Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhtäkkiä tosi hoikka, vaikka en ole laihduttanut

Vierailija
22.08.2006 |

Mistähän voisi johtua? Koko 36 ja jopa 34 solahtaa päälle, vaikka normaalisti olen 38-kokoinen. Ihanaa! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä ollut kovasti työstressiäkin.

ap

Vierailija
2/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta on! Olen muutenkin hoikka ollut aina, mutta kun aloitin alaa vastaavat työt niin siinä stressissä paino vaan putosi. Painoin 47 kg ja rapiat ja pituutta on 165 cm. Nyt on reilu kolme kiloa onneksi tullut takaisin!

Ja on niitä joita kesä lihottaa, ja niitä joita laihduttaa, kun ei tee mieli syödä:) Jos sinulla ei ole mitään muuta oireita, niin iloitse vaan, äläkä ole huolissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaatoiminta lihottaa.

Mutta ap:n laihtuminen varmaankin johtuu stressistä, nimimerkillä kokemusta on omasta takaa :)

Vierailija
4/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes naurattaa ku läskit lehmät rupee heti maalailee piruja seinille:D! Lenkille siitä, hops!

Vierailija
5/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuisimpa mäki. oon 173/75 sain 2 lasta puolentoista vuoden sisällä. en päällepäin näytä lihavalta mut maha roikkuu. käyn päivittäin lasten ja koiran kans lenkillä enkä syö paljoa. lähtis nyt noi liikakilot. huoh.

Vierailija
6/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä todennäköisemin kilpirauhaset tai alkava diabetes.

Vierailija
7/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin hoikka lääketieteen opiskelija(ensimmäistä vuotta :))

Vierailija
8/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä ensimmäisenä syöpää tarjoaisi diagnoosiksi, mutta kyllä se on hieman huolestuttavaa, jos paino tippuu vaikka ei laihduta tms.

Kyllä se mielestäni kannattaa tutkia.

Vierailija
9/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jospa nyt ap:n laihtuminen ei kuitenkaan syövästä johtuisi.

1-tyypin diabetes laihduttaa, sen sijaan 2-tyypin diabetes on usein lihavilla, ja nimenomaan keskivartalolihavilla.

Vierailija
10/10 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan kiire, äkkiä siinä laihtuu vaikken ehtinyt edes liikuntaharrastuksiini. Ja kotona tuli huomaamatta naposteltua yhtä sun toista samalla kun oli lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi