Ylemmän tason mies ei petä
Hänellä ei ole tarvetta siihen, koska sinkkunakin löytyy naisia joka sormelle. Keskitason miehet ovat niitä pettäjiä. Ja alemman tason miehet roikkuvat naisissa, jos sellaisen sattuvat löytämään.
Jos ylemmän tason mies valitsee naisen, niin luultavasti on päättänyt lopettaa sinkkuilun.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:27"]
Eikö se ole niin, että nemiehet eivät petä, joiden on vaikea saada naista...?mtietävät, että jos mokaavat, niin ei tule uutta.
[/quote]
Niinhän tuolla aloituksessa lukee
Nainen, jos haluat miehen joka ei petä, niin ota alemman tason runkkari.
Kelepaako?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:30"]Nainen, jos haluat miehen joka ei petä, niin ota alemman tason runkkari.
Kelepaako?
[/quote]
Ei, me halutaan jännämiehet.
T: Naiset
Taidat olla nainen kun teoriasi on tuollaista paskaa
Kyllä ylemmänkin tason mies käy vieraissa, jos vaimo muuttuu vaikeaksi ja kylmäksi. Ei kumminkaan halua suin päin erota, koska haluaa asua lastensa kanssa.
Sitten saattaa tulla se klassinen vaihto "lennosta", kun lapset ovat isompia ja rakkaus toiseen naiseen on säilynyt pitempään.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:41"]
Taidat olla nainen kun teoriasi on tuollaista paskaa
[/quote]
Taidat olla lassukka?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:46"]Kyllä ylemmänkin tason mies käy vieraissa, jos vaimo muuttuu vaikeaksi ja kylmäksi. Ei kumminkaan halua suin päin erota, koska haluaa asua lastensa kanssa.
Sitten saattaa tulla se klassinen vaihto "lennosta", kun lapset ovat isompia ja rakkaus toiseen naiseen on säilynyt pitempään.
[/quote]
No se on vaimon oma vika. Tässä nyt puhuttiin miesten ominaisuuksista. Tietenkin on oikeus käydä, jos vaimo alkaa hankalaksi. Toisilla sitten tällaisia estoja ei ole ollenkaan, eli voi elää vapaasti, vaikkei mitään ongelmia olekkaan.
Okkei. Tuttavapiirin pettäjiin kuuluu lääkäreitä, dippi-inssejä, pappi, kanttori, juristi. Mitähän ne ylemmän tason miehet ovat? Itse olen tullut petetyksi tavallisen inssin taholta.
Ylemmän tason miehiä ei ole olemassakaan
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:50"]
Okkei. Tuttavapiirin pettäjiin kuuluu lääkäreitä, dippi-inssejä, pappi, kanttori, juristi. Mitähän ne ylemmän tason miehet ovat? Itse olen tullut petetyksi tavallisen inssin taholta.
[/quote]
Ei ammatti takaa mitään, jos on haiseva, puolikalju, möhömaha.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:51"]
Ylemmän tason miehiä ei ole olemassakaan
[/quote]
Eikö?
Eikö se ole niin, että nemiehet eivät petä, joiden on vaikea saada naista...?mtietävät, että jos mokaavat, niin ei tule uutta.