Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen ketjun inspaamana; karmein tatuointi jonka olet koskaan nähnyt?

Vierailija
27.03.2022 |

Omalla listalla ykkösenä keikkuu vanhojen viiltelyarpien päällä ollut teksti "My Csars make me beautiful ". Kirjoitettu juuri noin. Samaan pöytään baarissa tunkeneen ventovieraan,kaatokännisen naisen kädessä. Ehdin tavalla tekstiä tovin, kun rouva simahti käyttäen kättään tyynynä ja käsivarsi oli suorana edessäni. En ymmärrä miten "Beautiful " oli saatu oikein kun kaikki muu oli päin prinkkalaa! 🤔😅

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukaverini otti ranteeseen ruusun ja tupakin 90-luvulla. nyt aina sitten pitkähihainen päällä, kesäkuumillakin.

Vierailija
102/105 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini veli otti pahimmassa masennuskaudessaan jokaiseen sormiin eri kirjaimet joissa luki toisissa sormissa hate ja toisessa God ja vieläpä noihin sormien etuosaan,nyt pitää sormuksia niissä sormissa ja häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ex-työkaveri joka ei osaa englantia, mutta halunnut nimenomaan englanninkielisen tatuoinnin. Tarkemmin en voi sanoa mitä siinä lukee, koska näitä tuskin toista on, mutta uskon että tilanne mennyt niin että koonnut itse tatuoinnin tekstin jollain googlekääntäjällä. Itse tatuointi sinänsä ok, teksti vaan sinnepäin. Veikkaan että sille siitä sanottu mutta tuskin edes kuunnellut kun hän ei ole ikinä väärässä..

Vierailija
104/105 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla on paikallisen räkälän viereinen bussipysäkki tatuoituna käsivarteen. On kuulemma niin hienoja hetkiä koettu siellä, että oli pakko ottaa. Nelikymppinen perheenäiti kyseessä.

Vierailija
105/105 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallu Valpiolla lukee rinnassa isolla ÄITI. Ajatuksena kiva, mutta todella mauton.