Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla ongelma jos juon yksin kotona viikonloppuna?

Vierailija
11.09.2015 |

Eli olen ''todella komea'' nuori mies ja mulla olisi paljon naisseuraa, mutta silti tykkään ennemmin ottaa kalsarikännit kotona, kuin lähteä ulos. Ulkona menee se 100e rahaa illassa, jos homma lähtee käsistä niin parikin hunttia voi mennä. Kotona tietokoneen ääressä maltillinen hiprakka on sen 10-20e arvoinen homma eikä mitään riskejä. Aina on yhtä kivaa ottaa kohtuudella kotona. Onko tämä ongelma, niinkuin muut väittävät, vaikka itse en sitä sellaiseksi koe?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mene terapiaan ja hankkiudu eroon alkoholismistasi. Se vaarantaa ihmissuhteet ja terveyden.

Vierailija
2/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:36"]

On, mene terapiaan ja hankkiudu eroon alkoholismistasi. Se vaarantaa ihmissuhteet ja terveyden.

[/quote]

Hyvin perusteltu. Mene itse terapiaan

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi pitää juoda yksin?

Vierailija
4/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot ylipäätään?

(tarkoitus ei oo kuittailla vaan ihan aidosti kiinnostaa)

Vierailija
5/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:41"]

On. Miksi pitää juoda yksin?

[/quote]

Miten niin ''pitää''? Ei mulla ole pakonomaista tarvetta, vaan saan nautintoa siitä, ilman riskejä tai haittoja. Arkena kuitenkin kuntoilen ja syön terveellisesti.

ap

Vierailija
6/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on täysin ok. Itsellä vähän sama juttu, viikonloppuisin tykkään rentoutua yksin polttamalla pari pesällistä kukkaa, ei tarvi lähteä kavereiden kanssa örveltämään. Kukin tavallaan!

Vierailija
7/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:42"]

Miksi juot ylipäätään?

(tarkoitus ei oo kuittailla vaan ihan aidosti kiinnostaa)

[/quote]

No koska on helvetin kivaa ottaa koneen ääressä vähän ja jutella muille nuorille. 

ap

Vierailija
8/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:44"]

Toi on täysin ok. Itsellä vähän sama juttu, viikonloppuisin tykkään rentoutua yksin polttamalla pari pesällistä kukkaa, ei tarvi lähteä kavereiden kanssa örveltämään. Kukin tavallaan!

[/quote]

Ihan samaa mieltä

Vierailija
9/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Minäkin harrastan tuota samaa usein, aina ei vaan jaksa olla seurallinen. Kavereita minulla kyllä on, ja juopottelen kyllä heidänkin kanssa välillä. Baareissa tosiaankin kuluu paljon rahaa ja siellä tulee oltua enemmän humalassa mitä jos kotona yksin tissuttelee. Tosiaan, tänäänhän on perjantai ja kohta pääsee töistä kotiin, taidanpa ottaa heti muutaman olusen. M33

Vierailija
10/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voe vittu

Vierailija
11/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin parikymppisenä joka viikonloppu baareissa kännäämässä, näim jälkikäteen ajateltuna eihän siellä edes kuullut mitä muut puhunut ja aina saa jonottaa vessaan tai tiskille. Kalsarikännit kunniaan!

Vierailija
12/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois just siistiä kun ois joku kiva miestyyppi jonka vois kutsua kotiinsa juomaan vähän vinkkua, pelailemaan, höpisemään ja sit saunottais ja harrastettais seksiä. =) Ei näitä jaksa baareista etsiä. Taidan vetäistä kalsarikännit tänään itsekin.

N

Vierailija
13/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:49"]

Pyörin parikymppisenä joka viikonloppu baareissa kännäämässä, näim jälkikäteen ajateltuna eihän siellä edes kuullut mitä muut puhunut ja aina saa jonottaa vessaan tai tiskille. Kalsarikännit kunniaan!

[/quote]

Saman olen huomannut... 18v olin joka viikonloppu baarissa.. Ja naisia iskemässä. Mutta nyt olen tajunnut, että mitä järkeä siinä on, kun naiset tulevat netissä iskemään ja 10% hinnalla saa saman nautinnon alkoholista ja ei tule kukaan neekeri vetämään turpaan. Syödäkin saa, kun haluaa.

ap

Vierailija
14/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. Ongelma on siinä jos ei osaa lopettaa, tulee terveyshaittoja, viinaa on pakko saada jne, ei välttämättä se jos juo yksin. Miksei joku yksin viihtyvä muka voisi nauttia alkoholia yksin kotona ilman että se on ongelma?

Minulla on se tilanne että muutin uudelle paikkakunnalle enkä tunne täältä oikein ketään. Baarissa riekkuminen ei kiinnosta enkä tykkää kännistä, mutta viini on hyvää ja pikkuhiprakka ok. Niinpä usein ostan perjantaina ja/tai lauantaina vähän juotavaa jota lipitän esim. leffaa katsoessa tai jutellessa netissä. En voi juoda montaa annosta illan aikana koska saan tosi helposti kamalan krapulan enkä tosiaan tykkää olla humalassa eli määrät ei karkaa käsistä. Ja viikolla en juo.

Vierailija
15/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, millaisia teidän mahdollisista parisuhteista joskus tulee. Ellette sitten löydä toisianne vaikka täältä.

Vierailija
16/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:01"]

Voin vain kuvitella, millaisia teidän mahdollisista parisuhteista joskus tulee. Ellette sitten löydä toisianne vaikka täältä.

[/quote]

öööö?

Vierailija
18/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:01"]

[/quote]

No millaisia?

Vierailija
19/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrsk, nuorimies kännää ja juttelee vauvapalstalla. No, huvinsa kullakin...

Vierailija
20/30 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:25"]

Pyrsk, nuorimies kännää ja juttelee vauvapalstalla. No, huvinsa kullakin...

[/quote]

Ei tätä oikein voi pitää vauvapalstana, aihe vapaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme