Mistä saa miehen?
Asun isohkossa kaupungissa, käyn paikoissa ja olen tinderissä. Ei silti mitään!
Olen käsittääkseni hyvinkin ok nainen, haluaisin miehen, miesystävän, rakkautta, seksiä, seuraa!
Minulla on hyviä ystäviä ja yleensä ihmiset pitävät minusta lapsia ja lemmikkejä myöten. Olen terve ja iloinen, normaalipainoinen, harrastan, käyn töissä ja aikaa olisi hyvin suhteeseen.
Joskus tapaan jonkun, mutta miehet on halunneet lähinnä pelkkää nopeaa seksiä tai olleet varattuja tai pahasti alkoholi- ym. ongelmaisia. Tinderin pelaa hetkessä loppuun. Saan matcheja, mutta mykkiä/ HETI seksiä kärttäviä/ heti katoavia.
Haluaisin kumppanin, rakastaa ja olla rakastettu.
Kommentit (27)
Miks yleensä ketään "huolittaisiin" suhteeseen ja minua ei? En tiedä, miksei mua huolittaisi.
Olen kyllä seurustellut, mutta ne jutut on päättyneet eri syistä. Yleensä sen miehen ongelmien, esim. alkoholin takia. En ole keskittynyt mihinkään huippuyksilöihin, ennemminkin päinvastoin. Esim. edellinen kumppaniehdokas oli työtön, kun tavattiin, pikkulapsen huoltaja, köyhä ja yli 20 kg ylipainoinen, sitoutumiskammoinen ja alkoholin kohtuukäytön rajan ylittävä. Sitä edellinen tapaus köyhä, masentunut ja petti...
Vierailija kirjoitti:
Miks yleensä ketään "huolittaisiin" suhteeseen ja minua ei? En tiedä, miksei mua huolittaisi.
Olen kyllä seurustellut, mutta ne jutut on päättyneet eri syistä. Yleensä sen miehen ongelmien, esim. alkoholin takia. En ole keskittynyt mihinkään huippuyksilöihin, ennemminkin päinvastoin. Esim. edellinen kumppaniehdokas oli työtön, kun tavattiin, pikkulapsen huoltaja, köyhä ja yli 20 kg ylipainoinen, sitoutumiskammoinen ja alkoholin kohtuukäytön rajan ylittävä. Sitä edellinen tapaus köyhä, masentunut ja petti...
Avoimin mielin minäkin menen, kaikkeahan pitää kokeilla. Mitkään ulkonäköseikat eivät ole este, ihastus voi tulla vaikka olisi ylipainoa.Sulla on kyllä aika ristriita tuossa kommentissa. Lueppa itse ajatuksella.
Mikä ristiriita? En ole pinnallinen. Vastasin kommenttiin, jossa sanottiin, ettei pidä keskittyä 10% parhaimmistoon. En ole tehnyt niin, se on selvä.
Ap
Ihastuin ja rakastuin siis täysillä yli 120 kg mieheen, jossa oli paljon hyvää, mutta myös suuria vikoja. Lähinnä hänen mielenterveysongelmansa tekivät suhteen mahdottomaksi, eli ei ollut kiinni minusta valitettavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ristiriita? En ole pinnallinen. Vastasin kommenttiin, jossa sanottiin, ettei pidä keskittyä 10% parhaimmistoon. En ole tehnyt niin, se on selvä.
Ap
Totta, mutta kun sitä oikeaa ei vaan satu kohdalle.
Eikä juuri ketään edes kohtuullista! Tinderkin kolisee tyhjyyttään. Totta että vasta nuorempi, komea mies ehdotti siellä seksiä. Muut ei juurikaan edes puhu...
Ap
Eli et ole keskittynyt huippuyksilöihin mutta kuitenkin haluaisit sellaisen?
Aikamoisiin luusereihin olet näköjään keskittynyt tähän asti. Nosta nyt vähän rimaa.
Kirjota uusi juttu kun olet sen oikean miehen löytänyt ja mistä löysit? Niin tiedetään mutkin etsiä sama paikka.Miestä joka ei eronut,ei leski.Miestä jolla ei kaukosäädin toisessa kädessä ja kalja tölkki toisessa kädessä.,eikä tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Totta puhuen mieluummin ihan keskimääräinen/omantasoinen/ kiva mies olisi oikein unelma. Ei todellakaan tarvitse olla treenattu, edes normaalipainoinen eikä mitään ihmeellistä muuta kuin oma itsensä. Mutta onko liikaa vaadittu, ettei olisi pahasti mielenterveysongelmainen, haluton sitoutumaan (ainakaan minuun), väkivaltainen, alkoholisti?
