Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~Kesäkuun kullanmurujen TIISTAI~*

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain ei tapahdu mitään erikoista. Nyt jo alkaa tuntumaan ihan tyhmälle kun en tiedä onko vai ei raskaana. Hermot kiristyy minullakin. ;)

Roos@

Vierailija
2/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roos@: testaa nyt ihmeessä =) Mua ainakin jännittäää ihan valtavasti sun puolesta! Niinkuin kaikkien muidenkin puolesta!!!

(.) sen sijaan alkaa jo huolettaa ja juuri tässä ajattelin, että soitanpa itselleni ajan tutkimuksiin. olen mittaillut lämpöjä, mutta mitään muutosta ei tapahdu, joten mä en sitten tässäkään kierrossa ovuloinut ensinkään, mua harmittaa niin vietävästi ja mun positiivisuus on nyt tipotiessä =(

En vaan enään tiedä mistä saisin lisää voimia jaksaa tätä tarpomista eteenpäin. Pettymyksiä ja turhaa odotusta jo liian pitkään =( Tuleekohan meidän vuoro enää koskaan?

Duracel kp 24/30-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duracel: Mulla on tuo sama juttu ollut jo kymmenen vuotta mutta minä luovutin jo kaikki yritykset saada toista lasta, mutta kuinkas kävikään emme yrittäneetkään enään ja ehkä........ nyt.

Roos@ kp 39/27

Vierailija
4/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Testasin tänä aamuna haamuplussan clearblue:lla. Onko kellään kokemuksia... nyt nimittäin tietty jännittää, mitä tuo merkkaa..! Epäilin, että voisi olla tänään menkkojen alkamispäivä, mutta voi heittää muutamalla päivällä. Apua! kp siis 25/23-27

Vierailija
5/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse testasin esikoisen aikoihin samaisella testillä ja ensin haalea plussa, joka muutaman päivän kuluttua muuttui tummemmaksi plussaksi, toivottavasti sinulle käy samoin =)

Roos@: Pidän todellakin peukkuja, josko teille olisi sattunut niin ihanasti, että saisitte pian taas kokea ihanaa vauva-arkea.

Mitenhän sitä itse onnistuisi lopettamaan tämän yrityksen??? Jospa sitten meillekin, joskus... Mutta nyt peukut pystyyn teidän muiden puolesta!!!!

Vierailija
6/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhru vuoto alkoi!

Nyt mennään jo huononpaan suuntaan, yleensä minulla alkaa menkat tuolla tuhrulla ja seuraavana päivänä jo kunnon vuoto. Kp 39/27 tai rv6 tai kp1. Eipä ole ollutkaan pitkään aikaan näin pitkää kiertoa joskus viime vuoden alussa vissiin viimeksi.

Roos@

Vierailija
7/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea naatti haamusta pidetään peukkuja että vahvistuu! ja voi roos@ harmittaa hirmuisesti sun puolesta jos täti sieltä tulla tupsahtaa, koeta potkia sitä vielä pois ovenraosta..

duracelin kanssa samanmoisia ajatuksia ton ovuloimattomuuden kanssa :((, en ole asiaa aikaisemmin pohtinut mutta varmaan asia on niin että ovuloin todella harvoin, esikoinen tuli meille yllärinä että sen puolesta ei oo joutunu moisia asioita miettimään mutta exmiehen kanssa oltiin 5v ilman ehkäsyä ja ei mitään raskauteen viittaavaakaan ollu silloin ja kierrot oli mitä sattuu 28-33 pääasiassa. nyt synnytyksen jälkeen en on ollu tasasesti 28-29 ja olen kyllä ollut bongaavinani ovulaation mut ilmeisesti ei oo kuitenkaan tapahtunu. nyt ärsyttää ihan kympillä nämä oireilu, edellisessä kierrossa alko kp 20 aivan selvät raskausoireet ihan kunnon yökkäilyineen, hajuherkkyyksineen jne jne mutta negaa pukkas joka testiin. nyt ei sellaisia oireita ole vaan näköjään mun pms oireisiin nykyjään kuuluu tämmönen monen päivän pahoinvointi ja tunne että menkat alkaa eipäs ala no alkaapas ei sittenkään..aaarghh..aikoinaan ku kierrot oli mitä oli niin 2pv ennnen menkkoja alko mahakivut ja sitten kunnon vuoto, ei se tämmöstä puljaamista ollu. ja jos 2 edeltävää päivää olen hikoillut niin nyt sit palelen, aivan älyttömän kylmä kokoajan vaikka sisällä lämpöä 23. Ai niin testasin eilen negan että siksi voin olla varma ettei oo masuasukkia kyydissä :(. terolut resepti odottaa viime kierrolta kaapissa ja mietin nyt että pitäskö se kuuri huomenissa alottaa niin sais tämän kropan toimimaan jollainlailla...

