Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikään ei tunnu enää hyvältä

Vierailija
02.10.2006 |

enkä ole onnellinen. Huudan lapsilleni ja olen ilkeä itkuinen ja hajalla oleva akka

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä alkoi noin puoli vuotta sitten, kun aloin luoda " uraa." Hyvin tienaa, mutta eipä se raha sitä onnea ole tuonut. Oikein olen saanut omakohtaisesti sen nyt kokea.

Vierailija
2/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee vaikka jonkun tuttavan mökille pariksi päivää. Tai vuokraa joku mökki. Tai hotelliloma. Kaksi päivää ja yksi HYVIN nukuttu yö, niin kyllä mamma jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Oletko kotona heidän kanssaan vai ovatko lapset hoidossa/koulussa? Oletko masentunut, sitä on taas liikkeellä?

Vierailija
4/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis perhe, talo, koirat, lapset, mies, ystäviä, turvattu toimeentulo ym.

Elän jonkunsortin kehityskriisissä ja haluaisin olla yksinäinen lapseton sinkku.

En tiedä miksi en ole onnellinen. Koen syyllisyyttä siitä etten ole.

Vierailija
5/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja avioliitto finaalissa. No, se nyt ei ole yksin mun vika. Käytiin jo parisehdeterapiassa. Terapeutti sanoi, että minä olen syvästi masentunut. Ja nyt jatkan terapiaa yksin, ainakin vähän aikaa.

Kai täytyy aloittaa jokin mieliala lääkitys. Olenkin ihmetellyt itseäni, kun mikään ei huvita kaikki asiat mättävät ja mieli on maassa. Samat asiat vain kiertävät kehää päässä ja yöllä ei saa nukutuksi.

Voisiko sinulla olla myös masennusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä