Mikä on laihduttanut sinua viimeksi?
Kommentit (44)
Syökää niin kuin ihmiset eikä kuin siat, niin ei tarvi koko ajan miettiä laihtumisjuttuja.
Sokerin ja rasvan vähentäminen. Kävelylenkit. Terveelliset välipalat.
lomautusaikana kuntoilu ja terve ruokailu.
Masennuskausi viime kesänä. Kahdessa kuukaudessa lähti kymmenen kiloa, en suosittele.
Työmatkapyöräily bussilla kulkemisen sijaan. Tapahtuu mulle joka kevät, talvella oon muutaman kilon painavampi ja kun aloittaa keväällä pyöräilyn niin kiloja lähtee.
Autottomuus. Auto hajosi, eikä ollut varaa korjata sitä heti, joten parin viikon ajan kävelin noin 5-10 km per päivä.
Asuminen kylppärirempan ajan kaksi kilometria pidemmän työmatkan päässä. Kävelen aina töihin ja kahdessa kuukaudessa lähti neljä kiloa.
Lopetin täysrasvaisten juustojen syönnin. Siis työeväsleipiin vähemmän rasvaa.
Toinen annoskokojen pienentäminen.
Vierailija kirjoitti:
Stressi
Aina kun on vaikeaa, en meinaa saada ruokaa alas. Laihduin syksyn aikana 10 kg. Nyt kun on helpottanut, melkein kaikki on tullut jo takaisin. Lasten ollessa pieniä en myöskään ehtinyt syödä kuin sen verran kuin oli 'pakko', eli ei puhettakaan lasten myötä lihomisesta.
Mä oon pulskistunut viime aikoina.
Jos vähän olen laihtunut niin fillarointi ja tanssiminen.
Fyysisesti raskas työ vei n.3kg, 58->55. Oli hiton hyvä kokemus kun tajusin että supertimmi kroppa ei teekkään mua yhtään sen onnellisemmaksi
Noro.