anteeksi omanapainen viesti mutta nyt ottaa päähän ihan tosissaan!!!

t.tamatu 30/28-29

Vierailija
8/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roos@lle iiiso jaksamishali!! Toivotaan että tuhru loppuu eikä täti tulekaan!! Ja Naatille haamuonnittelut =)

Mun teki aamulla niiiin mieli testata, mutta ihan liian aikaista se olis =/ Mutta kun oon tällänen hätähousu, tahtoo kaikki heti nyt!! Pari aconia sorruin eilen tilaamaan (clearblue odottaa kaapissa), vaikka olin niin päättänyt viime kierron jälkeen, että en varmasti testaa ennenkuin täti todella on myöhässä... Ja kuitenkin ajattelin ottaa yhden aconin viikonlopun laivareissulle mukaan, jos vaikka sunnuntai tai maanantai aamuna kokeilis. Ja olin päättäny rauhoittaa sen reissun näiltä raskausjutuilta =/ Eipä taida mun hermot riittää testaamisen odotteluun, tarvitsisin Roos@n rautahermoja lainaks :) Ja vasta keskiviikkona aikasintaan pitäis testailla, plääh....

Terveisin " Hermoraunio" Nippara 23/30

Vierailija
9/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roos@, toivottavasti tuhru ei tiedä tätiä..!!

Duracel, onko tuo nyt ihmekään, jos sunkin positiivisuus heikkenee välillä??? Koita vaan jaksaa uskoa siihen, että teidänkin vuoro tulee vielä!! Ehkä sun tosiaan kannattais varata aika tutkimuksiin, sekin vois selventää asioita huomattavasti..Lähetän sulle ison jaksamishalin näin sähköisesti!! :o)

Naatti, onnea haamusta!

Tamatu, tsemppiä ja jaksamista sullekin!

Nippara, teräshermoja kaivataan täälläkin..! Kp23/28 menossa ja ensi maanantai tuntuu todella kaukaiselta (ajattelin testata silloin)..Viikonlopuksi onneksi lähdetään koko perhe reissuun, niin saa ajatukset hetkeksi pois kuumeilusta ja testaamisesta!

).( Niin..Piinaa, piinaa!!! :o) Kp23/28, dpo9 ja oireita löytyy, jos niihin vain olisi uskominen! Koko ajan on kylmä, juuri mittasin lämmön ja se oli 37.1, reilusti kohollaan, kun mun normaalilämpö näin päiväsaikaan on suunnilleen 36..Liekö sitten flunssa tulossa. Vatsassa outo tunne ja rinnat hieman arat. Olen kovasti toivonut, että rinnat kipeytyisivät tosissaan niinkuin viime raskaudessa (silloin jo joskus kp20 tienoilla), sitä uskaltaisin pitää melko varmana merkkinä raskaudesta..

Eilisessäkin pinossa kyselin, että onko kenelläkään kokemusta siitä, että rinnoista tulee hieman maitomaista nestettä..Sama juttu kävi eilen ja kovasti ihmetyttää, että mitä se oikein meinaa??

Vierailija
10/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut viikon verran, koska ei ole mitään uutta kerrottavaa.

