Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonhallinta on helppoa, kun henkinen puoli on kunnossa

Vierailija
26.03.2022 |

Viime vuonna olin kovin stressaantunut ja onneton ja lihoin 5 kg. En kerta kaikkiaan pystynyt hillitä syömisiäni. Liikuntaa harrastin kyllä, mutta en pystynyt vastustamaan makeanhimoa, jonka stressi aiheutti.

Nyt kun stressin aiheuttaja on poissa ja olen käynyt terapiassa opettelemassa mm. tunnetaitoja ja sisäisen kriitikon ignoorausta, makeaa ei tee enää mieli. Elämä hymyilee ja paino putoaa kuin itsestään, ilman vaivannäköä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä. Tärkeää myös nukkua tarpeeksi. Mietin itse, täyryykö erota jotta saisin painon kunnolla hallintaan.

Vierailija
2/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itsestä painonhallinta tuntui tosi helpolta ennen masennusta, mikä tuli terveysongelman seurauksena. Nyt olen tosi stressissä terveyteni vuoksi ja paino kokoajan nousee. En myöskään jaksa liikkua kuten ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin mieheni kanssa yhdessä niskasta kiinni ja pantiin ruokavalio uusiksi. Kannatti👍

Vierailija
4/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paino-ongelmia, mutta jos on isompaa stressiä tai masentutta oloa lakkaan syömästä.

Ruokahalu katoaa kokonaan. Jotenkin siis henkinen tasapaino kiistatta vaikuttaa syömiseen.

Valtaosalla näyttäisi lisäävän mutta kyllä meitäkin on joilla käy päin vastoin.

Vierailija
5/5 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toriset 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan