Mies kinuaa seksiä vaikka tietää että haluja ei ole. Nelikymppisenä äitinä muutakin mietittävää
Onko muillakin samanlaista?
Esiteini alakerrassa katsomassa TV:tä ja mies vonkaa makuuhuoneessa vaikka haluaisin katsoa sarjaa.
Ärsyttää niin.
Kommentit (197)
Monet parit asuu eri huoneissa omat TV ja netti hoitaa raha asiat yhdessä ja lapset muuten ei mitään yhteistä kuin omaisuus. Mies käy naimassa muita pitkäänkin jotkut bordelleissa. Naisilla on omat suhteet toiset naiset taas odottaa että lapset lähtee kotoa niin sitten erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä taas yksi esimerkki miksi ei kannata mennä naimisiin.
Kyllä!
Koska vihkimistilanteessa luvataan rakastaa ja tukea myötä- ja vastoinkäymisissä.
Kannattaa ymmärtää antamansa lupaus kokonaisvaltaisesti. - Itse lasken aviollisen sänkyelämän myötäkäymisiin :D
Muutoin olen sitä mieltä, että jos nelikymppiselle ei maistu seksi, pitää mennä gynelle -tai miehet urologille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisu "kinuaa" kertoo jo kaiken. Kunnioitus toista kohtaan on hävinnyt ja kumppanin normaali inhimillinen tarve nähdään kinuamisena, ruikutuksena, kerjäämisenä, turhana hommana, jopa vastenmielisenä.
Kuka puhuu noin ihmisestä jota rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa.
Jos vastaus on, että en minä niin teekkään niin sitten se on sen tarun loppu.
Tärkeimmät asiat parisuhteessa on menetetty. Oli se menetys yksipuolista tai/sekä molemminpuolista.
Muut mahdolliset "hyvät" asiat eivät näitä nyt puuttuvia korvaa.Jokainen nainen tietää että mies osaa kinuta, vongata, kiukutella, uhkailla, painostaa….
On vissiin kirjoitettu miesten geeneihin tuo idioottimainen käytös asian suhteen.
Älä yleistä jokainen nainen ei tiedä. Esimerkiksi minä olen ollut aviossa, ollut sinkkuna, seurustellut ja nyt uudessa suhteessa.
Onneksi tuntemani miehet eivät ole tehneet tuota. Eivätkä ole joutuneet tekemään. En myöskään minä itse.
Ovat olleet tunneälykkäitä. Oma osansa asiassa on ollut myös, että en ala enkä ole suhteessa jossa jommankumman täytyy "kinuta".
Mielestäni jos jomman kumman täytyy painostaa tms. saadakseen seksia vakituisessa suhteessa, niin siinä on silloin jotain pielessä.
Mikään ei ole puolustettava asia, että miksi ei joko tehdä asialle jotain. Tai sitten keskustellaan olemmeko lainkaan sopivat toisillemme. Miksi kiusaamme toisiamme olemalla yhdessä.
Mahtavaa! Yleensä parisuhteessa nainen on haluton ja mies painostaa. Miksi kenenkään pitäisi harrastaa vastentahtoista se¤¤iä parisuhteessa, jos ei halua? EI pidä! Tuskin kukaan meistä harrastaa zumbaa, postimerkkeilyä, suunnistusta tai avantouintiakaan pakosta!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Meillä mies ei halua ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina haluta, mutta annan koska tajuan, että miehelle se on tärkeä juttu ja pääsee eteenpäin - kumpikin. Ei vie kauan aikaa, pesut jälkeenpäin ja eteenpäin.
Hyvä asenne ja sama meillä. Halut eivät aina kohtaa ja suurimmalla osalla miehistä seksi on erityinen osa parisuhdetta. Tyydytys siinä. Kun on minun vuoro saan täydellisen tyydytyksen ja välillä annan vain miehelle. Hyvin toimii eikä tarvi pihtailla.
Meillä mies on ollut aina halukkaampi osapuoli. Itseä ei kiinnostaisi, ei oikeastaan koskaan ole kiinnostanut.
Säännöllisesti toki sekstaamme, jotta mies pysyy tyytyväisenä (yhdessä ollaan oltu kymmeniä vuosia).
