Voiko kiinalainen nainen löytää Suomessa puolison helposti?
Koskaan ei vain ole kukaan suomalainen mies osoittanut kiinnostusta.
N31
Kommentit (30)
Jos takapuoli ei ole kuin tykkihevosella niin löydät kyllä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että aasialainen nainen (on sitten kiinalainen tai ei) löytää suomalaisen miehen aika helpostikin. Kannattaa vain tosiaan hakea vähän ns. fiksummista piireistä. Ainakin kaikissa aasialainen nainen/suomalainen mies -pareissa, mitä olen itse nähnyt, mies on ollut komea ja fiksu. Niin, no, poislukien tuo yksi lähistöllä asuva vanhempi äijä, jolla on thaimaalainen vaimo.... mutta se onkin jo vähän eri juttu se.
Lienee hankalampaa suomalaisen naisen löytää itselleen aasialainen mies, veikkaan!
Tarkoittaako fiksummat piirit akateemisesti koulutettuja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap se kirjoittaa sujuvaa suomea, mutta ei ole ikinä edes suomalaisessa baarissa käynyt. Toosi toosi uskottava kiinatar.
Ehkä kieli on opittu Puolueen koulutuksessa ennen solutusta. :D
En usko että aloittaja on kiinalainen.
Liian täydellinen suomen kielen taito, tällä aloittajalla.
Sekä teeskentely kulttuuriamme kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että aasialainen nainen (on sitten kiinalainen tai ei) löytää suomalaisen miehen aika helpostikin. Kannattaa vain tosiaan hakea vähän ns. fiksummista piireistä. Ainakin kaikissa aasialainen nainen/suomalainen mies -pareissa, mitä olen itse nähnyt, mies on ollut komea ja fiksu. Niin, no, poislukien tuo yksi lähistöllä asuva vanhempi äijä, jolla on thaimaalainen vaimo.... mutta se onkin jo vähän eri juttu se.
Lienee hankalampaa suomalaisen naisen löytää itselleen aasialainen mies, veikkaan!
Ap
Yleensä, mutta ei välttämättä. Matalamminkin koulutetut voivat olla sivistyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yleensä, mutta ei välttämättä. Matalamminkin koulutetut voivat olla sivistyneitä.
Ja tietysti myös akateemiset voivat olla moukkia. Se on yleisempää teknillisen koulutuksen saaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voi luulla että olet vaihto-opiskelija ja ettet puhu Suomea. Suomessa ei muutenkaan baarien ulkopuolella miehet lähesty naisia. Se on tavallaan ei toivottua ja kiellettyä naisten taholta (kulttuurijuttu ja Metoo). Se että olet kiinalainen ei vaikuta asiaan.
Jaa. Millainen baarikulttuuri täällä on? Ainakin Kiinassa baarit voivat olla vaarallinen paikka naiselle (esim. tyrmäystipat jne.)
Ap
Ei kannata mennä baariin jos haluat löytää hyvän miehen. Koita löytää Kristitty (oikeasti) mies jos haluat hyvän miehen. Älä mene baariin. En kehoittanut sinua menemään baariin. Baarit on aina vaarallisia paikkoja.
T: Sama
Joku uskonnollinen hihhulikultti on kyllä se ihan viimeinen vaihtoehto.
Sun mielestä voi olla. Ihan se oikea Kristinusko on sitä sun ''hihhulikulttia''. Voi Päivi parkaa miten te pedot vainoatte häntä Jeesuksen lasta.
Vierailija kirjoitti:
En usko että aloittaja on kiinalainen.
Liian täydellinen suomen kielen taito, tällä aloittajalla.
Sekä teeskentely kulttuuriamme kohtaan.
Kävin koulut täällä joten tottakai osaan suomea ja vieläpä erinomaisesti. Mutta en tunne täällä olevaa deittikulttuuria tarpeeksi hyvin. Kysyn nyt täällä sitten.
Ap
Kyllä. Katoin just aamulla China massage videoita ja samalla "beating my meat" jos tiedät mitä tarkoitan.
Joku uskonnollinen hihhulikultti on kyllä se ihan viimeinen vaihtoehto.