Olen ollut raittiina 3 vuotta- ratketa vai ei!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:57"]
Mä oon ollu 3 päivää. On tää kyllä aika jännää.
[/quote]
Mulla on jo 5 päivää
[/quote]
Minä otan joka ilta pari maistuvaa olutta, mutta känniin en itseäni juo kuin pari kertaa vuodessa. Olenko alkkis?
Ei vittu mikä krapula! Joko kello on yhdeksän? Lähde tasoittavalle. ap.
Jos on taipumusta esim törttöillä tai pettää puolisoa niin minne se ominaisuus muka olisi tässä matkan varrella kadonnut? Kännissä olet ääliö edelleen. Kandee pysyä selvänä, jos raitistumiselle aikanaan oli hyvä syy. Koska se syy palaa takaisin. On vain muutaman pullon päässä.
Sillä ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan. Koita vaan sinnitellä ja teeskennellä. Sillä juomattomuudella et häviä muuta kuin sen krapulan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:33"]
[/quote]
Mulla on jo 5 päivää
[/quote]
Minä otan joka ilta pari maistuvaa olutta, mutta känniin en itseäni juo kuin pari kertaa vuodessa. Olenko alkkis?
[/quote]
No pystytkö olemaan ottamatta nuo pari joka ilta? Se varmaan toimii parempana kriteerinä. Kokeile ja kuulostele olojasi. Alkkis ajattelisi koko ajan annoksia, olisi kireä ja ärtynyt. Viimeistään sinniteltyään tietyn ajan ilman alkoa, ajattelisi nyt jo ansaitsevansa sitä palkinnoksi raittiudesta. Ei alkoholisti olisi vaan ottamatta, eläisi normaalisti ja muistaisi ehkä pikkujouluissa että tosiaan en ole tannut ottaa aikoihin.
[/quote]
Mulla on jo 5 päivää