Tuttu syö muutaman kerran viikossa fine dining -paikoissa
Ja pitkiä illallisia juomineen ja jälkiruokineen. Itse en jaksaisi noin usein.
Kommentit (14)
No vähemmän jaksamista siinä taitaa melkein olla kuin kotona kokkaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole. Ajan usein ravintolan ohi ja ei tarvitsisi edes maksaa täyttä hintaa, mutta ajan mieluummin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä kokkaan ja syön mielummin rennosti kotona kun käytän monta tuntia viikosta ravintolassa. Joskus harvoin ilman muuta mukava käydä ravintolassakin.
Kun puhut tuttu! mikä henkilö hän on sinun elämässä? henkilö jonka tiedät,mutta etkö tunne?
Minäkin syön vähintään kerran viikossa. Mitä jaksamista siinä on? Menee ovesta sisään, istuu pöydässä, syö, ja lähtee pois.
Onko ylip joka suitsuttaa syövänsä terveellisesti?
On niiiiin ruokatietoinen että ja paisuu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syön vähintään kerran viikossa. Mitä jaksamista siinä on? Menee ovesta sisään, istuu pöydässä, syö, ja lähtee pois.
Niinpä. Toiset kokkaa, kantaa ruuat pöytään ja hoitaa tiskit puolestasi. Ei tuossa tosiaan mitään jaksamista ole ellei nyt sitten ole hirveän pitkä matka ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Toiset kokkaa, kantaa ruuat pöytään ja hoitaa tiskit puolestasi. Ei tuossa tosiaan mitään jaksamista ole ellei nyt sitten ole hirveän pitkä matka ravintolaan.
Aikaa menee, eikä jaksaisi lähteä kotoa.
Kotiinkuljetus ravintolaruoka on kätevin.
Minun tuttu tekee joka perjantai perusteellisen siivouksen kotonaan. Minä en jaksaisi tuota. Yksi tuttu katsoo jääkiekkoa. Sitäkään en jaksaisi.
Mikä on fine dining -paikka? Miksi ei voi sanoa suomeksi? Onko jotenkin hienompaa englanniksi? Typerältä aikakin näyttää fingelska.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fine dining -paikka? Miksi ei voi sanoa suomeksi? Onko jotenkin hienompaa englanniksi? Typerältä aikakin näyttää fingelska.
Yleisesti käytössä tuo fine dining termi, mutta siis sellainen parempi/kalliimpi ravintola.
Voi että. Emmäkään. Mutta onneksi ei ole mikään pakko. Kukin on vapaa tekemään mitä lystää omalla elämällään.