Nyt siis toinen yrityskierto menossa kp 11/31-33 Ekassa yk:ssa pupuiltiin huikeat kolme kertaa. :-D Jos nyt koitettais olla ahkerampia. Odottelen siis ovista. En ole yhtään stressaantunut eli rennoin mielin tässä mennään.

Muutama äiti onkin jo plussaillut, onnea heille!

Kävin tänään poikien kanssa perhekerhossa ja siellä oli monta raskaana olevaa äitiä ja monta pientä vauvaa. Vauvakuume nostaa päätään tuollaisissa paikoissa. Sitten vauvakuume taas hiipuu, kun molemmat lapset kränää. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

T: Ona yk2 kp 11/31-33

Vierailija
11/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä vähän väliä täällä kurkkimassa, että josko olisi pinoon tullut lisää juttuja..Juu, oon pahasti koukussa tähän sivustoon! ;o)

Mua väsyttää!!! Silmäluomet painaa ainaki tonnin ja tuntuu oikeesti, että voisin nukahtaa tähän työpöydän päälle, jos vaan hetkeks ummistaisin silmäni..Lämpöä oon nyt mittaillu useamman kerran ja siinä 37.1-37.2 näyttää lämmöt pyörivän..Luulis, et jos olis flunssaan liittyvää kuumetta, niin nousin ihan reilusti, vai??? Niin ja ei mulla silleen mitään muita flussaoireita ole, ainoastaan paleleminen..

Välillä mieleen hiipii jo raskauden mahdollisuus, mutta suhtaudun oireisiin kuitenkin melko pessimistisesti, kun olihan jotain oireita viime kierrossakin ja kuinkas kävikään..

Kirjotelkaa nyt muutkin, ettei mun tarvii käydä täällä yksinpuhelua! ;o)

Vierailija
12/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duracelille kovasti voimia epätoivoisen tuntuiseen tilanteeseen!*hali*

Ei se tosiaan ihme oo, jos ei aina jaksa olla positiivinen ku tulee pettymys toisen perään. Tuntuu varmasti tosi kurjalta!=/ Lähetän sulle kuorma-autollisen positiivisia ajatuksia ja uskoa plussatestiin! *puuh*

Roos@lle kamalasti tsemppiä, älä päästä sitä tätiä sinne! Sulla ku noi kp:t näyttää jo niiiin hyvältä. Pitäisköhän sun ostaa se testi niin saisit mielenrauhan..*en mä mitenkään painosta*

Mua vaan myös jänskättää aika lailla sun puolesta..=)

Naatille onnittelut haamusta! Hyvähyvä!!!=)

Tamatulle jaksamishalit!!!*iso halaus*

Nippara, vähän sama tilanne sun kans. Pitäs vielä malttaa olla testaamatta, mut kyl ne testit jo tuolla kaapissa kovasti polttelee..

Ite kans yritän venyttää testaamista tuonne sunnuntaille-maanantaille, jos silloin vielä tarvetta testailuun ilmenee.. Hauskaa laivareissua!=)

Piipikällä hyvän kuuloisia oireita, toivotaan et se olis sitä ihteensä!bd

Me mennään kans aika samoissa, jos sä meinasit maanantaina testailla!=) Mulla tädin pitäs (toivottavasti ei ilmaannu) näyttäytyä sunnuntaina eli testailen luultavasti su-ma.. Siitä maitomaisesta nesteestä ei oo kokemuksia, mut vaikuttais ihan järkeenkäypältä et se ois raskausoire!!!+++

Onalle onnea oviksen bongailuun ja paaaljon pupuiluintoa!;)

(.) ei kummempia. Syysflunssa taitaa olla tulossa tännekin, kurkku kipee ja viluttaa. Vatsassa tuntuu välillä pientä särkyä, yritän aatella järjellä et taitaa olla menkkaoireita, mut silti sydän toivoo muuta..

Jännät päivät edessä..

