Toisen ketjun inspaamana; karmein tatuointi jonka olet koskaan nähnyt?
Omalla listalla ykkösenä keikkuu vanhojen viiltelyarpien päällä ollut teksti "My Csars make me beautiful ". Kirjoitettu juuri noin. Samaan pöytään baarissa tunkeneen ventovieraan,kaatokännisen naisen kädessä. Ehdin tavalla tekstiä tovin, kun rouva simahti käyttäen kättään tyynynä ja käsivarsi oli suorana edessäni. En ymmärrä miten "Beautiful " oli saatu oikein kun kaikki muu oli päin prinkkalaa! 🤔😅
Kommentit (105)
Tatuoinnit ei ole minun makuun. En ole koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Mutta pääasiahan on, että kantaja itse tykkää siitä. Ainoa tilanne, jossa voisin kuvitella ottavani tatuoinnin, olisi arven peitto/ koristelu, esim. syövän vuoksi tehdyn mastektomian jälkeen.
Iltalehdessä kerran oli juttu tatuoinneista ja yhdellä naisella oli joutsenen pää rintojen välissä, loput joutsenesta oli sitten rintojen alla.
Tupakan, auringon ja ajan kuluttamassa ihossa kiinalaiset kirjaimet (joiden pitäisi tarkoittaa rakkautta mutta oikea merkitys on varmaan kissanhiekka), tribaalit, piikkilangat, liskot sun muut tuulahdukset suoraan ysäriltä. Usein tälläisten kantajalla on myös hammaskoru nikotiinin ja kahvin kellastamissa hampaissa, useampi pari korviksia, peukalosormus, Twin peaks-sydänkoru ja fritsuja.
Tunnustan että kun otin Pamsun inspiroiman piikkilangan kiertämään käsivarttani, en uskonut saavani ikinä samanlaisia siipiä käsivarsiin kuin äidillä. Siis alleja. Oli vuosi 1999, olin 19vuotias ja painoin 50 kiloa, uskoin olevani nuori ja hoikankiinteä ikuisesti.
Ja kun muutamaa vuotta myöhemmin otin ruusutribaalin alaselkääni, en olisi ikin uskonut että siitä tulisi joskus vitsi joka saisi pilkkanimen "stramp stamp". Tunsin vain olevani hehkeä lantiofarkuissani.
Ja nyt olen lihava keski-ikäinen siivooja jolle naureskellaan uimarannalla. Miten tässä näin kävi?
Noissa julkkiskokeissa alkaa ärsyttää se, että isolla osalla on käsivarret kauttaaltaan tatuoitu.
Muuten kaikki isot pää- ja kaulatatuoinnit on yleensä rumia.
Keskellä päivää R-kioskilla humalaisen oloinen nainen huusi puhelimeen ettei voi nyt ottaa sitä v""n kakaraa, myyjä koetti kiinnittää naisen huomion ja lopulta nainen ärähti ostavansa tupakka-askin.
Naisen selkään oli tatuoitu sydämen sisään " Miro", käsitin sen lapsitatuoinniksi ja vaikutti irvokkaalta kun kuuli mitä tämä oli juuri rähissyt puhelimeen. Että niin rakas on äidilleen :(
Suurin osa tatuoinneista on rumia, mutta esim. sellaisille ihan laihoille ja luonnonkauniille heroin chic-naisille ja rasvattomille rokkari-tyyppisille miehille sopii pienet old school-tatuoinnit.
Kaikki isot, massiiviset ja liian hyvin tehdyt tatuoinnit on rumia.
N29
Mua häiritsee lähinnä se, että iholla on monta erilaista tatuointia eri paikoissa ja kaikki on eri tyyliä. Ajan kanssahan ne on "kerrostuneet", mutta en pidä itse siitä yhtään. Vaikka olisivatkin yksittäin periaatteessa ihan hienoja kuvia.
Yksi entinen amisteini .. se otti amiksessa, eli alaikäisenä ensin nyrkkiraudan rintojen väliin ja sitten selkään semmoiset "söötit" pinkit siivet ja sai niistä jonkun allergisen reaktion, kun väri pursusi melkein kokonaan pois ja kuvat nousivat koholle. Todella hieno logiikka muuten esittää jotain enkeliä nyrkkirauta rinnoissa :D
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä kerran oli juttu tatuoinneista ja yhdellä naisella oli joutsenen pää rintojen välissä, loput joutsenesta oli sitten rintojen alla.
Tuohan kuulostaa aika upealta!
Vierailija kirjoitti:
Vitivalkoisessa, löysässä käsivarressa haalistunut piikkilanka ja/tai kiinalaisia kirjaimia.
joo.sekä rystysiin tatuoitu sana murha.ja niinhän siinä kävi.terveiset tornioon.matti r.i.p
Sellainen jossa napa toimi tatuoinnin persereikänä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Onpahan teilläkin kaunottarilla jotakin haukuttavaa. Ajatelkaa, jos teillä ei olisi ketään, jota kauhistella :D
Jep, muuten nää kuvaillut vitivalkoiset, löysäihoiset kurttukasat olisivat maailman kauneimpia kukkasia mutta voi että ne tatuoinnit pilaa.
Ps. Minua ei muiden valkoisuus, löysä iho, kurtut tai tatuoinnit kiinnosta.
Kerran eräs nuori nainen vikitteli minut jatkoille luokseen. Hommat etenivät sängyn puolelle ja nainen otti rintaliivit ja topin pois. Rintojen alla oli iso sottainen tatuointi, jossa luki "shit" Ja selässä exän nimi ja sydän. Ei vaan seissyt sen jälkeen enää.
Kasvotatuoinnit ovat järjestään rumia ja hölmöyden huippu. Eihän niitä tatuoitu edes itse nää, jos ei peilistä katso. Vastaantulijoiden kiusaksi varmaan laittavat.
Naamatatuoinnit! Tulee mieleen joku muka kovin,wanna be räppäri.
Siipan olkavarressa muisto exästään. Siinä se keikkuu silmilleni petipuuhissa. Vältän katsomasta.
En ole kaunotar eikä minua ainakaan kauniimmaksi tekisi musteläiskä tississä.