Miksi nuorilla ylipainoisilla naisilla norsumaiset jalat?
Olen nyt törmännyt tähän ilmiöön muutamaan otteeseen tuolla keskustassa. Nyt kun vielä ollut melko lämmintä päivisin niin nämä korostuu mekoissa tai lyhyissä leggingseissä, eli arviolta noin 20-30v. naiset jotka ylipainoisia niin heillä saattaa olla suht normaalin näköiset kasvot ilman kaksos- ja kolmosleukoja ja ilman ylimääräistä hyllymistä poskissa ja kaulatkin erottuvat, olkapäät normaalilevyiset ja käsivarret vain hieman turvonneet samoin kuin vatsa, mutta se pinkeän näköinen runsas turvotus on lähinnä vyötäröstä alaspäin eli reisissä, pohkeissa ja nilkoissa. Eli koivet on käytännössä reisistä asti ylhäältä alas nilkkoihin saman näköiset kuin norsulla eli ympärysmitta sama ja nilkat niin paksut ettei jalkaterää meinaa näkyä niiden alta. Oletteko huomanneet samaa?
Aiheuttaako tuota ylipainon lisäksi joku sairaus, liian suolainen ruoka?
Kommentit (45)
Mä näin yks päivä n. 10-12 vuotiaan lapsen jonka naama oli kuin tuolla honey boo Boon äidillä :/
Ja tunnen myös yhden normaalipainoisen tytön joka vaatteet päällä on tosi hoikan näköinen, mutta hänellä ei ole minkäänlaisia nilkkoja, vaan jalat yhtä pötköä reidestä kantapäähän asti. Eli ei aina johdu pelkästä ylipainostakaan..
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:17"]Mitenköhän e-pillerit vaikuttavat naisten hormonitoimintaan pitkällä aikavälillä yhdistettynä nykyiseen ravintoon ja elintapoihin? Voisko ne olla jossain määrin lihavuuden uusissa tyypeissä osallisena (esim. vyötärön katoaminen, tukkijalkoihinkin ehkä)?
[/quote]
Pillerit aiheuttaa nimenomaan naistyyppistä rasvan kertymistä reisiin ja takamukseen. Mutta ei nekään tuommosta turvotusta normaalisti aiheuta. Täytyy olla joku nestekierron ongelma että turpoaa tuollaiseksi.
Onko aloittaja syönyt liian vähän rasvaa, kun ei aivotoiminta oikein pelaa?
Miksi muuten monilla yli nelikymppisillä entisillä povekkailla naisilla on vanhemmiten pienet, ohuet tikkujalat ja sen yläpuolella ison perunan muotoinen vartalo?
No eiks toi oo aika selvä tapaus, eihän norsuilla voi olla gasellien sääret
Olen kuullut suomalaisnaisten ihmettelevän superlihavia amerikkalaisia. Sähkömopolla huristellaan, kun jalat ei kanna enää ollenkaan.