Oletko havainnut MILLÄÄN vitamiinilla, hivenaineella tai ravintoaineella mitään vaikutuksia mihinkään??...
Ravintoaineen osalta en tarkoita niitä samoja vaikutuksia mitä on millä tahansa bulkkiruoallakin, kuten että vatsa tulee täyteen vaan siis jotain erityistä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh - ei sillä kuidulla ole mitään tekemistä vatsan bakteerien kanssa vaan siinä, että siitä tulee kakkaan sisältöä, eli muodostuu sitä pehmeää massaa lisää joka kulkee helposti suolen läpi eikä tule ummetusta. Kuitu nimenomaan ei liukene eikä siten ruoki bakteereja.
Sä et ole nyt perehtynyt asioihin.
Kuitua on liukenevaa ja liukenematonta. Suoliston bakteerit tarvitsevat nimenomaan liukenematonta kuitua, jota saa esim viljatuotteista. Kuidut ruokkivat hyviä suoliston bakteereja ja näin vaikuttavat suotuisasti suoliston ja ihmisen terveyteen.
Jospa sen perehtymisen aloittaisit itsestäsi.
Aloin juuri syödä biotiinia kun kampaajat sanoo, että sillä saisi paksumman tukan
-Biotiini auttaa vain jäljellä oleviin hiuksiin ja vain silloin jos siitä on puutetta. Humpuukia koko tuote minusta.
Vähän ns. nyppii, kun kirjoitetaan, että riittävä ja monipuolinen ravinto riittävät. Niin riittävätkin "perus"terveille. Itse kroonikkona olen käyttänyt D -vitamiinia lähes päivittäin, sain säärikivut kuriin, keskitalvella otan purkista C:tä ja B-vitamiini coctailin väsymykseen ja kalaöljykapseleita (hiukset kiittää), jalkakramppeihin magnesiumia. Nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Regulatia ei vatsani siedä, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö te ruokaa ollenkaan? Jos, niin mihin tarkoitukseen?
Syön tosi monipuolisesti (paljon kalaa, kasvisruokaa ja loput lihaa), mutta mulla on ilmeisesti vitamiinien imeytymishäiriö ja pakko ottaa lisävitamiineja ja -hivenaineita. Olen käynyt tutkimussa ennen ja jälkeen, ja kyllä nuo pillerit ovat auttaneet oloon ja veriarvoihin.
Berocca virkistää aamulla jos väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Öh - ei sillä kuidulla ole mitään tekemistä vatsan bakteerien kanssa vaan siinä, että siitä tulee kakkaan sisältöä, eli muodostuu sitä pehmeää massaa lisää joka kulkee helposti suolen läpi eikä tule ummetusta. Kuitu nimenomaan ei liukene eikä siten ruoki bakteereja.
Öh, kyllä sillä vain on, ja sillä vasta onkin.
Symbiosys alflorex bifidobakteerivalmiste auttaa suoliston ja vatsan ongelmiin. Lääkärikin suositteli tätä valmistetta. Pakko myöntää että apua siitä olen saanut! Olen testaillut vaikka kuinka monia vastaavia tuotteita mutta kehnolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nyt perehtynyt asioihin.
Kuitua on liukenevaa ja liukenematonta. Suoliston bakteerit tarvitsevat nimenomaan liukenematonta kuitua, jota saa esim viljatuotteista. Kuidut ruokkivat hyviä suoliston bakteereja ja näin vaikuttavat suotuisasti suoliston ja ihmisen terveyteen.Jospa sen perehtymisen aloittaisit itsestäsi.
Ok, sä lähdit tuolle linjalle.
Yritin asiallisesti kommentoida, mutta sanotaan se nyt sitten suoraan; miten joku voi olla noin pihalla suoliston mukrobitoiminnasta?
Vierailija kirjoitti:
Fitlinen ja Zinzinon laadukkaat tuotteet ovat vaikuttaneet huomattavasti terveyteeni. Saan täydellisen yhdistelmän kaikkea mitä tarvitsen kohtuulliseen hintaan.
ZINZIN on huijari
Mä kärsin kuopuksen syntymän jälkeen ihan törkeistä menkoista. Lähes joka kerta yhtenä päivänä oli siis ihan niagara ja hyytymiä, örks. Keksin lopettaa kalaöljykapseleiden syömisen, jos sillä vaikka olisi jotain vaikutusta asiaan. Olin siihen asti ottanut päivittäin 1-2 kapselia (2 oli maksimiannostus). Siitä lähtien menkat ovat taas olleet ihan siedettävän rajoissa! Näin on nyt ollut reilun vuoden. Voi olla, että sattumaltakin normalisoituivat juuri tuolloin, mutta en enää uskalla aloittaa kalaöljylisän käyttöä.
Sinkkii.
Sinkkii sinkki sinkkii. Sinkki potkii ku nyrkki.
mulla ei kalsium vaikuttanut kynsien kuntoon mutta biotiini kyllä. ja on tosi omituista, kun on vihdoin oikeat kynnet! vaikka leikkaisi ne nyt niin lyhyiksi kun pystyy, ne on parin viikon päästä taas pitkät.
Ihan mielenkiinnosta; te ketkä syötte D-vitamiinia niin onko ollut flunssaa tai koronaa? Itse olen syönyt ja ei ole viiteen vuoteen ollut minkäänlaista flunssaa eikä koronaakaan.
Välillä syön myös rautatabletteja ja magnesiumia. Kalsiumia voisikin kyllä kokeilla, todella hauraat kynnet :/
Probiootteja käyttäessä vastustuskyky on parempi ja olen sairastellut paljon vähemmän.
D-vitamiini, beeta-alaniini, kreatiini ja HMB.
Vehnänalkioöljy ja e-vitamiini (suun kautta nautittuna) tekee ihon pehmoiseksi ja astaksantiini tuo kalpeaan ihoon pientä sävyä.
Joskus sain akneen pientä apua kalaöljystä.
Muista valmisteista en ole havainnut mitään. Vitamiinit esimerkiksi eivät ole koskaan vähentäneet tai torjuneet sairastelua.
Vierailija kirjoitti:
Mobilat on auttanut lihasjumeihin
Syötkö sitä?
Juusto, banaani ja kananmunat silloin tällöin pitävät hyvin toimintakuntoisena.
Tranemax jauhe auttaa virtsatietulehduksiin
Minä pääsin eroon atooppisesta ihottumasta kun otin käyttöön biomedin poron luuliemijauheen. Tämän lisäksi syön yliopiston apteekin vahvaa bioteenia. Voi siis olla myös näiden yhteisvaikutus. Suuri helpotus sen jälkeen kun on vuosia ostellut hirveän kalliita rasvoja, jotka sitten eivät autakaan. Jos jätän luuliemijauheen pois, ihottumaa alkaa ilmestyä, mutta paranee noin viikossa kun jatkan käyttöä.