Positiivista mieltä kaikille!!!

hope 30/29-34

Vierailija
13/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Ilman teitä ja tukeanne en selviäisi. Ei auta kuin taapertaa eteenpäin ja odottaa parempaa huomista, kyllä se varmasti meidänkin aika vielä koittaa, toivotaan ainakin.

*halaa kiitokseksi kaikkia teitä*

Ja ROOS@lle suuren suuri voimahali, ei se täti saa tulla teille, ei saa. Millä me saataisiin se pysymään poissa????

Plussatuulia kaikille!!!!!!!!!

Vierailija
14/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime ke kp 31/31 testasin selvän -. Siitä masentuneena jäin odottamaan täti, joka jostain syystä ei suostunut tulemaan. Tänään aamulla kp 37/31 tein uuden testin. Nyt tuli selvä haamu ts viivat ei yhtä tummat, mutta erottuu selvästi tuo toinenkin. Jatkan edelleen odotusta ollako kesäkuinen, vai ehkä heinäkuinen? Molemmilla aiemmilla kerroilla aiemmin + on tullut heti selväsi! Kerran kun mulle tuli keskenmeno + oli kovin vaalea.

Epätietoinen Vompatti

Vierailija
15/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäpä suotta testailemaan kun vatsaa särkee ja tuhrukin vaihtunut punaiseksi ja hyytymiksi. =(

Roos@

Vierailija
16/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin roos@lla :(((

Vierailija
17/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ajallaan, nyt siis kp 1/28...höh ei muuta kuin uuteen kiertoon. Haamut oli tosiaan haamuja...ClearBluen siniset ohuet pystyviivat taisivat olla testille ominaista (varsinkin jos kurkkii niitä roskiksessa jo olleita, hih...sen siitä sitten saa)

Ovistikkuja pitäisi tilailla lisää. Plussailu onnea muille! Siirtynen heinäkuisten pinkkaan..

Vierailija
18/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roos@, tamatu ja Tutti!!! *Tsemppihalit teille kaikille*

Piipikkä

Vierailija
19/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yirtin kirjoittaa jo aiemmin päivällä, mutta kone vaati kirjautumaan uudelleen ja viesti katosi bittiavaruuteen, voi video!!

Mutta siis aamulla testasin Acon 10:llä ja siihen tuli viiva, melkoisen haalea, mutta viiva kuitenkin. Ovis oli 14 vrk sitten ja mahdollinen hedelmöittyminenkin siis. Onko normaalia, että erittäin herkällä testillä tulee tässä vaiheessa vielä haalea viiva? En ole vielä kokeillut sitä Clearblueta, joka kummittelee kaapissa, mutta ehkäpä loppuviikosta, jos täti ei yllätä. Mä en millään oikein vielä usko tätä todeksi, tai ehkä sitä yrittää pitää pään kylmänä, kun heinäkuussa tuli keskenmeno raskausviikoilla 6 + 4. Eli hiljaa hyvä tulee ja matalalla profiililla eteenpäin!

Tsemppiä ja voimia kaikille, joille täti on tullut kylään. Ja plussia muille piinailijoille! DURACEL: voihan sulla olla se ovis, vaikka lämmöt ei ole muuttuneetkaan. Toi biologia on niin ihmeellistä, että ei kai ne aina kellontarkasti toimi noi systeemitkään. TSemppiä vaan, älä luovuta!

Vierailija
20/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta!!!!

Uula: kiitos, toivotaan, että näin voisi olla, vaikka jotenkin alkaa olla aika luovuttaja-fiilis =(

Mutta niin kauan on toivoa kun täti yllättää. Väsyttää vaan kuuakusi toisen perään luoda uskoa itseensä ja aina vaan tippua korkealta ja yhtä kovaa, tähän kun ei totu ikinä, eikä kyllä pidäkään, vaikka se ehkä helpottaisi montaakin asiaa.

Mutta jospa mä vaan koitan työntyä mukaan seuraavaan plussajunaan.... teidän kaikkien muiden kanssa.

En millään jaksaisi enään kerätä itseäni uuteen yrityskiertoon...

*Plussajunaa siis odotellen*