Poliittinen ennusteeni hallituksen kohtalosta on,
Että ekaksi persut lähtevät hallituksesta ja puolue hajoaa Soinin maltillisiin ja Halla-ahon rasistisiipeen.
Sitten hallitus kaatuu lakko-aaltoon, talouden syvenevään alamäkeen ja suosion romahdukseen.
Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta minä uskon, että näin käy, parin vuoden sisällä viimeistään. Persujen änkyräsiipi ei kestä Soinin viranhoitoon liittyviä EU-kompromisseja tai turvapaikanhakijoiden moninkertaistuvan tulomäärän vaatimia ratkaisuja. Jo nyt kansa on polarisoitunut hommalaisiin ja heidän vastustajiinsa, kohta polarisoituu myös puolue.
Ja mitä tulee Sipilän&Stubbin talouslinjoihin, niin veikkaan, että pienituloisia on Suomessa niin paljon, että olisi ollut poliittisesti viisasta edes yrittää teeskennellä ottavansa jotain myös rikkailta, mutta eiiii, veroihinhan ei voi koskea, koska Kokoomus. Nyt iskettiin pienituloisten ja vuorotyöläisten kukkaroon - ja heitä tai heidän puolisoitaan/perheenjäseniään on äänestäjissä PALJON.
Ay-puoli ja demarit jo suututettiinkin.
Kommentit (10)
aika kovilla ne jo on jos ministerikin jäätyy täysin toimittajan kysyessä ensikysymyksiään.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:51"]
Ei persuilla ole munaa lähteä hallituksesta.
[/quote]
eikö yksi jo lähtenyt.
Mä uskon tähän myös, mutta voi olla, että persujen hajoaminen tapahtuu paljon nopeammin kuin kahdessa vuodessa.
Soinille ollaan kovaa vauhtia järjestämässä hyväpalkkaista tointa EK:n toimesta. Eiköhän se Persujen taru valitettavasti lopu siihen, ainakin tällä erää.
Ja mites ne itse Suomen talouden ongelmat?
Missä välissä ne ratkaistiin?
Ne katsokaas pahenevat koko ajan -Kreikan kohtalo odottaa...
Huhuu!!!
Valittaa osaatte mutta siihen se jääkin.
Itkua tulee kuin Persusuomalaisilta oppositiossa ikään mutta sitten kun pitäisi ihan oikeasti sanoa mitä tehdä... jo tuli vaikeata.
Eihän teihin valittajiin voi edes suhtautua vakavasti.
Persujen ja kepujen vaalivoitto tuli valehtelemalla. Siinä syy mikä ärsyttää sss hallituksessa. Teot on päinvastaisia kuin vaalipuheet.
Ei persuilla ole munaa lähteä hallituksesta.