Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

loukkasinko kaverimiestä vai mistä kyse

Vierailija
27.03.2022 |

Jäin miettimään, teinkö jotain väärin kun kaverimies (olen itse nainen) oli kylässä ja katsoimme telkkaria yksiössäni, minä istuin sängylläni ja hän parin metrin päässä tuolilla. Sanoin hänelle, että jos haluaa lepuuttaa jalkojaan, voi tulla sänkyyn ja esim. nostaa jalat ylös. Olimme edeltävästi talsineet kaupungilla ja mun omat jalat olivat väsyneet. Hän kieltäytyi kohteliaasti..jokin aika sitten meillä oli pieni riita ja hän väitti mun yrittäneen iskeä häntä tällä tapahtuneella. Olen todella ihmeissäni koska näin ei ole, mulla ei ole mitään ihastumisen tunteita häntä kohtaan ja halusin vaan tehdä hänen olonsa mukavaksi. Mistä tällainen käytös kertoo? Olinko jotenkin ahdisteleva? Tuntuu, ettei nykyään voi enää mitään sanooa kellekään kun pitää varoa sanomisiaan :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverimies otti esiin ison pullon öljyä ja pyysi hieromaan hänen lihaksiaan.  Oli kuulemma jokin niskajumi. Sanoin ei kiitos, ja olihan se ällöä... Jos kaverimies olisi pyytänyt oikomaan jalkojaan hänen sänkyynsä, niin olisi varmasti ollut heippa ja hyvästi. Joten tajuan kyllä tätä miestä.

Vierailija
22/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä ikinä ollut naisystävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä ikinä ollut naisystävää?

On ollut, mutta muuten aika erakkoluonne.

-ap

Vierailija
24/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverimies otti esiin ison pullon öljyä ja pyysi hieromaan hänen lihaksiaan.  Oli kuulemma jokin niskajumi. Sanoin ei kiitos, ja olihan se ällöä... Jos kaverimies olisi pyytänyt oikomaan jalkojaan hänen sänkyynsä, niin olisi varmasti ollut heippa ja hyvästi. Joten tajuan kyllä tätä miestä.

Näin me ollaan erilaisia. Itselleni ei olisi vaikeaa hieroa kaverin lihaksia, jos hänellä on niskajumi :)

Vierailija
25/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä on joku trauma?  Hyväksikäytetty lapsena?

Tai aseksuaali? Läheisyys ällöttää?

Vierailija
26/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt ääneen tarvitse sanoa, mitä mies haluaa?

Sano ääneen, mua kiinnostaa.

Vierailija
27/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen kokemus, mies kai pelästyi, kun ei ollut tottunut näin suoraan puheeseen. Joillain tulee herkemmin mieleen seksiasiat, vaikkei olisi mitään seksuaalista tarkoitustakaan. Metoo# jyllää ja saa olla varovainen ettei saa syytettä. Aika traumatisoivaahan tuo voi olla aloittajallekin.

Vierailija
28/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lepuuttaa jalkojaan 🤣 anteeksi ei kyllä tulisi mieleenkään kutsua miestä sänkyyn nostamaan jalat ylös rasittavan shoppailukeikan jälkeen. Useimmat tyypit marssivat armeija- aikoinaan satoja kilometrejä.

Vierailija
29/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin me ollaan erilaisia. Itselleni ei olisi vaikeaa hieroa kaverin lihaksia, jos hänellä on niskajumi :)

Ilman öljyä ja vaatteet päällä, kiitos.

Vierailija
30/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lepuuttaa jalkojaan 🤣 anteeksi ei kyllä tulisi mieleenkään kutsua miestä sänkyyn nostamaan jalat ylös rasittavan shoppailukeikan jälkeen. Useimmat tyypit marssivat armeija- aikoinaan satoja kilometrejä.

Ei kaikki miehet ole olleet armeijassa, ja onhan jotkut jossain laivastossakin?? Kuka puhui mitään shoppailusta?

Vierailija
31/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman öljyä ja vaatteet päällä, kiitos.

Niskassahan se jumi oli, ei missään jalkojen välissä.

Vierailija
32/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo selvä seksuaalinen ehdotus. Mutta asian voi nyt varmasti unohtaa jo.