Mies kinuaa seksiä vaikka tietää että haluja ei ole. Nelikymppisenä äitinä muutakin mietittävää
Onko muillakin samanlaista?
Esiteini alakerrassa katsomassa TV:tä ja mies vonkaa makuuhuoneessa vaikka haluaisin katsoa sarjaa.
Ärsyttää niin.
Kommentit (197)
Et ole eka nainen joka sanoo miehelleen että ei haluu seksiä. Mullakin oli vaimo joka 40 kymppisenä sanoi että ei enää seksiä. Rupesi kaveritten kanssa käymään ravintoloissa ja matkoilla. Muutaman vuoden päästä otti eron. Olin vain tyytyväinen. Oli löytänyt varakkaan miehen eikä kuulema pihdannut. Emme ole missään yhteydessä. Vituttaa vain lasten puolesta. Ex ei pidä heihin yhteyttä. Alussa lapset kaipasivat äitiään. Nyt on jo kaikki myöhäistä. Eivät halua nähdä häntä enään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ole aina naisissa ihmetellyt, että miksi menevät miehen kanssa naimisiin ? Halut loppuvat aika pian papin aamenen jälkeen ja sitten käytetään seksiä vallan välineenä miestä kohtaan. Tälläinen nainen pilaa samalla kertaa kahden ihmisen elämän. Omansa sekä miehensä. Nainen voisi saada siittiöitä lasta varten muutenkin, kuin naimisiin menemällä.
Hyvä kysymys. Jossakin vaiheessa se runsaasti seksiä haluava mies on ilmeisesti ollut kertakaikkiaan parasta mitä nainen tietää, ja ei ole haitannut naimisiin menoa ollenkaan, päinvastoin. Olen keskiverto-Kalle, ja tunnen kaavan omakohtaisesti. Seurusteluaikaan seksiä oli, joskin merkit siitä että aina näin ei tule olemaan olivat jo ilmassa ja luettavissa, jos vain olisin ne tajunnut lukea. Avioiduttua seksin määrä ja laatukin väheni tasaisen varmasti, loppuajasta mentiin kerran vuodessa-tahtia, kunnes viimeiset puolitoista vuotta ilman seksiä. Vaikka olen mies, ja oppinut jollakin tapaa kovettamaan nahkani toistuvien pakkien edessä, niin täysin tunnoton ja tunteeton tälle en kuitenkaan ollut. Tunne siitä että olen vaimoni silmissä ei-haluttava tai ällöttävä tuntui erittäin pahalta, ja söi tehokkaasti parisuhteen perustaa. Nyt, sinkkuna ollessani tunnen joskus yksinäisyyttä ja toisen ihmisen kaipuuta, mutta silloin kun tunsin samoja tunteita avioliittoni aikana, ne tuntuivat moninkertaisesti pahemmilta.
Koska täällä onenemmänmiehiä kuin naisia, kirjoitukset peilaavat sitä tosiasiaa.
Naisena en usko millään, että suuri osa naisista lopettaa seksin (haluamisen) kun menty naimisiin tai siinä 40 veenä. Oliskohan sillä seksin laadulla, mitä nainen mieheltään saa, asiankanssa jotain tekemistä? Ja tietysti toisinkinpäin.
Itsellä ne halut yltyivät vaan, kun ikää karttui ja miehen taidot ja oma itseluottamus siinä mukana. Halut ovat kovat ja jokapäiväiset, niin miehelläkin.
Miettikää syitä puolin ja toisin, ja PUHUKAA.
Nainen olet varmaan oikein iltojen ilo. 90 päivää morsiamena on tärkeämpi läheiset ihmiset.... No se esiteini on tainnut tulla äitiinsä kun myös viihtyy television edessä. Mun telkkarista ei ainakaan tuu koko iltaa mitään katsomisen arvoista.
Toivottavasti miehesi löytää jonkun ketä haluaa hänen kanssa seurustella ja vaikka harrastaa sitä inhottavaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä onenemmänmiehiä kuin naisia, kirjoitukset peilaavat sitä tosiasiaa.
Naisena en usko millään, että suuri osa naisista lopettaa seksin (haluamisen) kun menty naimisiin tai siinä 40 veenä. Oliskohan sillä seksin laadulla, mitä nainen mieheltään saa, asiankanssa jotain tekemistä? Ja tietysti toisinkinpäin.
Itsellä ne halut yltyivät vaan, kun ikää karttui ja miehen taidot ja oma itseluottamus siinä mukana. Halut ovat kovat ja jokapäiväiset, niin miehelläkin.
Tässäkin ketjussa on useita kommentteja naisilta, jotka eivät saa parisuhteessaan miehiltään riittävästi seksiä, ja tämä tilanne vaivaa heitä. Onko vastauksesi heillekin tuo sama, että puutteessa olevan naisen antama seksi miehelleen on vain niin laadullisesti huonoa ettei ole ihmekään ettei miestä kiinnosta? Eli siis puutteessa olevan oma vika kaikenkaikkiaan? Koska jos seksi on hyvää niin sitä vain haluaa enemmän ja enemmän, niinhän se kuulemma menee?
Sitten nämä kertomukset naisista joitten halut sen kun vain yltyvät sitä mukaa kun ikävuosia kertyy, ja alunalkaenkin on naiskenneltu kuin kanit, ja yhä vaan tahti kiihtyy. Onko joku tämmöisen nähnyt, tai onko joku ihan oikeasti tuossa tilanteessa? Tietysti,jos nuorena on huvittanut kerran vuodessa, ja nykyään kahdesti vuodessa niin voihan silloin sanoa että halukkuus on tuplaantunut kun ikää tulee...KH, sinun tähän ei tarvitse vastata, sinun panemisesi tiedetään jo molekyylin tarkkuudella, määrä,laatu,ja kuinka kauan tätä on tehty. Jotenkin on semmoinen tuntuma tullut että viisikymppisenä seksiä usein haluavat naiset ovat kuin joulupukki tai hyvä haltija, paljon niistä juttuja kuulee ja puhutaan, mutta ei niitä oikein kukaan ole elävässä elämässä nähnyt. Kyllä siinä on vanhainkodin sängyt kovilla kun nämä leidit koko ajan kiihtyvine seksihaluineen majoittuvat loppusijoituspaikkaan, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin Sirpa Selänne,. Aina ei huvittanut, mutta ´antoi´ aina kun Teemu halus.
Kaipa sillä elintasolla nainen kuin nainen suostuu.
Tiesi, että Teemu lähtisi viivana muualle. Staralle ei sanota ei...
Hmm, on taidettu kuule katsella isännän hairahduksia sormien välistä.
Sain eräässä suhteessani paljon suuseksiä. En katsellut vieraita naisia. En ryypiskellyt. Olin onnellinen ja rakastunut -mutta se oli liian hyvää ollakseen totta.
En muista, että olisimme riidelleet kertaakaan. Hänen tyttökaverinsa kyseli, että miten usein riitelet poikakaveris kanssa. Kuullessaan vastauksen oli todennut, että suhteenne on epäterve.
Nyt vuosikymnenet naimisissa olleena olen sitten saanut riidellä senkin edestä. 🤔 Joskus niitä nautinnon hetkiä muistelee kaiholla.
Juu, ja hänkin kyllä sai seksiä.
Mitään velvollisuuksia ei kummallakaan ole seksiin, mutta minä ainakin voin ottaa vaikka suihin silloinkin kun ei itseä huvita. Mieskin tekee asioita jotka eivät huvita häntä, mutta siksi, että tietää minun haluavan niitä.
Tästä tulee varmaan sanomista tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on useita kommentteja naisilta, jotka eivät saa parisuhteessaan miehiltään riittävästi seksiä, ja tämä tilanne vaivaa heitä. Onko vastauksesi heillekin tuo sama, että puutteessa olevan naisen antama seksi miehelleen on vain niin laadullisesti huonoa ettei ole ihmekään ettei miestä kiinnosta? Eli siis puutteessa olevan oma vika kaikenkaikkiaan? Koska jos seksi on hyvää niin sitä vain haluaa enemmän ja enemmän, niinhän se kuulemma menee?
Sitten nämä kertomukset naisista joitten halut sen kun vain yltyvät sitä mukaa kun ikävuosia kertyy, ja alunalkaenkin on naiskenneltu kuin kanit, ja yhä vaan tahti kiihtyy. Onko joku tämmöisen nähnyt, tai onko joku ihan oikeasti tuossa tilanteessa? Tietysti,jos nuorena on huvittanut kerran vuodessa, ja nykyään kahdesti vuodessa niin voihan silloin sanoa että halukkuus on tuplaantunut kun ikää tulee...KH, sinun tähän ei tarvitse vastata, sinun panemisesi tiedetään jo molekyylin tarkkuudella, määrä,laatu,ja kuinka kauan tätä on tehty. Jotenkin on semmoinen tuntuma tullut että viisikymppisenä seksiä usein haluavat naiset ovat kuin joulupukki tai hyvä haltija, paljon niistä juttuja kuulee ja puhutaan, mutta ei niitä oikein kukaan ole elävässä elämässä nähnyt. Kyllä siinä on vanhainkodin sängyt kovilla kun nämä leidit koko ajan kiihtyvine seksihaluineen majoittuvat loppusijoituspaikkaan, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu...
En tiedä kuka hullu oletkaan, mutta viittaat kai tuohon ylläolevaan kirjoitukseen. Siinä kyllä selvästi sanotaan, että koskee myös toisinpäin, eli naisen antamaa seksiä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitään velvollisuuksia ei kummallakaan ole seksiin, mutta minä ainakin voin ottaa vaikka suihin silloinkin kun ei itseä huvita. Mieskin tekee asioita jotka eivät huvita häntä, mutta siksi, että tietää minun haluavan niitä.