Vähän edes normaali. Tosin mulle käy myös vaikka hyvinkin outo, erikoinen ja poikkeavakin. Ulkonäöllä on väliä myös, mutta olen aika kaikkiruokainen ;)
Miehet ovat kuin alkuasukkaita. Luulevat, että nainen on vain panokone, mutta jos heiltä odottaa asiallista ja miehekästä käytöstä, jää yksin. Inhoan näitä vi*un metsästäjiä, olen mieluummin yksin.
Minä en usko näitten naisien mies ongelmiin etteikö miestä löytyisi. Miehethän ovat ihan yliedustettuina kaikissa treffi palveluissa ja miehistä on valinnanvaraa vaikka miten paljon. Luulenpa että yleensä naisten osalta kyseessä on jokin muu kuin se ettei miestä löytyisi. Luultavasti naisessa itsessä on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Totta puhuen mieluummin ihan keskimääräinen/omantasoinen/ kiva mies olisi oikein unelma. Ei todellakaan tarvitse olla treenattu, edes normaalipainoinen eikä mitään ihmeellistä muuta kuin oma itsensä. Mutta onko liikaa vaadittu, ettei olisi pahasti mielenterveysongelmainen, haluton sitoutumaan (ainakaan minuun), väkivaltainen, alkoholisti?
Vähän edes normaali. Tosin mulle käy myös vaikka hyvinkin outo, erikoinen ja poikkeavakin. Ulkonäöllä on väliä myös, mutta olen aika kaikkiruokainen ;)
Minulla on outo vaatimus naisesta, liittyy tuohon mielenterveyteen. Että EI RIEHU. Exästä jäi sellaiset kokemukset, että...
Tää on joku tätä aikaa kuvaava ilmiö, että varsinkin miehet kammoksuu kaikkea sitoutumista. Sen sijaan etsivät vain kevyttä tapailua ja seksiä. Naisilla tulee noissa suhteissa tunteita ja sitten sydänsuruja, kun mies päättää suhteen, kun nainen käy liian läheiseksi tai alkaa vihjailemaan suhteen vakavoitumisella.
Kysymys kuuluu, että mikä tähän on ratkaisu. Pitääkö naisten kasvattaa paksumpi nahka ja opetella nauttimaan vain kevyistä suhteista miesten tapaan, vai mikä saisi miehet ottamaan naiset tunteineen muunakin kuin reikänä?
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku tätä aikaa kuvaava ilmiö, että varsinkin miehet kammoksuu kaikkea sitoutumista. Sen sijaan etsivät vain kevyttä tapailua ja seksiä. Naisilla tulee noissa suhteissa tunteita ja sitten sydänsuruja, kun mies päättää suhteen, kun nainen käy liian läheiseksi tai alkaa vihjailemaan suhteen vakavoitumisella.
Kysymys kuuluu, että mikä tähän on ratkaisu. Pitääkö naisten kasvattaa paksumpi nahka ja opetella nauttimaan vain kevyistä suhteista miesten tapaan, vai mikä saisi miehet ottamaan naiset tunteineen muunakin kuin reikänä?
Pitäisi tavata meitä kunnon miehiä, jotka kykenevät ja haluavat sitoutua eivätkä pelkään lapsen saamistakaan. Tosin meitä aidosti aikuisia miehiäkään ei taida olla niin paljoa kuin kaikki luvut antavat ymmärtää. Sitten on noita kevytkenkiä ja helppoheikkejä, mutta eipä oo naisia paljon kunnon mies kiinnostanut.
Sittenpähän saatte valittaa niitä kevyitä suhteitanne.
Vierailija kirjoitti:
Kirjota uusi juttu kun olet sen oikean miehen löytänyt ja mistä löysit? Niin tiedetään mutkin etsiä sama paikka.Miestä joka ei eronut,ei leski.Miestä jolla ei kaukosäädin toisessa kädessä ja kalja tölkki toisessa kädessä.,eikä tupakoi.
Saa mulle olla leski tai eronnut ja tölkki ja kaukosäädin on hyvä välillä, kunhan ei jatkuvasti ja jos on muutakin elämää - mullakin on! Vielä jos olisi hygienia edes perustasolla ja kelpuuttaisi minut, niin olis yllätys...
Olen keski-ikäinen.
Ap
No Dressmanin mainoksissa niitä nousee merestä, eli varmaan niiden myymälöistä niitä saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on outo vaatimus naisesta, liittyy tuohon mielenterveyteen. Että EI RIEHU. Exästä jäi sellaiset kokemukset, että...
RIEHU? Niin kuin huvikseen?
Ehkä ei kannata juosta sen 10% parhaimmiston perässä. Niillä riittää tarpeeksi kysyntää. Saat hyvällä tuurilla panoseuraa, mutta miksi sut suhteeseen huolisi?