Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen kohdunsuu, apua!

Vierailija
10.09.2015 |

Olen 17-v. tyttö ja olen huolissani kohdunsuustani. Emättimen pohjasta kasvaa ikään kuin pieni penis, arviolta 4cm pitkä ja peukalon paksuinen. Kyseinen putkimainen uloke on lähes etusormen mitan päässä emätintä tunnustellessa. Onko muilla tällaista ulkonevaa kohdunsuuta vai onko kyse jostain ihan muusta?? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:44"]

Miten te sitä pötköä oikein tunnustelette, kaivelette ja pituutta arvioitte?  Hyi hitto. Ite en ainakin haluaisi kopeloida noin konkreettisesti omia sisäosiani...

[/quote]

No eiköhän tuo ole lähinnä tervettä että tuntee omat paikat ja tietää mitä on meneillään. Ei ole kertakaikkiaan mitään ällöttävää siinä.

[/quote]

Ei siinä minustakaan ole siis ajatuksen tasolla mitään ällöttävää ja haluaisin itsekin pystyä tutkailemaan sisuksiani. Mutta mulla on joku henkinen esto, etten pysty työntämään sormiani sisääni. Ei liity mihinkään häveliäisyyteen, hygieniaan, "saastumiseen", neitseellisyyteen tms. Se vaan on ajatuksena yhtä epämiellyttävä kuin vaikka joutuisi työntämään sormensa omaan maksaansa tai kaivella silmää ulos päästään. Hrrrr, en vaan pysty, en millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla