Pääseeköhän Helsingissä helposti henkilökohtaiseksi avustajan töihin?
mollissa oli paljon paikkoja auki. Kiinnostaisi kys työ.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:41"]En ole mikään asiantuntija, mutta olen lukenut paljon ketjuja aiheesta. Ainakin jotkut asiakkaat ovat hankalia, ja heillä vaihtuvat avustajat usein. Sellaiselle varmaan pääsisi avustajaksi helposti, eri asia kannattaako. Lisäksi ainakin yksi helsinkiläinen tuttuni oli päässyt opiskelujensa ohella avustajaksi, vaikka ei tietääkseni itse hoitoalaa ole lukenut.
.
Kannattaa kokeilla hakutoimintoa. :) Täällä on aiemmin kirjoitellut pitkäänkin kyseistä hommaa tehneitä.
[/quote]
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4558554/mita_tekee_henkilokohtainen_avustaja
Tässä muutama ketju näin alkuun. :) Tuolta pitäisi tulla aika realistinen kuva työstä,
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:41"]
En ole mikään asiantuntija, mutta olen lukenut paljon ketjuja aiheesta. Ainakin jotkut asiakkaat ovat hankalia, ja heillä vaihtuvat avustajat usein. Sellaiselle varmaan pääsisi avustajaksi helposti, eri asia kannattaako. Lisäksi ainakin yksi helsinkiläinen tuttuni oli päässyt opiskelujensa ohella avustajaksi, vaikka ei tietääkseni itse hoitoalaa ole lukenut. . Kannattaa kokeilla hakutoimintoa. :) Täällä on aiemmin kirjoitellut pitkäänkin kyseistä hommaa tehneitä.
[/quote]
Avustaja ei olekaan hoitaja, eikä mitään koulutusta edellytetä.
En ole mikään asiantuntija, mutta olen lukenut paljon ketjuja aiheesta. Ainakin jotkut asiakkaat ovat hankalia, ja heillä vaihtuvat avustajat usein. Sellaiselle varmaan pääsisi avustajaksi helposti, eri asia kannattaako. Lisäksi ainakin yksi helsinkiläinen tuttuni oli päässyt opiskelujensa ohella avustajaksi, vaikka ei tietääkseni itse hoitoalaa ole lukenut.
.
Kannattaa kokeilla hakutoimintoa. :) Täällä on aiemmin kirjoitellut pitkäänkin kyseistä hommaa tehneitä.