Toisen ketjun inspaamana; karmein tatuointi jonka olet koskaan nähnyt?
Omalla listalla ykkösenä keikkuu vanhojen viiltelyarpien päällä ollut teksti "My Csars make me beautiful ". Kirjoitettu juuri noin. Samaan pöytään baarissa tunkeneen ventovieraan,kaatokännisen naisen kädessä. Ehdin tavalla tekstiä tovin, kun rouva simahti käyttäen kättään tyynynä ja käsivarsi oli suorana edessäni. En ymmärrä miten "Beautiful " oli saatu oikein kun kaikki muu oli päin prinkkalaa! 🤔😅
Kommentit (105)
Entisen kumppanin hampaanjäljet ranteessa, exälläkin oli kuulemma hänen hampaanjälkensä eli ollut ns suhdetatska. Onhan tuo toki fiksumpi kuin toisen nimi mutta silti.. ei :D
Suunnilleen kaikki tatuoinnit.. Nyt niitä hirveyksiä on taas näkyvillä, kun kesätopit on kaivettu esiin. Tänään näin aivan superruman tribaalin ylipainoisen naisen kärähtäneessä emännänkyhmyssä.
Näin kerran yhden pohkeeseen tatuoidun lastenkirjahahmon, joka oli ihan vääristynyt, venyneen näköinen - ilmeisesti tatuointi oli otettu hoikempana. Kyseinen ihminen painoi varmaan lähemmäs 150 kg ja pohkeet olivat todella paksut.
Olin aika yllättynyt, koska olen aina elänyt siinä käsityksessä, että tatuoinnit eivät mitenkään "kasva" lihoavan ihmisen mukana. Mutta tuskin tuo hahmo tarkoituksellakaan oli venyneen näköiseksi tehty?
No kyllähän tuo alkaa aika perseestä olemaan, vaikka toki meininki naurattaa helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jossa napa toimi tatuoinnin persereikänä 🤮
Se oli jossain ohjelmassa millä pallomahaisella miehellä mahassa alaston nainen haarat levällään ja napa oli pillu 🥴
Nk. "demari-ruusu" eli kuin puolueen (vanha) logo ei demarilla, vaan ihan "kukkana" otettu.
En tajua miksi, jotkut menevät ottamaan tatuoinnin sellaiselta tatuoijalta, joilla ei selvästikään ole minkäänlaisia taiteellisia lahjoja, Jos itse ottaisin tatuoinnin tekisin kyllä todella kattavan etsinnnän siitä kuka on paras mahdollinen tatuoija ja säästäisin niin kauan rahaa kunnes minulla olisi rahaa laadukkaaseen tatuointiin, jonka on tehnyt maineikas ja tunnettu tatuoija eikä joku entinen linnakundi, joka pitää tatskastudiota autotallissaan.
Simo,Samu tai Sumu suttuisin kirjaimin ja jokin numerosarja 200kiloisen matamin allissa.
Vierailija kirjoitti:
Naama ja kaulatatuoinnit rumimpia.
Onhan tuo aika jäätävä kun teksasilainen mies näyttää aasialaiselta transnaiselta, mutta on silti hetero ja puhuu kuin nörtti pikkupoika.
Kaveri on Nightwish-fani ja päätti ottaa pätkän Sleeping Sun biisistä selkäänsä. Kotitatuoijalla. Ajoi 2 tuntia, istui tatskattavana 5 tuntia ja palasi kotiin onnesta hehkuen.
Kyllä tipahti äkkiä alas onnelastaan,kun kerroimme selässään lukevan "The sun is sleping guitly". Ihmettelen suuresti,ettei taideteos ole vielä päätynyt Feissarimokiin!
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa sellainen pluskokoinen nainen oli uimassa. Niskassa oli viivakoodi (!). Tuli mieleen joku joulukinkku.
Olisiko hän ollut seksityöläisenä? Luin jostain että jossain ulkomailla sutenöörit antavat tatuoida omistamiinsa naisiin viivakoodit vitsinä.
Miesten tatuoinnit, jotka on asemoitu niin että nänni esittäää p*nistä. Nipple dick tattoo.
Elähtäneellä miehellä niskaan tatuoitu huulipunanjäljet ja teksti "isukki".
Emännän paikalle tuskin olisi ilman tatuointiakaan ollut tunkua..
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi, jotkut menevät ottamaan tatuoinnin sellaiselta tatuoijalta, joilla ei selvästikään ole minkäänlaisia taiteellisia lahjoja, Jos itse ottaisin tatuoinnin tekisin kyllä todella kattavan etsinnnän siitä kuka on paras mahdollinen tatuoija ja säästäisin niin kauan rahaa kunnes minulla olisi rahaa laadukkaaseen tatuointiin, jonka on tehnyt maineikas ja tunnettu tatuoija eikä joku entinen linnakundi, joka pitää tatskastudiota autotallissaan.
Monet myös kehuvat oman tatuointinsa tekijää, vaikka jälki ei kummoiselta näytä. Hyvä toki jos itse ovat työn jälkeen tyytyväisiä.
Vuosia sitten festareilla seisoin festareilla hihattomaan toppiin pukeutuneen naisen takana. Hänellä oli tatuoitu lapojen väliin mustakehyksiset silmälasit, joissa oli kolme linssiä ja kolme silmää: sininen, vihreä ja ruskea.
Nyt jos kyseinen henkilö luet tätä ketjua niin anteeksi, en voi sille mitään että makuni on tämä ja muistan tatuointisi ikuisesti. Haluaisin kovasti tietää, mikä siinä oli ideana.
Vierailija kirjoitti:
Entisen kumppanin hampaanjäljet ranteessa, exälläkin oli kuulemma hänen hampaanjälkensä eli ollut ns suhdetatska. Onhan tuo toki fiksumpi kuin toisen nimi mutta silti.. ei :D
Kauniit muistot säilyy.
Kissanainen, siis teksti kissanainen. Henkilöllä toki useampi kissa mutta silti, nope.