Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: kuinka monta kertaa viikossa syöt keksiä?

Vierailija
10.09.2015 |

Meillä on keksiä kerran viikossa, mies haluaisi useammin. Minusta tämä on hyvä, ei makeaa mahan täydeltä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on aamukahvilla jotain makeaa, suklaakeksejä tai suklaata.

Vierailija
22/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:23"]Keksiä n.kerran kolmessa kuukaudessa. Piparia tarjoan 2-3krt viikossa. Joskus miehelle maistuu, joskus ei.
[/quote]
Myös mun mies tykkää piparista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miksi joku aikuinen ihminen syö keksiä? Ja nää jotka laittaa niitä tarjolle kahvipöytään? :D Joo ehkä lasten synttäreille mutta, että aikuisille tarjotaan jotain keksiä?! Ei, en syö. Edes kohteliaisuuttani.

Vierailija
24/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:36"]

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miksi joku aikuinen ihminen syö keksiä? Ja nää jotka laittaa niitä tarjolle kahvipöytään? :D Joo ehkä lasten synttäreille mutta, että aikuisille tarjotaan jotain keksiä?! Ei, en syö. Edes kohteliaisuuttani.

[/quote]

Syötkö mitään herkkuja? Tajuatko kakkua ja pullaakaan? Mä en tajua, miksi aikuinen ihminen syö sipsiä, karkkia tai popkornia.

Vierailija
25/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamala, pakko myöntää vaikka olenkin siten tämän ketjun musta lammas.. Aivan liian usein, nyt kun olen löytänyt suklaadipatut dominot ;_____; Ainakin joka toinen päivä. Noihin kekseihin on kyllä lisätty joku salainen riippuvuutta aiheuttava ainesosa, se on saletti.. 

Vierailija
26/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, ihan joka päivä, rakastan keksejä, syön kyllä pullaakin. Tällä viikolla olen leiponut myös kaksi mustikkapiirakkaa ja rahkapiirakan. Eilen ja tänään olen syönyt myös pussillisen hopea- ja tsinuskitoffeeta. Eikä tunnu missään, kiloja ei ole kertynyt vaikka olen tehnyt näin jo parikymmentä vuotta. Ruokakin on tavallista kotiruokaa voineen ja kermoineen. Hyvältä maistuu, elämä ja terveyttä riittänyt! Sirkuksessakin tulo käytyä, ai kamala söin hattaran ja poppareitakin!

Vierailija
27/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:52"]

Syön, ihan joka päivä, rakastan keksejä, syön kyllä pullaakin. Tällä viikolla olen leiponut myös kaksi mustikkapiirakkaa ja rahkapiirakan. Eilen ja tänään olen syönyt myös pussillisen hopea- ja tsinuskitoffeeta. Eikä tunnu missään, kiloja ei ole kertynyt vaikka olen tehnyt näin jo parikymmentä vuotta. Ruokakin on tavallista kotiruokaa voineen ja kermoineen. Hyvältä maistuu, elämä ja terveyttä riittänyt! Sirkuksessakin tulo käytyä, ai kamala söin hattaran ja poppareitakin!

[/quote]<3

Vierailija
28/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:55"]

Meillä on keksiä kerran viikossa, mies haluaisi useammin. Minusta tämä on hyvä, ei makeaa mahan täydeltä.

[/quote]

En syö keksejä,' perunalastuja juustonaksuja, hampurilaisia, limsaa, pähkinöitä ,viinaa, kaljaa, rusinoita, karkkeja, suklaata, jäätelöä , vanukkaita, muroja,  maustettua jugurttia.....

Vierailija
29/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:36"]Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miksi joku aikuinen ihminen syö keksiä? Ja nää jotka laittaa niitä tarjolle kahvipöytään? :D Joo ehkä lasten synttäreille mutta, että aikuisille tarjotaan jotain keksiä?! Ei, en syö. Edes kohteliaisuuttani.
[/quote]

Mites se keksi eroaa vaikka pullasta?

Vierailija
30/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Syötkö mitään herkkuja? Tajuatko kakkua ja pullaakaan? Mä en tajua, miksi aikuinen ihminen syö sipsiä, karkkia tai popkornia.
[/quote]
No en oikeastaan muuta kuin suklaata joskus. Ja niin, en ymmärrä myöskään karkin syömistä. Minulle niistä tulee tosi huono olo. Aikuiset ihmiset ostaa kilo kaupalla jotain irtokarkkeja ja ahmii niitä kaksin käsin. En ymmärrä. Mutta tämä vain minun mielipiteeni, toki jokainen syö sitä mitä tykkää. :)

Vierailija
31/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuukaudessa 1-2 keksiä. Ei ole mun juttu. Nytkin kaapissa on 5 täyttä pakettia erilaisia keksejä mutta mies ne varmaan viikkojen mittaan syö.

Vierailija
32/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani herkuttelija. Keksit maistuu ja niin melkein kaikki muukin, karkeista en tosin niin välitä. Joka päivä tulee jotain syötyä. Mutta suon itselleni sen ilon. Ei, en ole ylipainoinen.

Vierailija
33/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 75 vuotias mummo, eli en ikinä

Vierailija
34/34 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä, esim. just äsken söin Maraboun keksiä 'Homestyle cookies - Soft inside'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme