mikään ei tunnu enää hyvältä
enkä ole onnellinen. Huudan lapsilleni ja olen ilkeä itkuinen ja hajalla oleva akka
Kommentit (5)
mee vaikka jonkun tuttavan mökille pariksi päivää. Tai vuokraa joku mökki. Tai hotelliloma. Kaksi päivää ja yksi HYVIN nukuttu yö, niin kyllä mamma jaksaa.
Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Oletko kotona heidän kanssaan vai ovatko lapset hoidossa/koulussa? Oletko masentunut, sitä on taas liikkeellä?
siis perhe, talo, koirat, lapset, mies, ystäviä, turvattu toimeentulo ym.
Elän jonkunsortin kehityskriisissä ja haluaisin olla yksinäinen lapseton sinkku.
En tiedä miksi en ole onnellinen. Koen syyllisyyttä siitä etten ole.
Ja avioliitto finaalissa. No, se nyt ei ole yksin mun vika. Käytiin jo parisehdeterapiassa. Terapeutti sanoi, että minä olen syvästi masentunut. Ja nyt jatkan terapiaa yksin, ainakin vähän aikaa.
Kai täytyy aloittaa jokin mieliala lääkitys. Olenkin ihmetellyt itseäni, kun mikään ei huvita kaikki asiat mättävät ja mieli on maassa. Samat asiat vain kiertävät kehää päässä ja yöllä ei saa nukutuksi.
Voisiko sinulla olla myös masennusta?
Mulla tämä alkoi noin puoli vuotta sitten, kun aloin luoda " uraa." Hyvin tienaa, mutta eipä se raha sitä onnea ole tuonut. Oikein olen saanut omakohtaisesti sen nyt kokea.