Miksi minulle ei sanota koskaan somekuviin ”Ihana Maija!”, ”Kaunis Maija”
”Niin nättinä!” yms.
Koskaan ei kukaan kehu tai mitenkään kommentoi.
Mielestäni olen sellainen ”ihan ok”, mutta pikkuhiljaa on alkanut tuntua, että ehkä sitten olenkin ihan susiruma, kun kukaan ei kehu vahingossakaan.
Että näin se some sitten syö huomaamatta itsetunnon…
Kommentit (26)
Sellaisen sanominen ei oikein "istu" suomalaisen suuhun.
Mä vietän niin vähän aikaa somessa, että muiden somekuvat menee multa suurin osa ohitse.
Ihmettelen, miksi ihmisten ylipäätään pitää julkaista kuvia itsestään. Kyllä kaverisi tietävät minkä näköinen olet. Koen selfiet kehujen kerjäämisenä. Paljon mielenkiintoisempaa olisi nähdä kuvia asioista, joista ko. Ihminen on kiinnostunut tai kokee muulla tavoin merkityksellisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi ihmisten ylipäätään pitää julkaista kuvia itsestään. Kyllä kaverisi tietävät minkä näköinen olet. Koen selfiet kehujen kerjäämisenä. Paljon mielenkiintoisempaa olisi nähdä kuvia asioista, joista ko. Ihminen on kiinnostunut tai kokee muulla tavoin merkityksellisiksi.
Totta. Selfiet on maailman turhinta kakkaa. Ihmiset yrittävät toditella itselleen ja muille että olenpas minä hyvännäköinen. Ja sitten odotetaan kehuja ja tykkäyksiä muna huurussa. Ei ketään kiinnosta. Lopettakaa niiden jatkuva työntäminen joka paikkaan. Toisaalta olenkin jo poistanut kaikki somet niin eipä minua kosketa jos mädätätte aivonne.
Koen että on ihan turhaa laittaa mihinkään mitään kuvia jos niihin ei saa kommentteja tai tykkäyksiä. Eihän niillä mitään muuta funktiota edes ole.
Ja tämän vuoksi en pidä mitään sometilejä. Ei ole sellaista sosiaalista asemaa että saisin paljon reaktioita ja mitään tuntemattomien setien yksäreitä en kaipaa.