miettiminen mistä se johtuu, varsinkin  paniikkihäiriötyyppistä vaivaa pitkittää ja pahentaa.

Vierailija
2/4 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:51"]Voi olla paniikkikohtaus, tai migreenityyppistä oireilua tms. Mutta turha sitä kovin paljon vatvoa mikä se on, sen enempää kuin miettiä että tarviiko mennä hakemaan apua vai ei. Jos on esimm. aivohalvauksen oireita niin sitten heti lääkäriin. Mutta jos oli vain tuollainen ja ehkä on jo vähän menossa ohikin, anna vaan sen mennä ja jatka elämääsi. Usein oireiden vatvominen ja miettiminen mistä se johtuu, varsinkin  paniikkihäiriötyyppistä vaivaa pitkittää ja pahentaa.
[/quote]

Kiitos. Siitä on 10v kun viimeksi sain kohtauksen ja silloin oireet oli eri. Lopetin itkut ja koitan keksiä tekemistä et ajatukset mener muualle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus samaa. Kestää pari sekunttia ja menee ohi. Mikä lie verenkierto häiriö.

Vierailija
4/4 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kofeiini laukas paniikkikohtauksen. Itsellä ollut samaa. Menee kyllä ohi, itsellä joskus kesti tuntejakin mut ite kohtaus joitain minuutteja. Toki olin muutenkin stressaantunut silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi