Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaarlolla ja Jennillä selvää teerenpeliä keskenään, oisko kiva olla jommankumnman puoliso :(

Vierailija
02.10.2006 |

- Älä hermostu, Kaarlo rauhoitteli Jenniä puolitosissaan. - Annapas kätes nyt tänne. Pidät sitä siinä, noni. Kerropa mitä nyt sitten tehdään? mies rauhoitteli tilannetta ottaen Jennin kädestä kiinni.

- En mä tiedä, mut mun mielestä me voitais pitäytyä siinä alkuperäisessä suunnitelmassa, Jenni jatkoi.

Hän selosti omaa ideaansa, irroitti kätensä Kaarlon kädestä, mutta otti sitten uudestaan miehen kädestä kiinni.

Lopulta kaksikko pääsi yhteisymmärrykseen ohjelmanumerosta ja päätti ottaa " palkinnoksi" jotain syömistä juomisen sijaan.

- Aivan, auttaa heti, kun antaa vähän kättä tälleen, Kaarlo sanoi ja parivaljakko päätti suunnittelutuokion nousten ylös.

Vielä ennen muiden joukkoon palaamista Jenni ja Kaarlo halasivat ovella.

Hieman myöhemmin sama kaksikko oli makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteita. He keskustelivat yleisestä innostuneisuudesta saamaansa tuparitehtävään. Karin ja Miran negatiivisuus ihmetytti kaksikkoa.

- Karissa on järjettömästi kaikkia piirteitä, mitä se on pitänyt salassa. Sehän on ihan hullu v***u tyranni, Kaarlo ihmetteli.

Miran innottomuuden syyksi kaksikko taas arveli sitä, ettei nainen saanut pitää ohjia käsissään.

Kaksikon höpöttely jatkui makuuhuoneessa keittiöryhmän valmistaessa ruokaa keittiössä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mun pitäis vaimona/tyttöystävä suutahtaa??

Vierailija
2/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarlo ja Hanne tänne ainakin välittyy enemmän toisistaan kiinnostuneena. Kaarlo ihan herää eloon kun juttelee hannen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi mun pitäis vaimona/tyttöystävä suutahtaa??

Vierailija
4/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelevina ihmisinä ovat tottuneet toisen kosketukseen ja läheisyyteen...

Mutta en välttämättä itse tykkäisi katsella, jos oma mies olisi tuolla tyydyttämässä hellyydenkaipuutaan toisen naisen kanssa.

Vierailija
5/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seurustelevina ihmisinä ovat tottuneet toisen kosketukseen ja läheisyyteen...

Mutta en välttämättä itse tykkäisi katsella, jos oma mies olisi tuolla tyydyttämässä hellyydenkaipuutaan toisen naisen kanssa.

Vierailija
6/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pätkässä ollut mitään ihmeellistä.

Vierailija
7/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähä touhuaako Jennin tai Hannen kanssa.. ;)

Vierailija
8/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ilman mitään suuria tunteita/pettämisiä.

Vierailija
9/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen mies katsoo BB:tä 24h vuorokaudessa? Onko elämää lainkaan?

Vai sanoisitko " se on pala kakkua" ??

Vierailija
10/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on sellasetkin vekottimet kuin silmät päässä. Niillä näkee ihmeesti.

Vierailija
11/12 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sen paketin ostaa, niin se on jatkuvasti auki. Kun taas jos katsot perus ohjelmat telkasta extran, pudotukset tms. Niin näet vain osan tapahtumista.

Se, että meilläkin se BB:n 24/7 on ei tarkoita sitä, että tuijotamme ruutua 24 tuntia vuorokaudessä tämän kolmen kuukauden ajan.

Vierailija
12/12 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 on ihan pätevä ilmaisu jota subtv itsekin käyttää. Palvelun nimi on 24/7 tajuutsä?!