Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen kurjimmatkin lähiöt ovat parempia kuin pk-seudun levottomat alueet

Vierailija
26.03.2022 |

Tampereen huonomaineisilla alueilla kuten Tesomalla, Hervannassa ja Kaukajärvellä uskaltaa ihan hyvin kulkea ilta-aikaankin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä täällä pk-seudulla et uskalla?

Vierailija
2/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on mm. sellaisia paskalääviä, kuten Kamppi. Sataa eri kieltä puhuvia vetelehtijöitä maleksii joka paikassa. Kusi, paska ja oksennus haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskallan kyllä kävellä ihan missä vaan Helsingissä vaikka keskellä yötä. Ei täällä nyt hyvänen aika niin pelottavaa ole. Vielä ainakaan.

Vierailija
4/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Aikamoista betonirötiskää saatu vierekkäin. Ei kodikasta. Kunpa jokainen saisi valita missä asuu, ettei joudu sellaiseen neukkulaan pystymetsään kauas kaikesta.

Vierailija
5/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi kyllä missä vain kulkea öisin, Helsingissä tai Tampereellakaan.

Kaukajärvellä vielä voisin ja Hervannassakin ehkä jossain päin mutta Tesomasta on taas tullut epäilyttävä. Toki Hervannalla pitää katsoa ettei joudu todistajaksi huumediileihin.

Vierailija
6/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta Multisilta ja Peltolammi mukaan. Ovatkohan Nekala ja Härmälä rauhoittuneet entisajoista?

Vierailija
7/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukajärvellä vielä voisin ja Hervannassakin ehkä jossain päin mutta Tesomasta on taas tullut epäilyttävä. Toki Hervannalla pitää katsoa ettei joudu todistajaksi huumediileihin.

Kyllä mä mieluummin Tessulla kuljen ilta-aikaan kuin Kauksulla.

Vierailija
8/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on mm. sellaisia paskalääviä, kuten Kamppi. Sataa eri kieltä puhuvia vetelehtijöitä maleksii joka paikassa. Kusi, paska ja oksennus haisee.

Oletko ikinä käynyt?

Vierailija
9/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Helsingin pelkääjät ikinä käyneet omaa kirkonkyläänne pidemmällä? Helsinki on yksi maailman turvallisimmista pääkaupungeista.

Vierailija
10/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesomalla on hyvin rauhallista nykyään. Uusi hieno liikekeskus on mielestäni rauhoittanut tilannetta entisestään.

Vierailija
11/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Varissuolle en mene ellei ole erityistä asiaa. Toistaiseksi ei ole ollut mitään asiaa. Myös Turun keskusta on väkivaltaisten nuorisojengien kansoittama Helsingin Sanomien mukaan. Turussa tilanne on pahin. Entisenä turkulaisena tämä v i t u t t a a erittäin paljon.

Vierailija
12/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään en ole nähnyt niin rumaa rakennusta kuin Hervannassa.

Vierailija
13/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla minua ei olla lähdetty seuraamaan tuntemattoman henkilön toimesta kuin Helsingin keskustassa yöaikaan.

Vierailija
14/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla minua ei olla lähdetty seuraamaan tuntemattoman henkilön toimesta kuin Helsingin keskustassa yöaikaan.

Oho.

Vierailija
15/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Senkun ohottelet, et ollut paikalla.

Tai ehkä olitkin.

Vierailija
16/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v i ttu! Olet oikeassa! Ja sinä ja minä maksetaan niiden v i tu n n e ekereiden maleksinta! 🤮 ne e ke rit sopii vain ruos kittaviksi ja orjuu teen! Kaikista kauneinta katseltavaa on m a mu hirr essä, on kuin hieno maalaus 🙂

Vierailija
17/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun Varissuolle en mene ellei ole erityistä asiaa. Toistaiseksi ei ole ollut mitään asiaa. Myös Turun keskusta on väkivaltaisten nuorisojengien kansoittama Helsingin Sanomien mukaan. Turussa tilanne on pahin. Entisenä turkulaisena tämä v i t u t t a a erittäin paljon.

Voiko siellä kohdata variksen? Entä perno?

Vierailija
18/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tai ehkä olitkin.

Sinulta tippui lompakko kadulle, yritin saada kiinni.

Vierailija
19/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tai ehkä olitkin.

Poljit sen tähden pyörällä melkein perseessä kiinni liki puolen kilometrin matkaa ja sinusta pääsi eroon vain hilppaisemalla baariin sisälle?

Vierailija
20/23 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tai ehkä olitkin.

Poljit sen tähden pyörällä melkein perseessä kiinni liki puolen kilometrin matkaa ja sinusta pääsi eroon vain hilppaisemalla baariin sisälle?

No en se sitten ollut minä. En ollut pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän