Tampereen kurjimmatkin lähiöt ovat parempia kuin pk-seudun levottomat alueet
Tampereen huonomaineisilla alueilla kuten Tesomalla, Hervannassa ja Kaukajärvellä uskaltaa ihan hyvin kulkea ilta-aikaankin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja missä täällä pk-seudulla et uskalla?
Helsingissä on mm. sellaisia paskalääviä, kuten Kamppi. Sataa eri kieltä puhuvia vetelehtijöitä maleksii joka paikassa. Kusi, paska ja oksennus haisee.
Mä uskallan kyllä kävellä ihan missä vaan Helsingissä vaikka keskellä yötä. Ei täällä nyt hyvänen aika niin pelottavaa ole. Vielä ainakaan.
Eri mieltä. Aikamoista betonirötiskää saatu vierekkäin. Ei kodikasta. Kunpa jokainen saisi valita missä asuu, ettei joudu sellaiseen neukkulaan pystymetsään kauas kaikesta.
En uskaltaisi kyllä missä vain kulkea öisin, Helsingissä tai Tampereellakaan.
Kaukajärvellä vielä voisin ja Hervannassakin ehkä jossain päin mutta Tesomasta on taas tullut epäilyttävä. Toki Hervannalla pitää katsoa ettei joudu todistajaksi huumediileihin.
Tampereelta Multisilta ja Peltolammi mukaan. Ovatkohan Nekala ja Härmälä rauhoittuneet entisajoista?
Vierailija kirjoitti:
Kaukajärvellä vielä voisin ja Hervannassakin ehkä jossain päin mutta Tesomasta on taas tullut epäilyttävä. Toki Hervannalla pitää katsoa ettei joudu todistajaksi huumediileihin.
Kyllä mä mieluummin Tessulla kuljen ilta-aikaan kuin Kauksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on mm. sellaisia paskalääviä, kuten Kamppi. Sataa eri kieltä puhuvia vetelehtijöitä maleksii joka paikassa. Kusi, paska ja oksennus haisee.
Oletko ikinä käynyt?
Oletteko Helsingin pelkääjät ikinä käyneet omaa kirkonkyläänne pidemmällä? Helsinki on yksi maailman turvallisimmista pääkaupungeista.
Vierailija kirjoitti:
Tesomalla on hyvin rauhallista nykyään. Uusi hieno liikekeskus on mielestäni rauhoittanut tilannetta entisestään.
Turun Varissuolle en mene ellei ole erityistä asiaa. Toistaiseksi ei ole ollut mitään asiaa. Myös Turun keskusta on väkivaltaisten nuorisojengien kansoittama Helsingin Sanomien mukaan. Turussa tilanne on pahin. Entisenä turkulaisena tämä v i t u t t a a erittäin paljon.
Missään en ole nähnyt niin rumaa rakennusta kuin Hervannassa.
Missään muualla minua ei olla lähdetty seuraamaan tuntemattoman henkilön toimesta kuin Helsingin keskustassa yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Missään muualla minua ei olla lähdetty seuraamaan tuntemattoman henkilön toimesta kuin Helsingin keskustassa yöaikaan.
Oho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho.
Senkun ohottelet, et ollut paikalla.
Tai ehkä olitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v i ttu! Olet oikeassa! Ja sinä ja minä maksetaan niiden v i tu n n e ekereiden maleksinta! 🤮 ne e ke rit sopii vain ruos kittaviksi ja orjuu teen! Kaikista kauneinta katseltavaa on m a mu hirr essä, on kuin hieno maalaus 🙂
Vierailija kirjoitti:
Turun Varissuolle en mene ellei ole erityistä asiaa. Toistaiseksi ei ole ollut mitään asiaa. Myös Turun keskusta on väkivaltaisten nuorisojengien kansoittama Helsingin Sanomien mukaan. Turussa tilanne on pahin. Entisenä turkulaisena tämä v i t u t t a a erittäin paljon.
Voiko siellä kohdata variksen? Entä perno?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho.
Tai ehkä olitkin.
Sinulta tippui lompakko kadulle, yritin saada kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho.
Tai ehkä olitkin.
Poljit sen tähden pyörällä melkein perseessä kiinni liki puolen kilometrin matkaa ja sinusta pääsi eroon vain hilppaisemalla baariin sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho.
Tai ehkä olitkin.
Poljit sen tähden pyörällä melkein perseessä kiinni liki puolen kilometrin matkaa ja sinusta pääsi eroon vain hilppaisemalla baariin sisälle?
No en se sitten ollut minä. En ollut pyörällä.