Parisuhde on kompromissejä, mies tekee sitten toisenlaisia asioita minun mielikseni.
Mä olen nainen ja mulla on haluton mies. Olen hänelle sanonut että kun on sitoutunut parisuhteeseen on samalla sitoutunut antamaan seksiä. Eli kahden viikon välein meillä on tietty päivä jolloin harrastetaan, oli haluja tai ei. Aikaisemmin ei ollut tuota ja oltiin sitten yli puoli vuotta ilman. Hellyyttä ja rakkautta kyllä löytyy muuten. Miehen vaan piti tajuta mitä sitoutuminen parisuhteeseen tarkoittaa. (Jos hän olisi sanonut alussa että voidaan olla yhdessä mutta et saa niin en olisi parisuhteeseen lähtenyt.). Yhdessä ollaan oltu 15v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Koska vihkimistilanteessa luvataan rakastaa ja tukea myötä- ja vastoinkäymisissä.
Kannattaa ymmärtää antamansa lupaus kokonaisvaltaisesti. - Itse lasken aviollisen sänkyelämän myötäkäymisiin :D
Muutoin olen sitä mieltä, että jos nelikymppiselle ei maistu seksi, pitää mennä gynelle -tai miehet urologille.
Niinpä. On surullista, että vielä nuoret, nelikymppiset ihmiset ovat tuossa jamassa. Se on surullista kummallekin.
Elämää on vielä paljon edessä, ei ole mitään järkeä tyytyä tilanteeseen.
Jos mikään apu, terapia tai lääkärit auta, niin pitää miettiä kannattaako omaa ja myös sen toisen elämää tuhlata sen enempää.
Seksin halveksinta ja kyllästyminen vain lisääntyy kun aikaa kuluu.
Seksiä haluava kumppani ilmeisesti jossain kohtaa pettää tai ottaa vakituisen rinnakkaissuhteen. Tai haluaa erota suoraan.
Onko miehet sitten tyytyväisiä tuollaiseen velvollisuusseksiin?
Naista ei yhtään kiinnosta mutta suostuu velvollisuudesta?
Itse en osaisi nauttia tuollaisesta seksistä, yhtä hyvin voisi panna jonkun nuken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eunukit haaremista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sinänsä sama sitä harrastaakin kun ei se miltään tunnu. Sama fiilis on ennen seksiä kun seksin jälkeen.
Täh. Minkälainen ämpäripi**u sulla oikein on?
Tätähän tää just on. Miehet luulee että pelkkä penetraatio vaginaan tuo naiselle jotain nautintoa. Ihmekös ettei naisia kiinnosta.
Mulle ainakin tuo. Tosin orgasmi tulee vasta klitoriksen stimuloinnista. N30
No kivat sulle. Toivottavasti miehesi myös muistaa sen klitoriksen olemassaolon.
Riippuu uskonnosta onko klitorista ollenkaan.
Tämän asenteen omaavia halutaan tänne enemmänkin, mutta onko se hyvä vai huono asia?
Jos mies on unohtanut sen klitoriksen olemassaolon olisiko suuri vaiva se hänelle näyttää? Ja kertoa mitä sille itse haluaisi tehdä. Vaikka näyttää.
Jos mies on joskus tiennyt sen olevan olemassa sitä helpompaa palauttaa muistiin.
On paljon naisia jotka eivät saa orgasmia muuten kuin juuri stimulomalla klitorista. Ei siinä ole mitään hävettävää.
Uskotko tosiaan, että gynekologit ja urologit ratkaisevat ihmisten se¤¤iongelmat ja parisuhdeongelmat? En usko. Yli 40-vuotiaat naiset ovat yleensä haluttomia ja miehet erektiokyvyttömiä. Gynekologi ja urologi rahastavat vastaanotoillaan hyvät summat. Rahastus ei auta, kun juurisyy haluttomuuteen tai kyvyttömyyteen on parisuhteen eriparisuus tai kyvyttömyys keskustella mistään asioista.
Ihmiset myös muuttuvat vanhetessaan. 20-30-vuotias suhtautuu se¤¤iasioihin eri tavalla kuin yli 40-vuotias. "Sänkyelämä" menettää merkitystään, kun ihminen ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin Sirpa Selänne,. Aina ei huvittanut, mutta ´antoi´ aina kun Teemu halus.
Avioliitossa joutuu tekemään joskus, mitä toinen haluaa. Näyttää olevan useinkin niin, että naisen näkemys villistä seksistä on kerran viikossa pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa samalla miestä hoputtaen ja puhelinta selaillen. Sitten ihmetellään, kun mies lähtee yllättäen” ja suhdekin oli täydellinen.
Se on jännä, että usein nainen on se joka joutuu tekemään mitä toinen haluaa. Sirpan tilanteen käsittää rahan kautta, elättäjä päättää ja Sirpa tekee mitä käsketään.
Harva mies on niin ällöttävän näköinenkin kuin selänne. Voi oksennus. Pitäisi olla tiedottomassa humalatilassa, että seksiä voisi tuon selänneoksennuksen kanssa harrastaa.
Onneksi ei taida olla sitä vaaraa, että joutuisit tuohon tilanteeseen Teemun, saati noilla arvoilla ja asenteilla kenenkään muunkaan miehen kanssa. Aina niissä joku vika on, kun oikein huolellisesti etsitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on ollut aina halukkaampi osapuoli. Itseä ei kiinnostaisi, ei oikeastaan koskaan ole kiinnostanut.
Säännöllisesti toki sekstaamme, jotta mies pysyy tyytyväisenä (yhdessä ollaan oltu kymmeniä vuosia).
Parisuhde on kompromissejä, mies tekee sitten toisenlaisia asioita minun mielikseni.
😳
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Meillä on lapsi jo maailmalla, ja seksiä aina, kun jompikumpi haluaa. Viimeksi eilen. 43 & 44-v.
Sama täällä. (67 & 70 v.)
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaisi nauttia tuollaisesta seksistä, yhtä hyvin voisi panna jonkun nuken kanssa.
No vihdoin järjen ääni.
Mutta yllättävän monille miehille vissiin kelpaa se velvollisuudesta suoritettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina haluta, mutta annan koska tajuan, että miehelle se on tärkeä juttu ja pääsee eteenpäin - kumpikin. Ei vie kauan aikaa, pesut jälkeenpäin ja eteenpäin.
Ihana kuvaus teidät seksistä. Hyisaatana.
No tuotahan normaali, arkipäiväinen seksi on. Vai pitääkö pihtarille olla aina ruusun terälehtiä sängyllä ja kahden tunnin mittaiset hivelyesileikit? Ei ihme, ettei ikinä huvita.
”Normaali?”😂
Normittaja vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli joka kerta vain velvollisuudesta.
Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
No eivät usein ole. Jos mies on uskollinen niin tyytyy.
Mutta joskus kun onkin toisen naisen kanssa niin tajuaa miten erilaista se saattaa olla kun molemmat nauttii ja näyttää sen.
Siksi usein miehet ottavat elämäänsä sen täällä parjatun toisen naisen.
Toinen nainen-keskusteluissa vaimot usein sanovat, että kyllä meillä seksiä on miehen kanssa. Ei sen takia vieraissa tarvitse käydä. Niinpä, miten sen asian näkee.
Se seksi saattaa olka ihan erilaista kotona kuin jonkun muun kanssa.
Itse naisena, jos mies suostuisi seksiin erittäin vastentahtoisesti ja selkeästi osoittaisi, että tekee nyt ikävää velvollusuutta vaikka ei yhtään hotsita tympääntyisin aika äkkiä moiseen seksiin.
Kyllähän kumppani sen huomaa ja tajuaa, että toinen tekee sen vain velvollisuudesta.
Tietenkin jokaisessa pitkässä suhteessa on joskus niin, että ei joka kerta huvita. Puolin tai toisin. Mutta silti haluaa pitää toista hyvänä ja osoittaa, että kuitenkin tykkää toisesta vaikka onkin nyt hiukan laimeampaa.
Se on eri asia kuin jatkuva seksin väisteleminen ja apaattinen velvollisuusseksi.
Muista alkaa vonkaaminen, kun miehellä ei enää seiso. Oot aamusta iltaan halukas. Siitä saa maistaa omaa lääkettään.