Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle ei sanota koskaan somekuviin ”Ihana Maija!”, ”Kaunis Maija”

Vierailija
26.03.2022 |

”Niin nättinä!” yms.
Koskaan ei kukaan kehu tai mitenkään kommentoi.
Mielestäni olen sellainen ”ihan ok”, mutta pikkuhiljaa on alkanut tuntua, että ehkä sitten olenkin ihan susiruma, kun kukaan ei kehu vahingossakaan.
Että näin se some sitten syö huomaamatta itsetunnon…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että on ihan turhaa laittaa mihinkään mitään kuvia jos niihin ei saa kommentteja tai tykkäyksiä. Eihän niillä mitään muuta funktiota edes ole.

Ja tämän vuoksi en pidä mitään sometilejä. Ei ole sellaista sosiaalista asemaa että saisin paljon reaktioita ja mitään tuntemattomien setien yksäreitä en kaipaa.

Vierailija
22/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen sanominen ei oikein "istu" suomalaisen suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa kato harhane pelle ilmesty.

Vierailija
24/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän niin vähän aikaa somessa, että muiden somekuvat menee multa suurin osa ohitse.

Vierailija
25/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi ihmisten ylipäätään pitää julkaista kuvia itsestään. Kyllä kaverisi tietävät minkä näköinen olet. Koen selfiet kehujen kerjäämisenä. Paljon mielenkiintoisempaa olisi nähdä kuvia asioista, joista ko. Ihminen on kiinnostunut tai kokee muulla tavoin merkityksellisiksi.

Vierailija
26/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi ihmisten ylipäätään pitää julkaista kuvia itsestään. Kyllä kaverisi tietävät minkä näköinen olet. Koen selfiet kehujen kerjäämisenä. Paljon mielenkiintoisempaa olisi nähdä kuvia asioista, joista ko. Ihminen on kiinnostunut tai kokee muulla tavoin merkityksellisiksi.

Totta. Selfiet on maailman turhinta kakkaa. Ihmiset yrittävät toditella itselleen ja muille että olenpas minä hyvännäköinen. Ja sitten odotetaan kehuja ja tykkäyksiä muna huurussa. Ei ketään kiinnosta. Lopettakaa niiden jatkuva työntäminen joka paikkaan. Toisaalta olenkin jo poistanut kaikki somet niin eipä minua kosketa jos mädätätte aivonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä