Rehellisesti: kuinka monta kertaa viikossa syöt keksiä?
Meillä on keksiä kerran viikossa, mies haluaisi useammin. Minusta tämä on hyvä, ei makeaa mahan täydeltä.
Kommentit (34)
Ei koskaan, keksit on epäelintarvike. Mutta kakun voin leipoa vaikka joka päivä.
En tykkää kekseistä. Saan kylmiä väreitä, kun ne ratisevat hampaissa.
Voin kohteliaisuudesta syödä yhden kahvin kanssa, jos joku tuputtaa.
0. Olen syönyt keksejä viimeksi varmaan vuonna 2007 mutsin 80-vuotissynttäreillä.
Ei koskaan, mutta jos tekee mieli leivonnaisia tm.niin leivon pullaa tai piirakkaa itse
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:15"]Ei koskaan, mutta jos tekee mieli leivonnaisia tm.niin leivon pullaa tai piirakkaa itse
[/quote]
Ja pitää vielä lisätä, että ennen kuukautisia mulle iskee hillitön makeannälkä ja silloin ostan 90% tummaa suklaata ihan vain itselle koko levy!
En ole koskaan ollut mikään keksimonsteri, jos on ollut juhlissa/kylässä käydessä tarjottu, olen kyllä ottanut, mutta en ole kotiin muuten vaan ostanut. Nyt kun olen yrittänyt muuttaa elämäntapoja, liikun ja syön terveellisesti, ei herkkuja, mieleni on alkanut tehdä ihan älyttömästi juurikin noita keksejä iltapäiväkahvin kanssa! Ihan hullua, mistä se yhtäkkinen himo on tullut??
Ehkä kerran kuussa. Eli 0,25 kertaa viikossa.
0, ei tule ostettua kuin synttäreille tai muuten johonkin erikoistilanteisiin. Tuo on sellainen epäterveellinen juttu, minkä pois jättämistä ei edes huomaa mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:21"]
[/quote]
sama
Keksejä en koskaan, pikkuleipiä joskus.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:21"]
[/quote]
Lisään: Mä pidän kekseistä tosi paljon, enkä häpeä sanoa sitä. Tykkään myös suklaasta, leivonnaisista, jäätelöstä ym. Karkista en tykkää. Ollaan ap:n kanssa näköjään ainoita keksihulluja tällä palstalla.
Söin viimeksi pari viikkoa sitten, varmaan en edes kerran kuukaudessa syö. Ihan hyviä mutta olen enempi karkki-sipsi-ihminen, leivonnaiset ei oo ikinä sytyttänyt. Leivon kyllä toisinaan paljonkin mutta en syö juuri koskaan :)
Keksiä n.kerran kolmessa kuukaudessa. Piparia tarjoan 2-3krt viikossa. Joskus miehelle maistuu, joskus ei.
Hyvin harvoin. Ehkä kerran parin kk välein, kun haluaa kylmää maitoa ja suklaahippukeksejä.
Rehellisesti, nolla keksiä viikossa, vuodessa ehkä neljä?
Noin kerran kuussa tai harvemmin. Olen lihava, mutta syönyt itseni lihavaksi mm. pastalla, kiinalaisella sapuskalla ja herkkuleivillä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:23"]
Keksiä n.kerran kolmessa kuukaudessa. Piparia tarjoan 2-3krt viikossa. Joskus miehelle maistuu, joskus ei.
[/quote]
Eikös piparikin ole keksi?
En koskaan.