Miksi tulisi sanomista? Ai niin, siksi, että sanoi nainen mitä hyvänsä, se lytätään.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuulin eräältä naiselta hyvän määritelmän: "Seksi on kuin pizza. Parhaimmillaan aivan jumalaisen hyvää. Yleisimmin oikein hyvää. Joskus pizzan tekijä ei ole aivan täysin onnistunut, mutta silloinkin se on ihan hyvää."
Tuosta seksin harrastamisesta väsyneenä, tai toisen mieliksi voi todeta että usein se alkutilanne voi ollakin tuo, mutta kun siitä toimeen ryhtyy, niin huomaa itsekin innostuvansa asiasta kelpo lailla ja nautittavasti. Jos taas ollan jo siinä pisteessä että ajatuskin seksistä ällöttää, on viisainta että puolisot alkavat katsella itselleen omaa asuntoa, suhde ei enää ole terveellä pohjalla.
Jatkuvat pakit syövät suhdetta nopeasti ja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi sanomista? Ai niin, siksi, että sanoi nainen mitä hyvänsä, se lytätään.
Älä viitsi,KH.
Mitä tulee tuohon AP:n avaukseen, niin siinähän se ongelma on jo kerrottuna. "Nelikymppisenä äitinä..." eli siis kun on äiti, lakkaa olemasta puoliso, ja miehenkin tulee tähän olotilaan tyytyä ja todeta että alunperin meillä oli mies ja vaimo. Nyt on äiti ja lapset, sitten on pitkä väli ettei ole mitään, ja asuu meillä mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee tuohon AP:n avaukseen, niin siinähän se ongelma on jo kerrottuna. "Nelikymppisenä äitinä..." eli siis kun on äiti, lakkaa olemasta puoliso, ja miehenkin tulee tähän olotilaan tyytyä ja todeta että alunperin meillä oli mies ja vaimo. Nyt on äiti ja lapset, sitten on pitkä väli ettei ole mitään, ja asuu meillä mieskin.
joo ei moneen asiaan pysty keskittymään.
monisuorittajia on yks tuhannesta ehkä
Kyllähän se on niin, että kun nainen lakkaa haluamasta seksiä, on aika vaihtaa nuorempaan ja aidosti halukkaaseen naiseen. Mitäpä AP:kaan tuollaisella seksiä haluavalla miehellä tekee, kun kerran TV sarjat on noin paljon tärkeämpiä. Toivottavasti aloittaja on tyytyväinen YH äippänä, koska tuolla menolla se on kohtalonsa nopeammin kuin kuvitteleekaan. Ei tarvitse sitten seksiin alentua. Ei jatkoon.
Kyllä on tuttu kaava. Muija sanoo että ei haluu seksiä. Parin lapsen jälkeen. Mutta käy kavereiden kanssa ulkona. Hakemassa parempaa miestä. Minulla kävi niin. En kyllä perään surkutellut. Nyt sillä on pari lasta nuoremman miehen kanssa. Omat lapseni ovat muuttaneet luokseni. Eivät enää käy äitiään katsomassa.
vaimo myös yritti käyttää pihtailua vallan välineenä mutta en ollut huomaavinani vaan kävin panemassa muita lapsenlikasta sen naapureihin asti, tosin lapsenlikka oli niin tiukka 17v että vieläkin muistan sen tiukkuuden,
sitten kun vaimo huomasi että taitaa jäädä itsekin saamati alkoi taas muna maistua, pitkän aikaa kun oli pantannut niin sitä sitten pannessa omakin tuntui vieraalta.
Minä en enää edes vonkaa. Mieli tekis mutta en alennu. Hyvän näköinen, -muotoinen ja -tuntoinen perse menee hukkaan pihtaamalla, mutta en jaksa enää aiheuttaa itselle pettymyksiä.
Sinällään t*hmä nainen, kun pari vuotta sitten kyseli multa että voiko olla totta että mieskin voi olla haluton, kun kaverinsa oli valitellut ettei saa mieheltään seksiä. Sillä tiedolla oli käyttöä siinä vaiheessa kun pisti itse jalkansa yhteen😉
Akka aloitti pihtaamisen. Aina oli kaikenlaisia syitä. Muutamakertaa vonkasi sit en enää viittinyt. Tapasin työpaikalla itseäni 8 vuotta vanhemman naisen. Juteltiin aina töissä kaikki tauot. Akka otti ja lähti töihin toiseen kaupunkiin. Ja lähetti eropaperit. Rupesin käymään työ kaverilla kylässä. Ei kyllä pihdannut. Nykyään nähdään kerran kuussa. Välillä leikataan nurmikkoa. Välillä käydään saunassa. Kummallekin sopii nykyinen tilanne. Seki on hyvää ja riittävästi. Valillä on välillä ei.
Mitäs väliä sillä,jos on suhteessa sillon kuuluu antaa