Miksi en ole jonkun tyyppiä jos
kanssani on hauskaa ja naama miellyttää? Miten voi olla olematta silloin toisen makuun siinä(kin) mielessä?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 03:48"]Jos ihmettelet asiaa miehenä niin ei siinä pärstäkerroin ja hauskuus mitään ratkaise, vaan raha.
[/quote]
Tajutkaa nyt että täällä 99,9 % on naisia. Myös minä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 03:55"]Esittäessäs tän kysymyksen voipi johtua siitä. Mikäli korvien välissä ei ole mitään muuta ku tyhjää.
[/quote]
Kyllä minulla on normaalia maalaisjärkeä ja fiksuutta
Ilmeisesti hän sitten valehtelee, etten ole makuunsa "siinä mielessä."
No jos et vaan ole niin et ole.. vaikka naama mielyttää, niin ei välttämättä oo seksuaalista vetovoimaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 04:05"]No jos et vaan ole niin et ole.. vaikka naama mielyttää, niin ei välttämättä oo seksuaalista vetovoimaa.
[/quote]
Kroppaakin kehui.
Kropan kehumisella ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kemian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 04:21"]Kropan kehumisella ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kemian kanssa.
[/quote]
On.
Jos ihminen miellyttää sisäisesti ja ulkoisesti niin mikä muka saa seksuaalisen kemian puuttumaan? Olen fiksu ja minulla on maalaisjärkeä. Olen luonnollinen ja hän sanoo pitävänsä luonnollisuudesta. Että ööööööööh...
No sama, kun voit vetovoimaa johonkin ihmiseen, mutta naama ei oo omaan makuun.. siinä on jotain muuta viehättävää. Et vaa saa sen viisaria värähtään, niin älä tuputa väkisin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 04:40"]No sama, kun voit vetovoimaa johonkin ihmiseen, mutta naama ei oo omaan makuun.. siinä on jotain muuta viehättävää. Et vaa saa sen viisaria värähtään, niin älä tuputa väkisin.
[/quote]
En tuputa. En edes halua häntä.
[quote author="Parempi Ihminen" time="11.09.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 04:40"]No sama, kun voit vetovoimaa johonkin ihmiseen, mutta naama ei oo omaan makuun.. siinä on jotain muuta viehättävää. Et vaa saa sen viisaria värähtään, niin älä tuputa väkisin.
[/quote]
En tuputa. En edes halua häntä.
[/quote]
Ja kuka vittu haluaa rumaa ihmistä? Ei kukaan.
1. Useimmiten ihminen, joka joutuu sanomaan olevansa fiksu, on täysin muuta kuin fiksu. Et ainakaan tämän ketjun perusteella anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa.
2. Vaikutat myös hieman skitsolta. Se on useimmiten miehelle turn off. Skitsoon kun sekaantuu (oli kuinka kaunis hyvänsä), ei siitä pääse helpolla enää eroon.
Loppuun vielä humoristinen, mutta samaan aikaan myös osin paikkansa pitävä video. Et ole riittävän seksikäs kumotaksesi tuota skitsofibaasi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 06:48"]1. Useimmiten ihminen, joka joutuu sanomaan olevansa fiksu, on täysin muuta kuin fiksu. Et ainakaan tämän ketjun perusteella anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa.
2. Vaikutat myös hieman skitsolta. Se on useimmiten miehelle turn off. Skitsoon kun sekaantuu (oli kuinka kaunis hyvänsä), ei siitä pääse helpolla enää eroon.
Loppuun vielä humoristinen, mutta samaan aikaan myös osin paikkansa pitävä video. Et ole riittävän seksikäs kumotaksesi tuota skitsofibaasi.
[/quote]1
No olipa taas tyhmät jutut. En tullut tänne mainostamaan itseäni, joten miksi ihmeessä alkaisin todistelemaan fiksuuttani? Totesin vain tosiasioita. Joku ei ole rehellinen...
Voi olla kiva kaveri ja hauska tyyppi, mutta jostain syystä vaan ei ole sillai kiinnostava. Tai ei oel samass vaiheessa menossa. Toiselle on kiinnostava, toiselle ei. Noi on niitä juttuja, että toinen on kiinnostunut ja toinen ei- se vaan on niin. Ei noita aina edes voi selittää, että miksi. Se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:13"]Voi olla kiva kaveri ja hauska tyyppi, mutta jostain syystä vaan ei ole sillai kiinnostava. Tai ei oel samass vaiheessa menossa. Toiselle on kiinnostava, toiselle ei. Noi on niitä juttuja, että toinen on kiinnostunut ja toinen ei- se vaan on niin. Ei noita aina edes voi selittää, että miksi. Se vaan on.
[/quote]
Itse en ole.
Voi herranjestas, johonkuhun tuntee vetoa, eli hänessä on " sitä jotain ", jossain toisessa taas ei, vaikka olisi kuinka mukava ja hyvännäköinen tahansa. Ei sitä osaa selittää. Olen elämässäni tavannut montakin miellyttävännäköistä miestä, joiden seurassa olen viihtynyt ( osalla ollut jopa sitä rahaakin! ), mutta kun ei ole napannut, niin ei ole. Joku muu lähtisi siinäkin tapauksessa tapailemaan ja katsoisi, tulisiko se kiinnostuminen mukaan myöhemmin vai ei, jollekin riittäisi vaan se joku siinä vieressä, mun tapaisille ihmisille taas ei. Tarttee alusta asti kipinät sinkoilla, että viitsisi vaivautua.
Kyllä minä naisena tunnen vaikka kuinka monta ihan ok näköistä ja mukavaa miestä, jotka ovat ihan hauskaa seuraa ja joiden kanssa voin naureskella mukaville jutuille. En silti ole heistä kiinnostunut "siinä mielessä". Rakastuminen vaatii jotain, mitä on vaikea kuvailla, mutta se tunne vaan tulee jonkun kanssa ja jonkun kanssa ei. Vaikka joku olisi teoriassa oikein hyvä rakastumisen kohde, ei häneen kuitenkaan välttämättä rakastu.
Esittäessäs tän kysymyksen voipi johtua siitä. Mikäli korvien välissä ei ole mitään muuta ku tyhjää.