Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko havainnut MILLÄÄN vitamiinilla, hivenaineella tai ravintoaineella mitään vaikutuksia mihinkään??...

Vierailija
26.03.2022 |

Ravintoaineen osalta en tarkoita niitä samoja vaikutuksia mitä on millä tahansa bulkkiruoallakin, kuten että vatsa tulee täyteen vaan siis jotain erityistä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiinia ja deetä. Olen köyhä (huonohko ruokavalio)ja imeytyminen muutnekin huonoa/kyseenalaista sairauden takia- omega kolmosia kannattaa varoa, itse sain niistä mustelmia eli ohensi liikaakiin vertani. Nehän pitää lopettaa joissa esim. enne leikkauksiakin. Entä jos joutuu hätäleikkaukseen? Enkä huomannut eroa itse mielialaan, virkeyteen, kantapäiden kuivumiseen ym. mihin itse toivoin nisitä apua. Deestä saa ehkä vähän virkistystä ja kynnet kasvavat nopeasti.

Vierailija
62/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syödä kalkkia kun sain tietää että se(kään) ei imeydy hapottomasta mahasta kunnolla. Meni noin vuosi ja kynsistä on tullut älyttömän vahvat, ennen oli ihan haperot. Mittautin D-vitamiinitason ennen kuin aloin syödä kalsiumia ja se oli täydellinen joten kalkista johtuu.

Ferritiini 23-> 101 rautalisällä, en huomaa mitään eroa. Magnesiumin jos jätän pois tulee vähän helpommin suonenvetoja. Moni-B-vitamiinista en osaa sanoa, mutta syön koska se hapoton maha ja tulisi todennäköisesti puutoksia jos en söisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavansiemen rouhe, vatsan toimunta

Vierailija
64/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini talvella on selkeästi piristänyt ja eron huomasi.

Vierailija
65/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että selkeiten huomaa jos on puutetta. "Perus kotiruokaa" voi olla aika laidasta laitaan

Vierailija
66/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia syön. Lääkäri määräsi ”hevoskuurin” kun mitattiin se ja olen ollut vuosia vähemmän kipeä eli flunssainen.

Koronakaan ei mulle ole vielä tullut vaikka perheessä on jo monta kertaa se ollut. Ei tietysti välttämättä johdu siitä.

Vierailija
67/67 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun kysyt niin itse asiassa en!