Pienin tuntipalkka millä olisit valmis tekemään töitä?
Ei välttämättä nykyistä työtäsi, vaan jotain helppoa hanttihommaa.
Kommentit (63)
Jos kyseessä kokoaikatyö, niin jos palkka olisi 12,50e/h, niin menisi samoihin toimeentulotuen kanssa. Eli yli tuon summan niin ei tarvitsisi lomakkeita täytellä.
Pienin palkka jolla olen tehnyt toita oli 4,71 per tunti. Nykyisin en alle 8-10 euron evaani letkauttaisi. "Oikeista" toista, eli omaa koulutusta vastaavista maksetaan kuitenkin huomattavasti enemman, mutta hatatilanteessa tyytyisin vahempaankin.
Mukavia hommia teen ilman palkkaa tuttavien yrityksissä. Hanttihommia voisin tehdä vaikka 10 tunti. Oman alan töitä 15€/h
9 euroa. Nyt on työssäni noin 12 euroa.
Nykyinen palkkani kokopäivätyössä on 11,25€/h. Sen pienemmällä palkalla en töitä tekisi. Tai no jotain tosi kevyttä vaatimatonta toimistotöitä vois 9€/h tehdä jos työpaikka on omalla paikkakunnalla ettei tuu mitää järjettömiä matkakuluja.
Voisin tehdä osa-aikaisesti töitä 8€/tunti. Että saisi vähän taskurahaa työmarkkinatuen lisäksi. Kokopäivätyöstä toivoisin 1800€/kk eli onko se sitten noin 11€/h.
Olen työtön tradenomi.
Riippuu missä päin Suomea asutaan. Pienemmillä paikkakunnilla ei todellakaan ole perusduunarilla 12€ tunnissa. Aivan kauhean paljon tuo olisi. Ehkä menee jossain vitun Hesassa.
50 €/h. Olen personal trainer. Laskutan yleensä 70-100 €/h.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:35"]
Mukavia hommia teen ilman palkkaa tuttavien yrityksissä. Hanttihommia voisin tehdä vaikka 10 tunti. Oman alan töitä 15€/h
[/quote]
Oletko poistanut tuosta 15€/hsta verot?
Tein pari viikkoa siivoustyötä harjoittelijan palkalla 8,85e/h. Alle kympin tuntipalkalla en enää töihin mene, nykyinen palkka on just yli sen eli 10,04e/h ja tosi pieneltä tuntuu tämäkin. Etsin koko ajan parempipalkkaista työtä.
Nykyisillä sekavilla tuilla ehkä 12-13 euroa tunti. Jos olisi jokin järkevä perustulosysteemi, niin voisin kenties täydentää toimeentuloani vaikkapa 7-8 euroa/tunti jollain kevyillä töillä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Tuohan ei ole se tuntipalkka, jonka varsinaisesti saat. Mikä se on?
kun olin töissä niin tuntipalkkani oli 11,86e/h+lisät, mutta helposti tekisin vielä huonommallakin palkalla varsinkin jos työ olisi muuten mieluisa. Sanotaan nyt että 8e/h
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Toivon että tuollaiest pellet ovat kohta kaikki kortistossa jumalauta mitä nylkijöitä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:39"]50 €/h. Olen personal trainer. Laskutan yleensä 70-100 €/h.
[/quote]
Mutta taitaa mennä tuosta aika paljon pakollisiin kuluihin? Eli maksat sos.maksut, eläkemaksut yms. Ei taida olla suoraan verrannollinen työtekijälle maksettuun palkkaan.,
Voisin tehdä oman alan töitä (käsityöläisala) työkkärin korvausta vastaan. Töitä on vähän ja työkokemusta on hankala saada. Kun työkokemusta olisi enemmän, työtilanne helpottuisi huomattavasti.