Lempijakso/kohtaus Simpsoneista?
En osaa valita lempparia, mutta ainakin se kohta oli ihana kun Homer kävelyttää sikaa The Simpsons Moviessa kattoa pitkin ja laulelee "Spider pig, spider pig, does whatever spiderpig does" tai sinne päin :)
Kommentit (85)
Homerin vessahätä New Yorkissa.
Marge sanoo Homerille "minähän kielsin sinua tuomasta asetta päivällispöytään". Homer vastaa: "Sanoit aamiaispöytään." Marge: "Se on sama pöytä!!"
Homer the Moe
Jaksossa Homer hoitaa Moen baaria. :)
Se missä Ralph on pissalla huoltsikan (?) vessassa ja laulaa Spice girlsien biisiä.
Se missä Bart osallistuu robottitelevisiosarjaan Homerin rakentaman robotin nimeltä Mottihomer kanssa, joka onkin Homer peltipuvussa ja lopulta ne voittaa sen kisan.
Se kohtaus, kun Marge viikkaa pyykkiä ja Maggie hommassa mukana. Tulee kotiäiti-ajat mieleen.
Mä taas nauran joka kerta yhtä paljon kohtaukselle jossa nedin kaksoset hyppivät trampassa huutaen "Catch me Lord!". Törmäävät sitten mätkähtäen toisiinsa siellä ilmassa :D)
Mahdoton sanoa yhtä suosikkia, on se niin hyvä sarja. Homerin kämmäilyt ja raivarit on todella hauskoja. Ja niitähän riittää, dou.
Mun mielestä parhaisiin kohtauksiin kuuluu, kun Marge tokaisee Homerille: "Would you stop talking about the childrens grave's?"
Jakso, jossa, Homer joutuu helvettiin ja joutuu syömään maailmankaikkeuden kaikki donitsit :D Hamhamham-More-hamhamham-More!!
*Se missä Homer syö maailman tulisinta chiliä ja lähtee tripille ketun kanssa.
* se missä Homer huutaa ruokapöydässä hakaten ruokailuvälineitä , "where's my burrito, where's my burrito!"
* whacking day-jaksossa mayor quimpy sanoo : "gentlemen, start your whacking!"
Jakso 22 tarinaa Springfieldistä on mielestäni loistava.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:42"]
Mun mielestä parhaisiin kohtauksiin kuuluu, kun Marge tokaisee Homerille: "Would you stop talking about the childrens grave's?"
[/quote]
Graves, ei grave's.
Tai siis itse asiassa children's graves.
Mies vaaleanpunaisessa paidassa (Stark Raving Dad)
Jakso jossa Homer ajaa invapaikoille marketin pihaan poikittain, nousee autosta ja vetää jalkaa perässään..
Se missä talous romahtaa ja ihmiset alkavat kulkea autojen sijaan laamoilla. Suomi kaipaisi nyt laamaliikennettä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:26"]Tai siis itse asiassa children's graves.
[/quote]
Children is graves?
Se jakso, jossa Homerin kuolleeksi luultu äiti tulee kyläilemään... Itkin vuolaasti, kun Homer katseli tähtiä haikean musiikin soidessa lopputekstien ajan. Jakson nimi oli Mother Simpson, ja taidankin katsoa sen heti uudestaan, vaikken yleensä ole mikään uusintojen ystävä.