Postia Juha Sipilälle
Aloitetaan nyt uusi ketju kun vanha poistettiin. Joku muu laittakoon linkin, mulla ei sitä ole.
Kommentit (8)
Ai se feikki itsemurhakirje, senkö itsesäälisen vuodatuksen ajattelitte lähettää maan pääministerille? Kunhan kysyin. :)
Sipilä varmasti erottaa Suomen YK:sta heti saatuaan mailia, jossa kerrotaan, että joku Kelan ja sossun tuulla elävä henkilö ei saa ko. ilmaisia, vastikkeettomia tukia riittämään.
Minä lähettäisi kirjeen jossa kysyisin 'onko todellakin kannattavaa pitää verot suurina, pienentää tuloja, seurauksena on että osto vähenee Suomessa ja siirtyy ulkomaille (Euroopa nettikaupat, viro - palvelut, alkoholi ja jopa ruokaostokset) eli verotulot väheneen. Miten leikkaukset ja suuri alv saa ostovoiman kasvuun ?
Mistä 5 miljardia ensi vuonna sosiaaliturvaan? Ai niin naapurihan sen maksaa, en minä.
Sipilä, sinulle kuuluu vain kreikkalaisten ja mamujen ja pakolaisten asiat. Mikä instanssi tukee suomalaisten järjestäytynyttä yhteiskuntaa?
Vieläköhän pernaruttokirjeitä lojuu avaamattomana jossain? Nyt olisi sellaiselle käyttöä.
Laitoin postia.