Mikä on laihduttanut sinua viimeksi?
Kommentit (44)
Säännölliset ruoka-ajat, ettei nälkä pääse kasvamaan liian suureksi. Myös puputtaminen on vähentynyt sen myötä.
16:8 pätkäpaasto. Todella vaivaton tapa saada painoa pois kun en muutenkaan ole koskaan ollut mikään aamupalan tai iltapalan syöjä. Oma 8h syöntiaika osuu 11-19 välille ja on sopinut minulle täydellisesti. Paino tippui kuin itsestään. Muuten en ole syömisiäni muuttanut kuin rajoittanut ne tuolle aikavälille.
Hahhah, mamma laihtui 50g kun kiipesi hissittömän neuvostokuutionsa kolmanteen kerrokseen eu-kassin kanssa.
2020 syksyllä laihduin, kun koronakilot alkoi tuntua pahalta ja lopetin herkkujen mussuttamisen.
Astuin vanhusten hoitolaitoksessa kalanhajuiseen läpinäkyvään nesteeseen. Haju oli todella kuvottava ja haisi nokassa monta päivää tämän jälkeen. Ilmeiseti ruumisnestettä. Ruokahalu meni moneksi päiväksi.
Vaikea masennus, laihduin 12 kiloa Oli kyllä sinänsä jännä kokemus ikänsä ruokaa ja herkkuja rakastaneelle. Ei ollut ollenkaan nälkä, jouduin sit lopulta pakottamaan itseni syömään edes jotain pari kertaa päivässä.
Olosuhteiden pakosta fyysinen työ. Kiloja ei tippunut montaa, mutta kroppa kiinteytyi ja voimat kasvoi.
Sokerin ja rasvan vähentäminen ja kasvisten lisääminen+ liikunnan lisääminen.
Yllätys miten vaivatonta pari eka viikon jälkeen. Tänään sujahti ennen niin kireä pusero helposti päälle ja laskeutui kauniisti.
Lähinnä ihmettelen mikä tässä oli aiemmin vaikeaa. Varmaan se että niitä lihottavia ruokia halusi syödä. En nyt halua vaan kehitän nautinnollisia ruokia jotka ovat kevyempiä.
Seuraan myös kalorimäärää eli säästelen vielä iltaan ihan kunnon aterian koska aamusta ei ole mielitekoa mihinkään. 1600kcl päivä.
Vierailija kirjoitti:
Astuin vanhusten hoitolaitoksessa kalanhajuiseen läpinäkyvään nesteeseen. Haju oli todella kuvottava ja haisi nokassa monta päivää tämän jälkeen. Ilmeiseti ruumisnestettä. Ruokahalu meni moneksi päiväksi.
😬 Omg, aika paha
Masennus minullakin. Lähti 12 kg ja sairastuin samalla syömishäiriöön josta yritän myös toipua.
Vierailija kirjoitti:
Masennus minullakin. Lähti 12 kg ja sairastuin samalla syömishäiriöön josta yritän myös toipua.
Tsemppiä tosi paljon. 🧡 Kaikki on mahdollista vaikka joskus tie on pitkä ja kivinen ja tuntuu ettei mikään ikinä muutu. Itse nyt 5v kuivilla bulimiasta (alkoi tyypillisesti anoreksialla 13-vuotiaana ja yhteensä sairastin erilaisin syömishäiriöin 18 vuotta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä tosi paljon. 🧡 Kaikki on mahdollista vaikka joskus tie on pitkä ja kivinen ja tuntuu ettei mikään ikinä muutu. Itse nyt 5v kuivilla bulimiasta (alkoi tyypillisesti anoreksialla 13-vuotiaana ja yhteensä sairastin erilaisin syömishäiriöin 18 vuotta.)
Kiitos ❤️ Viestisi oli mulle tosi tärkeä. En aio luovuttaa vaan jatkan taistelua.
Jätin leivän syönnin kokonaan pois. Niitä kun tuli huomaamatta puputettua ohimennen monta päivässä.
Myös makeat herkut on rajattu yhdelle päivälle. Tosin niitäkään ei enää tee edes mieli. Jo kaksi kuukautta mennyt ilman vaikka niitä kaapissa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Masennuskausi viime kesänä. Kahdessa kuukaudessa lähti kymmenen kiloa, en suosittele.
Vau!
Mun masennuskausi sai mut lihomaan 34kg...
Syöpä