Onko mulla ongelma jos juon yksin kotona viikonloppuna?
Eli olen ''todella komea'' nuori mies ja mulla olisi paljon naisseuraa, mutta silti tykkään ennemmin ottaa kalsarikännit kotona, kuin lähteä ulos. Ulkona menee se 100e rahaa illassa, jos homma lähtee käsistä niin parikin hunttia voi mennä. Kotona tietokoneen ääressä maltillinen hiprakka on sen 10-20e arvoinen homma eikä mitään riskejä. Aina on yhtä kivaa ottaa kohtuudella kotona. Onko tämä ongelma, niinkuin muut väittävät, vaikka itse en sitä sellaiseksi koe?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:30"]
Itse liputan myös yksin juomisen puolesta. Ihan parasta on kun mies on työmatkalla ja saan olla yksin kotona katsomassa telkkarista hömppää ja juoda viiniä samalla. Se pn todellista rentoutumista ja "nollaamista". Ketään ei tarvitse viihdyttää eikä kukaan kysele mitään. Jostain syystä näiden kalsarikännien jälkeen ei ole edes krapula, vaan on kiva nukkua pitkään ja herätä sitten keittelemään kahvia. Baari-illan jälkeen krapula on jäätävä! Perheellisenä vaan valitettavan harvoin moisesta luksuksesta pääsee nauttimaan.
[/quote]
*yläpeukku*
No mä tein tuota tosi pitkään, vuosia ja vuosia, join yksin kotona. Ei tämän nyt sinua tai muita tarvitse koskea, mitä sanon, mutta mulla lähti se lapasesta. Määrät kasvoivat, juomisenvälit tihenivät, kunnes oli tunnustettava itselle, että olin riippuvainen. Olen nyt raitistinut ja AA-kerholainen ja ajattelin tästä lähtien vastata tällaisiin kyselyihin, ei sormella osoittaakseni, vaan kertoakseni, että se tuollainen juominen voi lipsahtaa päihderiippuvuudeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:34"]
No mä tein tuota tosi pitkään, vuosia ja vuosia, join yksin kotona. Ei tämän nyt sinua tai muita tarvitse koskea, mitä sanon, mutta mulla lähti se lapasesta. Määrät kasvoivat, juomisenvälit tihenivät, kunnes oli tunnustettava itselle, että olin riippuvainen. Olen nyt raitistinut ja AA-kerholainen ja ajattelin tästä lähtien vastata tällaisiin kyselyihin, ei sormella osoittaakseni, vaan kertoakseni, että se tuollainen juominen voi lipsahtaa päihderiippuvuudeksi.
[/quote]
Onhan toi ihan totta. Mutta yhtä hyvin seurassa juominen voi lipsahtaa päihderiippuvuudeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:30"]
Itse liputan myös yksin juomisen puolesta. Ihan parasta on kun mies on työmatkalla ja saan olla yksin kotona katsomassa telkkarista hömppää ja juoda viiniä samalla. Se pn todellista rentoutumista ja "nollaamista". Ketään ei tarvitse viihdyttää eikä kukaan kysele mitään. Jostain syystä näiden kalsarikännien jälkeen ei ole edes krapula, vaan on kiva nukkua pitkään ja herätä sitten keittelemään kahvia. Baari-illan jälkeen krapula on jäätävä! Perheellisenä vaan valitettavan harvoin moisesta luksuksesta pääsee nauttimaan.
[/quote]
*yläpeukku*
[/quote]
Tiesitkö, että sitä varten on ne peukalon kuvat siinä viestin alla, ei tarvitse kirjoittaa sanaa... (Ainakaan tätä kirjoittaessani yhtään varsinaista peukutusta ei ollut tullut.)
Jos et pysty olemaan juomatta alkoholia, sulla on ongelma. Samantekevää, tapahtuuko se juominen kotona vai jossain muualla.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:49"]
Jos et pysty olemaan juomatta alkoholia, sulla on ongelma. Samantekevää, tapahtuuko se juominen kotona vai jossain muualla.
[/quote]
Miten se määritellään? Silleenkö, etten huvikseen halua olla esim. 2kk juomatta? Vai siten, että jos mulle maksetaan 1000e siitä että olen 3vk juomatta, enkä siihen pysty?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:52"]
[/quote]
Miten se määritellään? Silleenkö, etten huvikseen halua olla esim. 2kk juomatta? Vai siten, että jos mulle maksetaan 1000e siitä että olen 3vk juomatta, enkä siihen pysty?
ap
[/quote]
Mun mielestä toi jälkimmäinen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
Mun mielestä toi jälkimmäinen.
[/quote]
No siihen suostuisin ilman muuta.
ap
Itse liputan myös yksin juomisen puolesta. Ihan parasta on kun mies on työmatkalla ja saan olla yksin kotona katsomassa telkkarista hömppää ja juoda viiniä samalla. Se pn todellista rentoutumista ja "nollaamista". Ketään ei tarvitse viihdyttää eikä kukaan kysele mitään. Jostain syystä näiden kalsarikännien jälkeen ei ole edes krapula, vaan on kiva nukkua pitkään ja herätä sitten keittelemään kahvia. Baari-illan jälkeen krapula on jäätävä!
Perheellisenä vaan valitettavan harvoin moisesta luksuksesta pääsee nauttimaan.