Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisen ketjun inspaamana; karmein tatuointi jonka olet koskaan nähnyt?

Vierailija
27.03.2022 |

Omalla listalla ykkösenä keikkuu vanhojen viiltelyarpien päällä ollut teksti "My Csars make me beautiful ". Kirjoitettu juuri noin. Samaan pöytään baarissa tunkeneen ventovieraan,kaatokännisen naisen kädessä. Ehdin tavalla tekstiä tovin, kun rouva simahti käyttäen kättään tyynynä ja käsivarsi oli suorana edessäni. En ymmärrä miten "Beautiful " oli saatu oikein kun kaikki muu oli päin prinkkalaa! 🤔😅

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan teilläkin kaunottarilla jotakin haukuttavaa. Ajatelkaa, jos teillä ei olisi ketään, jota kauhistella :D

En ole kaunotar eikä minua ainakaan  kauniimmaksi tekisi musteläiskä tississä.

Vierailija
22/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei ole minun makuun. En ole koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Mutta pääasiahan on, että kantaja itse tykkää siitä. Ainoa tilanne, jossa voisin kuvitella ottavani tatuoinnin, olisi arven peitto/ koristelu, esim. syövän vuoksi tehdyn mastektomian jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä kerran  oli  juttu tatuoinneista ja yhdellä naisella oli joutsenen pää  rintojen välissä, loput  joutsenesta oli sitten rintojen alla.

Vierailija
24/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan, auringon ja ajan kuluttamassa ihossa kiinalaiset kirjaimet (joiden pitäisi tarkoittaa rakkautta mutta oikea merkitys on varmaan kissanhiekka), tribaalit, piikkilangat, liskot sun muut tuulahdukset suoraan ysäriltä. Usein tälläisten kantajalla on myös hammaskoru nikotiinin ja kahvin kellastamissa hampaissa, useampi pari korviksia, peukalosormus, Twin peaks-sydänkoru  ja fritsuja. 

Vierailija
25/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että kun otin Pamsun inspiroiman piikkilangan kiertämään käsivarttani, en uskonut saavani ikinä samanlaisia siipiä käsivarsiin  kuin äidillä. Siis alleja. Oli vuosi 1999, olin 19vuotias ja painoin 50 kiloa,  uskoin olevani nuori ja  hoikankiinteä ikuisesti. 

Ja kun muutamaa vuotta myöhemmin otin ruusutribaalin alaselkääni, en olisi ikin uskonut että siitä tulisi joskus vitsi joka saisi pilkkanimen "stramp stamp".  Tunsin vain olevani hehkeä lantiofarkuissani. 

Ja nyt olen lihava keski-ikäinen siivooja jolle naureskellaan uimarannalla.  Miten tässä näin kävi?

Vierailija
26/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa julkkiskokeissa alkaa ärsyttää se, että isolla osalla on käsivarret kauttaaltaan tatuoitu.

Muuten kaikki isot pää- ja kaulatatuoinnit on yleensä rumia. 

Vierailija
27/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä päivää R-kioskilla humalaisen oloinen nainen huusi  puhelimeen ettei voi nyt ottaa sitä v""n kakaraa, myyjä koetti kiinnittää naisen huomion ja lopulta  nainen ärähti ostavansa  tupakka-askin. 

Naisen selkään oli tatuoitu sydämen sisään " Miro", käsitin sen lapsitatuoinniksi ja  vaikutti irvokkaalta kun kuuli mitä tämä oli  juuri rähissyt puhelimeen. Että niin rakas on äidilleen :(

Vierailija
28/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tatuoinneista on rumia, mutta esim. sellaisille ihan laihoille ja luonnonkauniille heroin chic-naisille ja rasvattomille rokkari-tyyppisille miehille sopii pienet old school-tatuoinnit.

Kaikki isot, massiiviset ja liian hyvin tehdyt tatuoinnit on rumia.

N29

Vierailija
29/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee lähinnä se, että iholla on monta erilaista tatuointia eri paikoissa ja kaikki on eri tyyliä. Ajan kanssahan ne on "kerrostuneet", mutta en pidä itse siitä yhtään. Vaikka olisivatkin yksittäin periaatteessa ihan hienoja kuvia.

Vierailija
30/105 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen amisteini .. se otti amiksessa,  eli alaikäisenä   ensin nyrkkiraudan rintojen väliin  ja sitten selkään semmoiset "söötit" pinkit siivet ja sai niistä jonkun allergisen  reaktion, kun väri pursusi melkein kokonaan pois ja kuvat nousivat koholle.  Todella hieno logiikka muuten esittää jotain enkeliä nyrkkirauta rinnoissa :D 

Vierailija
31/105 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä kerran  oli  juttu tatuoinneista ja yhdellä naisella oli joutsenen pää  rintojen välissä, loput  joutsenesta oli sitten rintojen alla.

Tuohan kuulostaa aika upealta!

Vierailija
32/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladimir Putinin kuva.

Vierailija
33/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitivalkoisessa, löysässä käsivarressa haalistunut piikkilanka ja/tai kiinalaisia kirjaimia.

joo.sekä rystysiin tatuoitu sana murha.ja niinhän siinä kävi.terveiset tornioon.matti r.i.p

Vierailija
34/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jossa napa toimi tatuoinnin persereikänä 🤮

Vierailija
35/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan teilläkin kaunottarilla jotakin haukuttavaa. Ajatelkaa, jos teillä ei olisi ketään, jota kauhistella :D

Jep, muuten nää kuvaillut vitivalkoiset, löysäihoiset kurttukasat olisivat maailman kauneimpia kukkasia mutta voi että ne tatuoinnit pilaa.

Ps. Minua ei muiden valkoisuus, löysä iho, kurtut tai tatuoinnit kiinnosta.

Vierailija
36/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs nuori nainen vikitteli minut jatkoille luokseen. Hommat etenivät sängyn puolelle ja nainen otti rintaliivit ja topin pois. Rintojen alla oli iso sottainen tatuointi, jossa luki "shit" Ja selässä exän nimi ja sydän. Ei vaan seissyt sen jälkeen enää.

Vierailija
37/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvotatuoinnit ovat järjestään rumia ja hölmöyden huippu. Eihän niitä tatuoitu edes itse nää, jos ei peilistä katso. Vastaantulijoiden kiusaksi varmaan laittavat.

Vierailija
38/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoinnit! Tulee mieleen joku muka kovin,wanna be räppäri.

Vierailija
39/105 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipan olkavarressa muisto exästään. Siinä se keikkuu silmilleni petipuuhissa. Vältän katsomasta.

Vierailija
40/105 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön mies alastomana.