Onko kotonasi siistiä nyt, meinaatko siivota?
Flunssan kourissa ollut pari viikkoa. Jos vähä siivoilisi ja illal nauttisi olosta kun paikat siistit. Lonkero ja alias tuotantokausi
Kommentit (28)
On siistiä. Pyrin yleensäkin pitämään paikat siistinä, lasten huoneet saattavat olla sotkuiset koska ovat heidän vastuullaan. Nyt olen työttömänä kotona joten siksikin aikaa jää tavallista enemmän siivoamista varten.
Melko perussiistiä on, tai miten sen sanoisi. Voisi tietty pyyhkiä pölyt, tiskata ja lakaista vähän, kohta petaan sängyn. Pyykkiäkin olisi koneellinen. Mutta ei ole kamalan sekaista. Tai nyt kun aloin miettimään niin pitäisi kyllä pestä sauna ja suihku, perata tavaraa... Jooh. Mutta kahvia ensin.
Täällä on ihan helvetin sotkuista. Mutta siivota ei nyt jouda kun pitää lähteä töihin. Olisi tuo kodin ylläpito helpompaa jos olisi mies jakamassa arjen.
Hän nyt vain valitettavasti sattuu olemaan matkatyössä ja on kotona vain viikonloppuisin (paitsi nyt tulevana viikonloppuna).
Ei ole siistiä. Itsekin tässä flunssan kourissa olen ollut ja mies on tehnyt pitkää päivää, niin kaikki tuntuu olevan ihan retuperällä. Jotain pientä olen yrittänyt siivoilla, mutta jospa tänään saisi siivottua vähän paremmin.
Viikkosiivous tulossa, 13v lupasi imuroida 235m2 ja minä pyyhin sitten lattiat. Tavaroita on vähän levällään, lakanat menee vaihtoon ja pesuhuonerempan takia on työkaluja yms sälää levällään saunaosastossa. Vessat siivoan myös.
Muuten perussiistiä, keittiön siivoan päivittäin. Perussiistiä aina
Täällä on perussiistiä. Lapsen leluja vähän hujan hajan, leivänmurusia pöydällä kun äsken laitoin aamupalaa ja lattialla kissanhiekkaa ja vähän jotain murusia.
Tarkoitus on kohta järjestellä paikat ja imuroida, siihen menee ehkä 20min.
Ei ole. En meinaa siivota.
Jalka ei vielä kestä sitä.
Ei nyt ihan toivotonta sotkua, mutta kyllä koti imuria kaipaa. Tänään siivottava, illalla tulee vieraita. Kiva aloittaa viikonloppu puhtaassa kodissa.
Perussiistiä, pitää vielä imuroida ja pestä lattiat. Sitten on hyvä ottaa lasi viiniä, Läckbergin uusin dekkari ja kaivautua sohvalle viltin alle :)
Pitäisi vaihtaa lakanat ja pestä vähän pyykkiä. Siistiä ja puhdasta on, siitä huolehtii siivooja.
Ihan ok siistiä. Vois ripustaa verhot ruokailutilan ikkunaan ja purkaa viimeisen laatikon muuton jäljiltä. Sitten on hyvä. Imuroin sunnuntaina, niin on karvaton koti allergiselle kämppikselle.
On sotkua. Tiskejä, pölyä, ja muuten vaan kaikki sikin sokin. Ahdistavaa :D
Jonkun verran on lasten tavaroita hujan hajan ja muutenkin illalla viikkosiivouksen aika. Mutta ei tämä nyt ihan toivottomassa kunnossa ole. Illalla tosiaan siivoillaan se mitä jaksetaan vähän flunssaista porukkaa täälläkin.
Ei ole siistiä, muuttolaatikoita koko asunto täynnä. Toivottavasti muuton jälkeen helpottaa.
Tiskata pitäis ja imuroida, ei vain jaksa kun on olen kipeänä ollut viikon ja raskauden takia jatkuvaa pahoinvointia. Yritän ainakin pikkuhiljaa siivota, kun muuten on ihan siistiä :) saa mieskin tulla raskaan viikon jälkeen siistiin kotiin!
On sotkuista ja meinaan siivota. Tosin meinasin eilenkin ja toissapäivänä...
Pöly näkyy hyvin, kun aurinko paistaa matalalta. Pitää viikonlopun aikana imuroida ja ehkä pestä ikkunoita.
Juu on. Imuroin, järjestelin ja pesin pyykit eilen.
Aloitan siivouksen ihan kohta.