Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
25-vuotias, 4 lapsen äiti vastaa kysymyksiin..
02.10.2006 |
Kommentit (24)
että ilman apulaista olisin varmasti väsynyt. Kokemuksia löytyy koliikista ym..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta lääkäreillä se ei kai ole miinus. Mutta tuollaiset virheet kuten " aijon" ja " lääkkikseen" saavat minut uskomaan, että opinnot lääketieteellisessä ovat sinulle vain haave. Enkä muutenkaan uskoisi kenenkään lääkärin olevan niin typerä, että lapsia putkessa suoltais; kropan on saatava levätäkin!
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
..minulla silti on kokonaisvastuu tilanteesta kuin tilanteesta kotona.. enkä sano ettäkö tämä aina olisi helppoa!