Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla isot lapset kotona. Mitä teette lauantai-iltana?

Vierailija
26.03.2022 |

Meillä kotona 18v lapsi.
Mitä te vanhemmat teette näin lauantai-iltana?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin just leffa yhdessä. Kohta tehdään ruokaa ja kasilta haen nuorimman lapsen kotiin kaveriltaan.

Vierailija
2/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen ja haluaisin jo nukkumaan :D joku älytön väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu perhe katsoo elokuvaa, minä palstailen.

Vierailija
4/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kohta lähdössä isojen lastemme kanssa ulos syömään. Juhlitaan esikoisen syntymäpäivää. Hän täytti eilen 20. Nuoremmat on 18 ja 16.

Vierailija
5/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kotona asuu 19v ja 15v. Just tänään 19v on ystävänsä luona 300km päässä ja 15v kaverinsa kanssa. Mut normaalisti syödään jotain vähän erityisempää päivällisesksi, katsellaan telkkaria, pelaillaan lautapelejä jne.

Vierailija
6/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koulin äsken chilin taimia, ja sauna on lämpiämässä. Lapsella on tyttöystävä kylässä.

parin kuukauden päästä olen muuttamassa toiseen kaupunkiin ja lapseni on vuokraamassa itselleen opiskelija-asunnon. Lähden opiskelemaa ja toivottavasti saan siitä lisäapua yritykselle jonka juuri olen perustanut.

Vierailija
7/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson 19-vuotiaan kanssa animea varmaan aamuyön puolelle. Mies katselee toisesta telkasta jotakin itseään kiinnostavia juttuja.

Vierailija
8/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä lauantaina kuntosalilla ja lapsilla on päivällä harrastusmenoja. Iltaisin ollaan yleensä ihan kotosalla, nuoremmalla lapsella (12.v) on joskus joku kaveri yökylässä. 16 vee pelaa jääkiekkoa ja lauantaisin on monesti pelissä. Tai sitten pelaa pleikkarilla kavereiden kanssa. Lauantai-iltaisin tehdään yleensä jotain hyvää ruokaa ja rentoudutaan.

Vierailija
9/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä ihan täsmälleen, mutta minä juon teetä, kuuntelen musaa, täyttelen japanilaisia ristikoita ja palstailen välissä + googlaan to do -asioita. Koira nukkuu vieressä, käytiin sen ja 18 v:n kanssa lenkillä vähän aikaa sitten, sairas tuuli... 18 v tekee nyt käsittääkseni hissan esseetä (tai piirtää, kuuntelee musaa ja somettaa bestiksen kanssa...) ja 16 v on kaverilla kavereiden kanssa pelaamassa. Ovat olleet kavereita ala-asteelta asti. :) Kun mies tulee käydään kahdestaan saunassa, sanotaan teineille hyvät yöt ja mennään makkariin. Lapset menevät nukkumaan vapaalla klo 02 tai 03... ja vasta niille luettiin joka ilta iltasatu 21... 20 v tulee huomenna käymään kotona. (Nyt vasta olen alkanut ymmärtää miksi oman aikuisen lapsen tekemiset on niin hirveän kiinnostavia vanhemman näkökulmasta. Yritän kuitenkin olla soittamatta koko ajan.) Ihanaa myös kun on aikaa keskittyä omiin juttuihin ja lapsilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita, että yhteinen tekeminen on myös tosi kivaa isojen lasten kanssa. Lauantait on parhaita.

Vierailija
10/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan, katsotaan ehkä leffa.

18 ja 16v kotona, 13v yökylässä kaverilla, äiti iltavuorossa töissä.

Vierailija
11/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abi lukee vielä huoneessaan fysiikan kirjoituksiin ja 20 v on töissä hieman yli tunnin verran ja tulee sieltä kotiin, mies katsoo Bidenia ja minä myös, mutta palstalla samalla.

Vierailija
12/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen Netflixiä, mies töissä. Yläkerrassa poika 16v touhussa jotain poikaystävänsä kanssa. Tällaista rauhallista.

Vierailija
13/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan puhelinta

Vierailija
14/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin äsken netistä uuden maton. Kohta alan kattoo telkkaria ja jos jaksan, venyttelen samalla.

Vierailija
15/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasauna lämpenemäs, vanhin laps kavereiden kaa, toiseksi vanhin tuli kotiin just, kolme nuorempaa kotona.. tavallinen koti-ilta

Vierailija
16/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tasaista ääntä kuuluu pojan huoneesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme