Lahja vanhemmille
Vanhempani ovat keski-ikäisiä ja he eivät ole ikinä käyneet Suomen rajojen ulkopuolella, koska ei ole ollut varaa.
Suunnitteilla on vanhemmille ulkomaanmatka tuttuun ja turvalliseen Espanjaan, rahaa aikeissa säästää n. 3 tuhatta euroa ja sitten puolen vuoden kuluttua vanhempien hääpäivänä pamautan, että "Tadaa, tepäs lähdette kesällä Kanarialle!" Jännittää ihan todella paljon, miten he reagoivat. Miten itse reagoisitte? Suostuvatkohan he edes lähtemään, kun eivät ole ikinä matkustelleet..
Ja onko tökeröä varata omasta mielestäni hieno matka, että senkus lähtevät vaan vai antaako itse päättää?
Kommentit (10)
Porvoosta lento Kanarialle. En suosittele.
Joilleki voi olla ihan ahdistava ajatus lähteä vieraaseen maahan jos ei osaa yhtään kieliä eikä kokemusta matkustamisesta, lentämisestä jne
Kuinka vanha itse olet jos vanhempasi ovat 40-50v
Mikset antaisi heidän valita kohdetta? Ja sinun pitäisi luonnollisesti lähteä oppaaksi mukaan. Ja haluavatko he ylipäätään edes matkustaa ulkomaille? Jospa he haluavatkin mieluummin Lappiin tai Kolille?
Joo siis tarkoitus olisi lähteä itse mukaan, kun eivät tosiaan hirveämmin osaa kieliä. Niin ja olen 24-vuotias, yksinasuva nainen, joka on hyväpalkkaisessa työssä.
Uskoisin, että haluavat ulkomaille. Äiti katsoo kaikki matkusteluohjelmat telkkarista ja Lapissa ovat jo käyneet ainakin 5 kertaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:07"]Joo siis tarkoitus olisi lähteä itse mukaan, kun eivät tosiaan hirveämmin osaa kieliä. Niin ja olen 24-vuotias, yksinasuva nainen, joka on hyväpalkkaisessa työssä.
Uskoisin, että haluavat ulkomaille. Äiti katsoo kaikki matkusteluohjelmat telkkarista ja Lapissa ovat jo käyneet ainakin 5 kertaa.
Ap
[/quote]
Kyllä Lapin matkan hinnalla ulkomaillekin pääsis jos haluais. Jospa eivät vaan halua/uskalla
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:43"]Maksatko myös passit, matkavakuutuksen , hepatiittirokotuksen, matkalaukut jne?
[/quote]
Vai että hepatiittirokotus espanjaan
Maksatko myös passit, matkavakuutuksen , hepatiittirokotuksen, matkalaukut jne?