Miksi en ole jonkun tyyppiä jos
kanssani on hauskaa ja naama miellyttää? Miten voi olla olematta silloin toisen makuun siinä(kin) mielessä?
Kommentit (48)
Jos sanoi nimenomaan noin, siis "hauskaa seuraa ja naama miellyttää, mutta..." voi tarkoittaa, että kroppa taas ei miellytä. Mites painon kanssa on?
No ei vaan synkkaa eikä iske ja puutteita ei kehtaa päin naamaan sanoa ja olishan se tökeröäkin. Move on bitch!
Kuka edes kysyy tällaista. Totta kai voit silti olla olematta jonkun makuun. Syitä voi olla miljoona.
[quote author="Parempi Ihminen" time="11.09.2015 klo 04:38"]Jos ihminen miellyttää sisäisesti ja ulkoisesti niin mikä muka saa seksuaalisen kemian puuttumaan? Olen fiksu ja minulla on maalaisjärkeä. Olen luonnollinen ja hän sanoo pitävänsä luonnollisuudesta. Että ööööööööh...
[/quote]
No ei sua kyllä kovinkaan fiksuks voi väittää.... :D pysy siellä friendzonella ja ihmettele vaikka maailman tappiin sitten. Et vain kelvannut sen enempään ja siinä se.
[quote author="Parempi Ihminen" time="11.09.2015 klo 04:38"]Jos ihminen miellyttää sisäisesti ja ulkoisesti niin mikä muka saa seksuaalisen kemian puuttumaan? Olen fiksu ja minulla on maalaisjärkeä. Olen luonnollinen ja hän sanoo pitävänsä luonnollisuudesta. Että ööööööööh...
[/quote]
"olen sitä, olen tätä, minulla on sitä ja tätä"
Ota huomioon, että tuo on sinun oma mielipide ja sinun oma näkemys itsestäsi. Se miten joku muu näkee ja kokee sinut, voi olla aivan jotain muuta kuin "fiksu ja luonnollinen"
Vaikka olisi hyvännäköinen ja kemiaa vaikka kuinka, niin voi silti joku ihan muu asia olla esteenä. Turha ulista, kysy suoraan niin selviää.
Jos olet nainen, niin luultavasti et ole riittävän hyvännäköinen. Mies on vaan kohteliaisuudesta antanut sun ymmärtää niin.
Luonne, uskoton , mielistelijä ( ei oikeasti tarkoita ja ajattele niinkuin sanoo ja tekee ) sen voi vaistota